Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-29@01:13:08 GMT

توزیع اقلام بهداشتی و غذایی در روستاهای ماهنشان

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۹۶۹۸

توزیع اقلام بهداشتی و غذایی در روستاهای ماهنشان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسن شکری سه‌شنبه ۹ اردیبهشت به رسانه‌ها اعلام کرد: به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کمک به خانواده‌های کم برخوردار و آسیب‌پذیر در مناطق روستایی ماهنشان استان زنجان با همکاری داوطلبان و جوانان هلال‌احمر ۲۵۰ بسته بهداشتی و ضدعفونی رایگان تهیه و در مناطق محروم توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: توزیع اقلام بهداشتی در شهرستان ماهنشان در ۲ مرحله انجام شد، خاطرنشان کرد: ابتدا ۱۰۰ بسته و سپس ۱۵۰ بسته در بین خانوارهای مناطق روستایی کم برخوردار و بیماران خاص شامل ماسک و ژل ضدعفونی‌کننده بود.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان ماهنشان گفت: تاکنون نیز ۴۰ سبد غذایی در بین خانوارهای کم برخوردار شهرستان توزیع‌شده که این مهم در طی ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت.

شکری تأکید کرد: هلال‌احمر شهرستان ماهنشان به‌منظور پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس اقدام به ضدعفونی منازل مسکونی خانوارهای کم برخوردار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) کرد.

وی یادآوری کرد: ضدعفونی معابر و مکان‌های پرتردد در سطح شهرستان از دیگر اقدامات هلال‌احمر ماهنشان در کنار تب سنجی و غربالگری به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا بود.

کد خبر 506005 برچسب‌ها استان زنجان كرونا در ايران هلال احمر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان زنجان كرونا در ايران هلال احمر کم برخوردار هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۹۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۸۰۰ متخصص در مناطق محروم و کم‌برخوردار

سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر ۲۸۰۰ متخصص در مناطق محروم و کم برخوردار توزیع شده اند و هر حرفه‌ای در بخش دولتی و خصوصی یکسان سازی شده است.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده ارجاع بیماران به بخش خصوصی کاهش یافته و لیست انتظار بیماران کم شده است.

 معاون درمان وزارت بهداشت  ادامه داد: اکنون ۳۰ درصد از ظرفیت درمانگاه‌ها و کلینیک‌های دانشگاهی برای بیماران ارجاع شده از سطح اول در نظر گرفته شده است.

کریمی تاکید کرد: برای بیماران صعب العلاج ۵۷ بسته خدمتی جهت پوشش بیمه‌ای تدوین شده است.

معاون درمان وزارت بهداشت اضافه کرد: بر اساس آخرین آمار‌ها ۴۱ ارگان حیاتی با اورژانس هوایی جهت انجام عمل جراحی پیوند منتقل شده است.

کریمی ادامه داد: رویکرد وزارت بهداشت تسهیل سرمایه گذاری بخش  خصوصی در پروژه‌های بهداشتی و درمانی در کنار تقویت زیرساخت‌های حوزه سلامت است.

معاون درمان وزارت بهداشت ادامه داد: صدور مجوز‌ها برای مشارکت بخش خصوصی در راه اندازی مراکز درمانی و کلینیک‌ها نسبت به گذشته تسهیل پیدا کرده است و تمام موانع غیر ضرور با مصوبه شورای عالی درمان برای بخش خصوصی حذف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان
  • توزیع ۴۸ هزار افطاری متبرک در مناطق کم برخوردار در مشهد
  • توزیع ۲۸۰۰ متخصص در مناطق محروم و کم‌برخوردار
  • توزیع 303 بسته غذایی بین خانواده های کم برخوردار دستگردان
  • توزیع ۷۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • توزیع دو هزار و ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • توزیع ۶۶۰بسته معیشتی بین نیازمندان
  • توزیع ۳ هزار بسته معیشتی توسط هلال احمر مازندران در سال ۱۴۰۲
  • جان‌باختن ۲ نفر بر اثر وقوع حوادث جوی/ ۵۷ نفر نجات یافتند
  • توزیع بیش از ۲۰۰ هزار اقلام غذایی در فارس