Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@01:13:11 GMT

پگاه گیلان وارد بازار سرمایه می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۹۸۸۸

پگاه گیلان وارد بازار سرمایه می‌شود

نشست خبری عرضه اولیه "غگیلا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از بورس‌نیوز؛ دکتر محمدعلی کارگر مطلق، رئیس هیات‌مدیره مجموعه صنایع شیر ایران، این مجموعه را بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات لبنی در کشور معرفی کرد که در سال گذشته رکورد دریافت شیر خام را شکسته است و گفت: در فروردین‌ماه امسال هم صنایع شیر ایران در حوزه فروش داخلی بیشترین میزان فروش را نسبت به سال‌های گذشته داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان هشتمین شرکت از مجموعه صنایع شیر ایران است که وارد بازارسرمایه می‌شود.

کارگر مطلق افزود: "غگیلا" به عنوان بزرگ‌ترین واحد تولیدکننده محصولات لنبی در استان گیلان، بالغ بر ۸۰ درصد شیر این استان را جذب می‌کند.

بررسی سرمایه در گردش

مهندس حسن بیتا، نایب عضو هیئت مدیره و قائم مقام مدیر عامل پگاه گیلان این شرکت نیز سرمایه در گردش شرکت را ۲۵۴ میلیارد ریال مثبت اعلام کرد و گفت: وضعیت بدهی به سازمان تامین اجتماعی و مالیاتی در شرایط خوب به سر می‌برد.

وی افزود: نسبت جاری این شرکت ۱.۹۴ است و جریان وجوه نقد آن که روی رقم ۸۸ میلیار ریال می‌ایستد نشان از کارنامه مثبت آن در عرصه مالی دارد.

بیتا در ادامه با اشاره به افزایش احتمالی قیمت مواد اولیه لبنیاتی و شیر خام افزود: از آنجا که احتمال می‌رود در آینده با افزایش قیمت شیر خام روبه‌رو شویم، تلاش کردیم با غنی کردن انبار‌ها و ذخیره‌سازی بهینه تا حد زیادی از صدمات این افزایش قیمت بکاهیم.

افغانستان مقصد صادراتی

مهندس موسی اسماعیل زاده، مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان در معرفی این شرکت عنوان کرد: غگیلا یک بنگاه اقتصادی در راستای تولید و فرآوری محصولات شیری بوده که فعالیتی جدی طی سنوات گذشته در خصوص سلامت جامعه انجام داده است.

وی به استاندارد‌های ویژه این شرکت در حوزه صادرات نیز اشاره کرد و گفت: صادرات به کشور افغانستان در حال انجام است.

مدیرعامل غگیلا درخصوص برنامه‌های آتی این شرکت خاطر نشان کرد: ارتقا کیفیت محصولات، آموزش تخصصی پرسنل، تعامل با بانک‌ها، استفاده بهینه از منابع، تلاش در جهت ارتقا عوامل زیست محیطی، کنترل و کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه‌ها از جمله برنامه ریزی‌های صورت گرفته در این شرکت است.

نگاهی به تولید جدید

وی تولید محصولات نوشیدنی با شکر بسیار کم را در دست تولید عنوان و اظهار کرد: در سال ۹۹ با عرضه بیشتر این محصول به رویت مصرف کنندگان خواهد رسید.

اسماعیل زاده تهدید کرونا را یک فرصت برای این شرکت بیان کرد و افزود: در اوایل سال ۹۹ موقیعت بهتری در بازار کسب شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پگاه گیلان پگاه گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۹۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای پذیرش شرکت‌های کرمانشاه در بازار سرمایه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه بهمن با بیان اینکه پیگیری برای پذیرش شرکت‌های کرمانشاه در بازار سرمایه در سال جاری  پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال حداقل دو شرکت کرمانشاه را در بورس پذیرش کنیم و دو شرکت پروژه نیز از طریق پذیره‌نویسی در بازار سرمایه تامین مالی شود.

وی اظهار کرد: به علاوه در تلاشیم امسال با اقداماتی که صورت گرفته، طرح‌های کوچک کرمانشاه بتوانند از سکوی تامین مالی استفاده کنند

محمد بهمن مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت : سال گذشته بعد از ۱۵ سال شاهد پذیرش شرکت‌های جدیدی از استان در بازار سرمایه بوده‌ایم

 وی این شرکت‌ها را شامل ذوب آهن بیستون، مانیزان و یک شرکت دانش‌بنیان اعلام کرد و افزود: به علاوه سال گذشته برای اولین بار شاهد پذیره‌نویسی و تامین مالی شرکت سوخت سبز زاگرس (بیواتانول) در بازار سرمایه‌گذاری حرفه‌ای بودیم

. به گفته مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه، در حال حاضر تعداد شرکت‌های استان کرمانشاه که در بازار سرمایه حضور دارند ۹ شرکت شامل پنج شرکت در بورس، سه شرکت در فرابورس و یک شرکت در بازار سرمایه‌گذاری حرفه‌ای است. . مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه در ادامه اشاره‌ای هم به وضعیت معاملات بازار سرمایه کرمانشاه در سال گذشته داشت و گفت: در این سال ارزش مجموع معاملات بورس و فرابورس به حدود هشت هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به سال قبل از آن حدود ۵۰ درصد کاهش داشته است. بهمن این میزان کاهش ارزش معاملات را با توجه به شرایط بازار طبیعی دانست و ادامه داد: از این میزان معاملات پنج هزار میلیارد تومان ارزش معاملات فروش و سه هزار میلیارد تومان ارزش معاملات خرید بود. وی از ایجاد ۷۸ هزار کد معاملاتی جدید در سال گذشته در کرمانشاه خبر داد و گفت: مجموع کد‌های معاملاتی کرمانشاه در حال حاضر به یک میلیون و ۳۹۰ هزار کد رسیده است

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای پذیرش شرکت‌های کرمانشاه در بازار سرمایه
  • خبر مهم عشقی درباره زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • ۲۰۰ شرکت در راه بازار سهام
  • زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • جزئیات جدید از واریز سود سهام عدالت
  • رقابت‌پذیری کالاهای ایرانی در بازارهای بین المللی با نانو پوشش ها
  • کاهش حاشیه سود شرکت ها از ۳۴ درصد به ۱۳ درصد
  • خبر خوب درباره مرحله جدید واریز سود سهام عدالت
  • چطور در بازار بورس سرمایه گذاری کنیم؟
  • خاندوزی: نوسانات نرخ ارز هیچ نفعی برای دولت ندارد