Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@22:51:28 GMT

یک تمدید و یک تغییر در حوزۀ گردشگری اصفهان

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۲۶۶۸

یک تمدید و یک تغییر در حوزۀ گردشگری اصفهان

ایسنا/اصفهان مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از استمرار تعطیلی تأسیسات گردشگری استان اصفهان در ماه اردیبهشت و معاون گردشگری و سرمایه گذاری این اداره کل نیز از تغییر تاریخ برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری به میزبانی این شهر خبر داد. 

فریدون اللهیاری اعلام کرد: همگان می‌دانند که اردیبهشت، ماهی است که «افسون اصفهان» می‌خوانندش، زیرا زیبایی‌های واقعی اصفهان را در اردیبهشت ماه می‌توان دید و این در حالی است که جریان مجدد زاینده رود این زیبایی‌ها را صد چندان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با توجه به مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا، تأسیسات گردشگری اصفهان به صورت داوطلبانه از نیمه اسفندماه و سپس به صورت کامل از پایان اسفندماه سال گذشته تا کنون تعطیل شده‌اند.

وی افزود: اگر چه بر اساس مصوبات جدید ستاد مبارزه با بیماری کرونا از ۲۳ فروردین ماه شاهد فعالیت مجدد و گام به گام مشاغل هستیم، و همچنین محدودیت‌های تردد بین شهرها نیز در گام بعدی لغو شد، ولی با توجه به اینکه استان اصفهان یکی از پر ترددترین استان‌های کشور به شمار می‌رود، معتقدیم امکان ارائه خدمات به گردشگران در تأسیسات گردشگری و جاذبه‌های استان همچنان به‌دلیل خطر شیوع ویروس کرونا وجود ندارد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا زیبایی‌های اردیبهشت اصفهان را که امسال از یک سو با ماه میهمانی خدا همراه شده و از سوی دیگر با بارندگی‌های بهاری همراه است را به صورت مجازی به دوستداران فرهنگ و سفر معرفی کنیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، اللهیاری گفت: در صورت ادامه سیر نزولی شیوع ویروس کرونا، در انتظار مصوبات جدید ستاد مبارزه با بیماری کرونا برای آغاز تدریجی فعالیت‌های تأسیسات گردشگری استان با رعایت اصول ایمنی و بهداشتی، حداقل برای گونه‌های محدودی از گردشگری، همچون سفرهای کاری، علمی و تجارتی هستیم.

تغییر تاریخ برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت گردشگری و صنایع دستی اصفهان

 سیدعلی صالح درخشان، معاون گردشگری و سرمایه گذاری این اداره کل نیز اظهار کرد: دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت گردشگری و صنایع دستی اصفهان که طبق اعلام قبلی قرار بود از یکم الی ششم تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار شود، لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.

وی با بیان اینکه رویدادهای گردشگری برای اصفهان حیثیتی است و تیر ماه را زمان مناسبی برای برگزاری نمایشگاه گردشگری نمی‌دانیم، توضیح داد: در مکاتبات مختلف با وزارت میراث فرهنگی اعلام کردیم که خواهان جابجایی تاریخ برگزاری این نمایشگاه هستیم و قطعا برگزاری این رویداد به زمان دیگری موکول خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری تاسیسات گردشگری تعطيلي کروناویروس نمایشگاه گردشگری گردشگری و صنایع دستی تأسیسات گردشگری استان اصفهان میراث فرهنگی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۲۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان

عضو هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند گفت: امید ابراری‌نیا مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند پس از مذاکره با مدیران این مجموعه قرارداد خود را تمدید و تیم فوتسال گیتی پسند را در لیگ برتر فوتسال فصل ۱۴۰۴_۱۴۰۳ همراهی خواهد کرد.


محمدحسین عراقی‌زاده افزود: ابراری‌نیا سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی با گیتی پسند را دارد و فصل گذشته نیز همراه با این تیم قهرمان لیگ برتر فوتسال شد.


او  گفت: پیش از این هیات مدیره باشگاه گیتی پسند به اتفاق آرا، محمد کشاورز سرمربی فعلی تیم فوتسال این باشگاه را برای سال آینده ابقا کرد و با بیشتر اعضای اصلی تیم برای فصل پیش رو قرارداد امضا کرده است.


عراقی‌زاده خاطرنشان کرد: علاوه بر امید ابراری‌نیا مربی دروازه‌بانان، احمد پری آذر مربی و امیر هوشنگ مومنی بدنساز تیم فوتسال گیتی پسند نیز قرارداد خود را با باشگاه گیتی پسند تمدید کردند.


باشگاه گیتی پسند اصفهان تاکنون قرارداد بازیکنان محمد رضا سنگ سفیدی، محمد حسین درخشانی، مسعود (باقر) محمدی، مهدی کریمی، علیرضا رفیعی‌پور، مسعود یوسف، علیرضا عسگری و بهمن جعفری را تمدید کرده و همچنین ۲ بازیکن ارزنده علی خلیلوند و مهدی دهقان نژاد را جذب کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • نمایشگاه کتاب و ظرفیت «گردشگری ادبی»
  • نمایشگاه کتاب تهران «گردشگری ادبی» را ترویج می‌کند/ تهران می‌تواند «شهر خلاق ادبی» شود
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • زلزله در اتاق مدیریت پرسپولیس/ درویش رفتنی شد؟
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس