Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@03:06:00 GMT

کهگیلویه و بویراحمد بارانی می شود

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۳۶۷۷

کهگیلویه و بویراحمد بارانی می شود

ولی بهره مند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این سیستم بارشی در روز جمعه با وقفه بارشی در کهگیلویه و بویراحمد همراه خواهد بود.

وی افزود: طی فعالیت این سیستم در بعضی از ساعات ،بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد لحظه ای شدید و در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش بینی می شود.

 کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین در این مدت به دلیل شکل گیری چشمه های گرد و غبار در کشور عراق و عربستان شرایط برای کاهش کیفیت اتمسفر و تعدیل بارش ها دور از انتظار نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهره مند بیان کرد: یاسوج ۲ و امامزاده جعفر به ترتیب ۲۹.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

دفتر مطالعات پایه منابع آب ایران کهگیلویه و بویراحمد را در سال زراعی ۹۷و ۹۸ از نظر میانگین بارندگی استان ها در رتبه دوم پربارش ترین ها اعلام کرده است.

کهگیلویه و بویراحمد با مساحتی حدود ۱۶ هزار و ۲۴۹ کیلومترمربع، سرزمینی مرتفع و کوهستانی با اقلیم سردسیری و گرمسیری در جنوب غربی ایران قرار دارد.

این استان یک درصد مساحت کشور را در اختیار دارد.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد بارش باران یاسوج سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد بارش باران یاسوج سازمان هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد بارش باران یاسوج سازمان هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی آئینی که ظهر سه شنبه با حضور برخی مسؤولان استانی، برگزار شد، «سجاد بهرامی» به عنوان شهردار سی سخت معرفی شد.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم گفت: منش مردم این دیار، ریشه در علم و فرهنگ دارد و شهردار سی‌سخت باید مدیریتی مناسب با این آب و خاک داشته باشد.

علی محمد روستا افزود: شهر سی‌سخت یکی از شهرهای گردشگر پذیر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد است و شهردار این شهر باید برای آبادانی شهر سی‌سخت تلاش و همت مضاعفی داشته باشد.

وی اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده مشکلات شهری سی‌سخت رفع و این شهر بیش از گذشته برای پذیرایی از مهمانان و گردشگران آماده شود.

کد خبر 6079827

دیگر خبرها

  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • هوای کرمان بارانی به همراه بارش تگرگ
  • کش و قوس‌های پل قوسی سی سخت پایان ندارد
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • مروری بر معضل اجتماعی خودکشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۷۰۰ مدرسه در سراسر کشور بهسازی و زیباسازی می شوند
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • کشف سه دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در شهر یاسوج