Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی قانعی رئیس کمیته علمی کرونا و دبیر ستاد توسعه زیست فناوری ریاست جمهوری درباره روند مراحل تحقیقات کرونا که قرار بود این هفته در کمیته علمی مورد بررسی قرار بگیرد، گفت: در بررسی‌ها بر روی موضوع پلاسما بحث شد که نتایج اولیه آن مثبت اعلام شد و قرار بر این شد که مطالعات دقیقی روی اثربخشی آن صورت گیرد و به مرحله تکمیلی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مطالعه بر روی داروی فاوی‌پیراویر تمام شود

وی افزود: قرار شد مطالعه بر روی داوری فاوی‌پیراویر تمام شود و پزشکان حق تجویز نداشته باشند و با توجه به نتایج فقط به تحقیق بپردازند.

رئیس کمیته علمی کرونا ادامه داد: نتایج تست‌ها مطرح شد و قرار شد مجوز صادرات برای تست‌های الایزا صادر شود تا کشور‌های دیگر هم بتوانند از این تست‌ها استفاده کنند.

قانعی در پایان گفت: قرار شد آموزش‌های وسیعی برای همه گذاشته شود تا عوارض ناشی از بیماری تبادل شود و همه از آن استفاده کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کرونا کمیته علمی کرونا ویروس کرونا کرونا ویروس پارسی خبر کمیته علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۲۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار تا سه روز آینده اعلام می‌شود/ ۳ هزار نیرو گزینش پذیرفته‌شدگان را گزینش می کنند

سید حسین داودالموسوی؛ با اشاره به اینکه نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار در نهایت تا سه روز آینده (پایان فروردین) از سوی سازمان سنجش اعلام می‌شود، اظهار کرد: هسته‌های گزینش تمام استان‌ها نیروهای مصاحبه‌گر و محقق را آماده کرده‌ و آموزش‌های لازم به نیروها ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه ۳ هزار نیروی گزینش در کل کشور، آماده بررسی پذیرفته‌شدگان هستند، افزود: اگر گزینش‌گری جدید باشد آموزش کامل و اگر جزو نیروهای قدیمی باشد، آموزش‌های تکمیلی را دریافت می‌کند.

داودالموسوی گفت: پس از اعلام اسامی از سوی سازمان سنجش، پذیرفته‌شدگان باید فرم اطلاعات فردی الکترونیکی را تکمیل کنند که آدرس آن در اطلاعیه سازمان سنجش ذکر می‌شود.

مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش‌وپرورش ادامه داد: تلاش براین است تا ۴۰ روز کاری یعنی تا پایان خرداد نتایج گزینش را به آموزش و پرورش اعلام کنیم پس از آن دوره‌های‌آموزشی برای افراد توسط دانشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد و پذیرفته‌شدگان نهایی از اول مهر به کلاس‌های درس می‌روند.

داودالموسوی متذکر شد: ارزیابی تکمیلی شامل مصاحبه، ارزیابی صلاحیت‌های عمومی، تخصصی و حرفه‌ای افراد توسط کانون های ارزیابی همزمان با مراحل گزینش انجام می‌شود و کل این فرآیند تا ۴۰ روز به پایان خواهد رسید.

گفتنی است آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۳ صبح روز جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد.

در آزمون استخدام رشته‌های شغلی آموزگاری، ۲۸ هزار آموزگار برای مدارس ابتدایی استخدام خواهند شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد
  • نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • نتایج اولیه کنکور دکتری منتشر شد
  • کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • نتایج بازی‌های فوتبال دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • درمان با سلول‌های بنیادی برای آسیب نخاعی با نتایج مثبت فاز اول
  • رئیس جهاد دانشگاهی عنوان کرد؛ آمادگی برای انجام یک کار بزرگ در کشور/ جلوگیری از فروش ۲۰۰ هزار تن پلاسمای خام
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار تا سه روز آینده اعلام می‌شود/ ۳ هزار نیرو گزینش پذیرفته‌شدگان را گزینش می کنند
  • نتایج بازی‌های فوتبال یک‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  • جو مثبت در بازار سهام؛ حدود ۵۰۰ نماد بورسی صف خرید شدند