Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان فارس پیرو ثبت سوژه «عدم گازرسانی به روستای نجم‌آباد در پنج کیلو متری شیراز، حوالی پل گچی» گفت: روستای مذکور دو مرتبه در پیمان اجرای شبکه گازرسانی قرار گرفته، اما در هر دو بار مجوز اجرا توسط پادگان ارتش صادر نشده است.

به خبرگزاری فارس از شیراز، پیرو ثبت سوژه «عدم گازرسانی به روستای نجم‌آباد در پنج کیلو متری شیراز، حوالی پل گچی» در سامانه «فارس من» قهرمانی مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان فارس اظهار داشت: برای پیگیری این سوژه که توسط یکی از شهروندان در سامانه فارس من مطرح شده بود، چند بار با مدیرکل شرکت گاز تماس گرفته شد که متأسفانه پاسخ ندادند و طی دو روز پیگیری از سوی روابط عمومی  این‌گونه پاسخ دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  پیگیری‌های انجام‌شده طی دو سه روز اخیر توسط خبرنگار خبرگزاری فارس، قهرمانی گفت: همکاران شرکت گاز این موضوع را پیگیری کردند اما ارتش اعلام کرده است که باید از تهران مجوز بگیرند؛ چراکه خط لوله باید از زمین‌های ارتش عبور کند تا به این روستا برسد که پس از اخذ مجوز از ارتش گازرسانی انجام خواهد شد.

 این در حالی است که روستاهای بعد از روستای نام‌برده همچون سیاخ دارنگون یا کارخانه‌های پگاه و رامک در یک کیلومتری این روستا گازرسانی شده‌اند اما مردم این روستا هنوز با مشکل عدم گازرسانی مواجه‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: روستا شیراز ارتش گاز شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۲۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه

محمدی مدیرعامل هلال احمر کرمانشاه گفت: در گام بعدی باید مجوز سازمان غذا و دارو کشور اخذ شود و تا زمانی که چنین مجوزی را نداشته باشیم، هیچ شرکتی نمی‌تواند به داروخانه هلال احمر دارو بدهد.

وی تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی نیز باید پیگیری‌هایی برای اخذ مجوز سازمان غذا و دارو کشور انجام دهد، اما متاسفانه گویا تمایلی به پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر ندارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه یادآور شد: اگر دانشگاه علوم پزشکی بخواهد و با جدیت پیگیری کند، این مجوز از سوی سازمان غذا و دارو اخذ می‌شود.

محمدی با بیان اینکه کرمانشاه همچنان تنها مرکز استانی در کشور است که داروخانه هلال احمر ندارد، افزود: در حال حاضر ۳۸ داروخانه هلال احمر در کشور فعالیت دارند و برخی استان‌ها حتی چند داروخانه دارند.

وی احداث داروخانه هلال احمر را حق مردم کرمانشاه دانست و این امر را برای تامین دارو‌های تک نسخه‌ای و کمیاب خصوصا برای بیماران خاص و صعب‌العلاج از جمله بیماران سرطانی بسیار مهم دانست و اظهار کرد: همین حالا نیز هلال احمر برای دارو بیماران نیازمند کمک‌هایی ارائه می‌دهد و چه بهتر است که این کمک‌ها از طریق داروخانه هلال احمر ساماندهی شود تا بتوان برخی دارو‌های بیماران نیازمند را رایگان در اختیار آنها قرار داد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز- اصفهان
  • پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه
  • جزئیات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس
  • ثبت ۱۰۰۰ درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند
  • اتاق های مادر و کودک در مترو دوباره باز می شوند | صدور مجوز به واحدهای تجاری و مراکز خرید به شرط ایجاد این اتاق