Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-18@01:34:21 GMT

فردا عرضه اولیه غگیلا در بورس انجام می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۰۷۸۳

فردا عرضه اولیه غگیلا در بورس انجام می‌شود

چهارشنبه هفته جاری ۳۴ میلیون سهم «غگیلا» در بازار دوم معاملات فرابورس با حداکثر سهمیه ۵۰ سهمی هر کد حقیقی و حقوقی و در محدوده قیمتی ۱۲۰۰۰ تا ۱۲۵۰۷ ریال عرضه اولیه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، محمدعلی کارگر مطلق  رئیس هیئت‌مدیره مجموعه صنایع شیر ایران در هفتادوچهارمین نشست خبری یک دیدار یک عرضه که به صورت آنلاین در آستانه عرضه اولیه ۲۰ درصد از سهام شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان برگزار شد، اظهار کرد: در فروردین‌ماه امسال هم صنایع شیر ایران در حوزه فروش داخلی بیشترین میزان فروش را نسبت به سال‌های گذشته داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان هشتمین شرکت از مجموعه صنایع شیر ایران است که وارد بازار سرمایه می‌شود. غگیلا به عنوان بزرگ‌ترین واحد تولیدکننده محصولات لنبی در استان گیلان، بالغ بر ۸۰ درصد شیر این استان را جذب می‌کند.

همچنین حسن بیتا - عضو هیات مدیره شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان- در این نشست، با ارائه چکیده‌ای از صورت‌های مالی آن در سال ۹۸ گفت: نسبت جاری این شرکت ۱/۹۴ است و جریان وجوه نقد آن که روی رقم ۸۸ میلیار ریال می‌ایستد که نشان از کارنامه مثبت آن در عرصه مالی دارد. از آنجا که احتمال می‌رود در آینده با افزایش قیمت شیر خام روبه‌رو شویم، تلاش کردیم با غنی کردن انبارها و ذخیره‌سازی بهینه تا حد زیادی از صدمات این افزایش قیمت بکاهیم. سرمایه در حال گردش این شرکت، ۲۵۴ میلیارد ریال مثبت است و وضعیت بدهی آن به سازمان تامین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی، بدون کسری ذخیره برای سال آینده است.

بر اساس این گزارش، چهارشنبه  هفته جاری، ۱۰ اردیبهشت، ۳۴ میلیون سهم «غگیلا» در بازار دوم معاملات فرابورس با حداکثر سهمیه ۵۰ سهمی هر کد حقیقی و حقوقی و در محدوده قیمتی ۱۲۰۰۰ تا ۱۲۵۰۷ ریال عرضه اولیه می‌شود. طی سال جاری سهام دو شرکت سرمایه گذاری صبا تامین و شستا در ۲۰ و ۲۷ فروردین عرضه اولیه شده و شیر پاستوریزه پگاه گیلان سومین شرکت تازه وارد سال بشمار می رود.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: بورس عرضه اولیه عرضه اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۰۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) جاری شدن سیل شدید در کرمان، رودخانه‌ها طغیان کردند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تسنیم

tags # سیل سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • قطعی برق برخی مناطق شهری و روستایی در ۷ شهرستان گیلان
  • (ویدئو) جاری شدن سیل شدید در کرمان، رودخانه‌ها طغیان کردند
  • از هفته آینده دامنه نوسان و روند معاملات به حالت عادی بازمی‌گردد
  • (ویدئو) جاری شدن سیل در جزیره کیش
  • گاز برخی مناطق ۳ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • نرخ پنیر فله سنتی و صنعتی در پایتخت
  • تغییر محدوده نوسان قیمت صندوق های طلا در روز جاری
  • برنامه سامسونگ برای سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ لو رفت!