Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حسن آذری نصرآباد با بیان این‌که در حال حاضر ۷۹ هزار و ۱۷۵ مشترک در خراسان جنوبی از سرویس ADSL استفاده می‌کنند، تصریح کرد: امکان تجهیز اینترنت خانگی به VDSL در سراسر استان وجود دارد.

سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی ادامه داد: فرایند تکمیل زیرساخت‌ها در مراکز مخابراتی برای ارائه VDSL به مشتریان به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است و در تلاشیم تا با ارائه اینترنتی با حداقل چهار برابر سرعت فعلی علاوه بر تامین رضایت مشتریان، در توسعه و پیشرفت کسب و کارهای مبتنی بر اینترنت و استفاده عمومی از پهنای باند پرسرعت که نیاز جامعه امروز است، نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذریی از برنامه‌ریزی کلی برای اجرای جایگزینی اینترنت پرسرعت VDSL به عنوان نسل جدید اینترنت خانگی به جای سرویس ADSL در کل استان خبر داد و گفت: با حمایت‌های وزیر ارتباطات و کوشش جهادی کارکنان شرکت مخابرات ایران، فرایند نصب تجهیزات در مناطق دارای امکانات با سرعت مطلوبی در حال انجام است و در تلاشیم به زودی گستره پوشش VDSL را به سطح استانی تبدیل کنیم.

سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی افزود: در سرویس VDSL سعی بر این است از نزدیک‌ترین کافوی نوری به مشترک سرویس‌دهی لازم را انجام دهیم.

هیچ محدودیتی در ارائه سرویس VDSL نداریم

آذری ضمن تشریح مزایا و تفاوت VDSL با ADSL اظهار کرد: استفاده از بستر سیم‌های مسی مشترک بدون نیاز به تعویض یا سیم‌کشی مجدد، ارائه خدمات ارزش افزوده شامل تلفن بر بستر اینترنت، ویدیو کنفرانس، IPTV و ارائه سرویس از کافوهای نوری نزدیک به مشترک که باعث افزایش کیفیت و سرعت سرویس می‌شود از جمله مزایای اینترنت پرسرعت VDSL هستند.

وی بیان کرد: در حال حاضر به لحاظ ساختاری هیچ محدودیتی در ارائه سرویس VDSL نداریم و با توجه به گسترش کافوهای نوری در سطح استان و شهرهای مختلف امکان واگذاری آن برای ما فراهم است و به راحتی می‌توانیم این سرویس را در اختیار هم استانی‌ها قرار دهیم.

آذری با اشاره به این‌که تاکنون هزار و ۱۲۹ مشترک در خراسان جنوبی درخواست ارتقا داده‌اند، ادامه داد: با تلاش متخصصان مخابرات استان واگذاری به مابقی هم با سرعت در حال انجام است.

سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی یادآور شد: هم‌اکنون ظرفیت‌سازی اینترنت VDSL در شهرستان‌های سربیشه، طبس و زیرکوه در دست اقدام است.

کد خبر 506007 برچسب‌ها استان خراسان جنوبی اینترنت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان خراسان جنوبی اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۹۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی، ناصر فخرموحدی در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری خراسان‌شمالی افزود: این فرصت‌های شغلی با پرداخت تسهیلات در قالب تبصره ۱۸، تبصره ۱۶ و مشاغل خانگی در استان ایجاد شده است.
وی گفت: نظارت بر نحوه اجرای طرح‌ها و هزینه کرد تسهیلات پرداخت شده، بسیار حائز اهمیت است به گونه‌ای که شیوه نامه نظارت بر عملکرد طرح‌ها صادر شده است تا مورد رصد قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی بر راستی آزمایی طرح‌های اشتغال نیز تاکید و اضافه کرد: ایجاد شغل باید بتواند به معیشت و درآمد شهروندان کمک کند.
فخرموحدی با اشاره به اینکه بانک‌ها محدودیت‌های پرداخت تسهیلات را اعلام کنند، گفت: بانک‌ها باید موانع و محدودیت‌های موجود برای عدم پرداخت تسهیلات شناسایی و به شکل مکتوب اعلام کنند تا مراتب به شبکه بانکی اطلاع‌رسانی شود.
وی با بیان اینکه مشکلات بسیاری از واحد‌های تولیدی تنها مشکلات مالی نیست، خاطرنشان کرد: بسیاری از این واحد‌ها مشکلات مدیریتی و حقوقی نیز دارند که رفع موانع و فعال سازی مجدد آنها در سال جاری به صورت جدی دنبال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شناسایی بیش از ۲۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در خواف
  • تبلیغ بین سریال‌ها دردسر ساز شد
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۳ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • برخورد با مصادیق غیرقانونی تبلیغات در نمایش خانگی
  • ۶ مدال بانوان مازندرانی در مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • جلوی تبلیغات غیرقانونی در نمایش‌خانگی گرفته می‌شود
  • کوراش کاران نهاوندی راهی مسابقات آسیایی و جهانی شدند 
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • خدمات تشریفات فرودگاه در پرواز تهران به استانبول