Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:18:07 GMT

هفت رشته رزمی در بازیهای داخل سالن ۲۰۲۱

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۳۵۰۴

هفت رشته رزمی در بازیهای داخل سالن ۲۰۲۱

به گزارش خبرنگار مهر، نشست شورای المپیک آسیا OCA که به صورت ویدئو کنفرانس و به میزبانی کویت برگزار و در پایان رشته‌های ورزشی حاضر در ششمین دوره مسابقات داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا معرفی شدند.

این رقابتها نیمه نخست سال ۲۰۲۱ به میزبانی تایلند و در شهرهای بانکوک و پاتایا با حضور ۲۴ رشته ورزشی برگزار خواهد شد که بر اساس تصمیم اتخاذ شده هفت رشته مبارزه‌ای و رزمی موی تای، جوجیتسو JJIF، کوراش، تکواندو، کاراته، پنچاک سیلات و سامبو در این‌مسابقات حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعدد از حضور موفق کوراش در بازی‌های داخل سالن ۲۰۱۷ عشق آباد و بازی‌های آسیایی جاکارتا و بازی‌های ساحلی پوکت و دانانگ و ساینا، حضور دوباره این رشته در بازی‌های داخل سالن آسیا در سال ۲۰۲۱ می‌تواند برای اهالی این رشته حائز اهمیت باشد. پنجمین دوره این رقابت‌ها سال ۲۰۱۷ به میزبانی عشق آباد ترکمنستان برگزار شد که با درخشش و نایب قهرمانی تیم ملی کوراش جمهوری اسلامی ایران ایران همراه بود.
 

کد خبر 4912086

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش رزمی بازی های داخل سالن آسیا کوراش تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا فدراسیون کشتی باشگاه پرسپولیس سردار آزمون کشتی آزاد وزارت ورزش و جوانان تیم ملی والیبال ایران فیفا فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی داخل سالن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۳۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد

تیم ملی فوتسال ایران امروز به مصاف کویت می رود.

جلسه فنی قبل از دیدار تیم ملی فوتسال ایران برای بازی مقابل کویت برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این جلسه وحید شمسایی سرمربی تیم و شهاب سفال‌منش دستیار اول نکات فنی در مورد شیوه بازی کویت، انتظارات فنی از تیم و لزوم ارائه بهترین نمایش که سزاوار نام‌ و اعتبار فوتسال ایران باشد را بیان داشتند.

ایران در نخستین بازی خود در دور مقدماتی جام ملت‌های ۲۰۲۴ با نتیجه ۳-۱ مقابل افغانستان و در دومین بازی ۵-۳ برابر بحربن پیروز شد.

ملی‌پوشان امروز از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران در استادیوم «ایندور» مقابل کویت صف‌آرایی می‌کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • دومین کنفرانس مطالعات میان رشته‌ای هنر با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • قهرمانی رزمی کارکردستانی در رقابت های کشوری
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد
  • در المپیک حریف دست و پا بسته ای نیستیم/قایقرانان سنگ تمام گذاشتند
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز