Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: کمک هایی که به افراد نیازمند می‌شود باید با حفظ شخصیت افراد و با کرامت باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام  نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مواسات و کمک مومنانه اظهار کرد: این روزها دغدغه همه ما کمک به آسیب دیدگان کرونا است که به یاری خداوند تا کنون کمک ها بسیاری خوبی شده و این کمک ها بین همه افراد نیازمند تقسیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه همه دستگاه ها باید گزارش همه اقدامات انجام شده در این راستا را ارائه دهند گفت: لازم است یک کارگروهی تشکیل شود و در این کارگروه مشخص شود که چه میزان کمک جمع آوری شده، بین چه کسانی توزیع و چند نوبت کمک شده است کار این کارگروه باید رصد و پایش کمک های مومنانه باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین  نکونام با بیان اینکه همه ما باید نسبت به کمک مومنانه دغدغه داشته باشیم گفت: اگر این کمک ها به دست افراد نیازمند نرسد فردای قیامت در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشیم.
 
وی با اشاره به اینکه همه شهرستان های این استان نیز باید گزارش عملکرد خودشان در این راستا را جمع بندی کرده و ارسال کنند گفت: گزارش ها باید واقعی باشد و بدون هیچ کم و زیادی ارائه گردد.
 
حجت الاسلام والمسلمین نکونام اظهار کرد: مردم به ما اعتماد کرده و انتظار دارند که کمک هایی را که کرده اند به دست نیازمندان رسیده باشد پس هیچگونه کوتاهی در این راستا صورت نگیرد.
 
وی با اذعان بر اینکه در ایام ماه مبارک رمضان اطعام هایی که به فقرا داده می شود کار بسیار زیبا و ارزشمندی است گفت: رعایت همه نکات بهداشتی در اطعام گرم لازم و ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام تاکید کرد: کمک هایی که به افراد نیازمند می شود باید  با حفظ شخصیت افراد و با کرامت باشد.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حجت الاسلام والمسلمین افراد نیازمند کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود

حجت الاسلام والمسلمین معزی دیدار fh رئیس و مدیران سازمان داوطلبان به نقش حیاتی و پر اهمیت سازمان داوطلبان در جمعیت هلال احمر اشاره کرد و بر بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داوطلبانه برای خدمت به مردم در این مجموعه تاکید کرد.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی ارائه آموزش فرهنگ داوطلبی را یکی از وظایف این سازمان برشمرد و تصریح کرد: با آموزش و فرهنگ‌سازی صحیح باید روحیه خدمت‌رسانی در جامعه را ارتقاء دهیم.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در این بخش با تأکید بر اهمیت بهره‌گیری از رسانه در معرفی فعالیت‌های داوطلبانه، تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ داوطلبانه باید بیش از پیش در مورد فرهنگ خدمت رسانی و معرفی آن به مردم تمرکز کرد. 

حجت الاسلام والمسلمین معزی، سپس به ارائه نکاتی در خصوص برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و بهره‌گیری هر چه بیشتر از ظرفیت‌های داوطلبی در پیشبرد اهداف جمعیت هلال‌احمر پرداخت و بر لزوم ارتباطات تنگاتنگ و مستمر درون سازمانی تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین معزی همچنین با ابراز خرسندی از این دیدار، به ارائه نکاتی مهم و ضروری در خصوص چگونگی جذب و نگهداشت داوطلبان در جمعیت هلال احمر پرداخت.

نماینده رهبر معظم انقلاب ارتباط مستمر با اقشار مختلف جامعه، تربیت، آموزش و تهیه بسته‌های فرهنگی برای جذب و نگهداشت آنان را یک امر ضروری دانست و تصریح کرد: یکی از آسیب‌های جدی نظام‌های سازمانی در ایران بروکراسی‌های غیرضروری است. وی تاکید کرد باید با پرهیز از این بروکراسی‌ها از ظرفیت داوطلبانه برای اجرای خلاقانه برنامه‌ها در جمعیت بهره گرفت.

وی همچنین گزارش‌های ارائه شده از سوی مسئولان این سازمان را نیز مثبت ارزیابی کرد و از خدمات ارائه شده در ماه مبارک رمضان و عید نوروز قدردانی کرد.

نماینده رهبر انقلاب در هلال احمر در پایان این دیدار ضمن آرزوی موفقیت، توجه ویژه به مسائل مربوط به این سازمان که متولی کمک در جامعه است را خواستار شد.

در ابتدای این دیدار وحید سلیمی، رئیس سازمان داوطلبان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و معاونین سازمان داوطلبان نیز به ارائه گزارش‌هایی در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته سال گذشته و همچنین بیان مشکلات و چالش‌های پیش روی ارائه خدمات روان‌تر به جامعه به منظور پیگیری از سوی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • لزوم ترویج فرهنگ زیبای همیاری همگانی در صیانت از محیط زیست
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود
  • شورای فرهنگ عمومی باید به قرارگاه تبدیل شود
  • «نون خ ۵» چهره زیبای سیستان و بلوچستان را به مردم نشان داد
  • ارزش‌های ناب انسانی و اسلامی در جامعه ایرانی
  • ورزش های ناب انسانی و اسلامی در جامعه ایرانی