Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسر شمسی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه واژگونی خودروی پراید در محور انار به رفسنجان ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر امروز نهم اردیبهشت رخ داد.

وی با بیان اینکه عوامل اورژانس توسط چهار آمبولانس از پایگاه های بیاض، امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) و پایگاه شهری انار در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند تصریح کرد: سه نفر از مصدومان این حادثه در محل بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی رفسنجان ادامه داد: همچنین یکی از مصدومان این حادثه با آمبولانس پایگاه امام سجاد (ع) به بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان منتقل شد.

وی گفت: رنج سی چهار سرنشین خودروی پراید بین ۳۰ تا ۴۰ سال بوده است.

وی همچنین توصیه کرد: در زمان رانندگی رعایت مسائل و قوانین راهنمایی و رانندگی را داشته باشند تا ضمن سالم رسیدن به مقصد شاهد چنین حوادث تلخی نباشند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا امام حسین بیمارستان فوریت های پزشکی قوانین راهنمایی و رانندگی مدیر روابط عمومی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۳۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزدگفت: بر اثر برخورد اتوبوس مسافربری با کامیون در ساعت ۴:۱۴ دقیقه بامداد امروز (جمعه ۳۱ فروردین) در محور انار به مهریز (۱۵ کیلومتری پایگاه زین الدین)، ۱۵ مسافر دچار مصدومیت شدند که نیرو‌های امدادی هلال احمر پایگاه امداد و نجات جاده‌ای زین الدین مهریز با یک دستگاه امبولانس و خودرو نجات به محل حادثه اعزام شدند.

 وی  اظهار داشت:اتوبوس مسافربری از ایرانشهر به سمت اصفهان در حال عزیمت بود. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزدگفت: دو نفر مصدومین توسط امبولانس هلال احمر به بیمارستان فاطمه الزهرا مهریز و مابقی مصدومین توسط امبولانس اورژانس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • واژگونی مرگبار پراید در محور هفتکل -اهواز
  • ۶ مصدوم طی واژگونی پیکان در کرمان
  • ۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار
  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • واژگونی پراید در محور سبزوار - نیشابور منجر به مصدومیت ۵ نفر شد
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز 
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • اسامی مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس در یزد اعلام شد