Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون سلامت روان دانشگاه امیرکبیر مسابقه‌ای با عنوان «ماه اخیر» با موضوع زندگی در دو ماهی که گذشت، در دو بخش (عکاسی و خاطره نگاری) برگزار می‌کند.  

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به طولانی شدن دوران خانه نشینی دانشجویان و تداوم آموزش‌های مجازی و تعطیلی دانشگاه ها، کانون سلامت روان دانشگاه امیر کبیر مسابقه‌ای را تحت عنوان “۲ماه اخیر” با موضوع زندگی در دو ماهی که گذشت، در دو بخش (عکاسی و خاطره نگاری) برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

گفتنی است که دانشجویان این دانشگاه تا تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه امیرکبیر کانون دانشجویی کانون سلامت روان بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۳۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تقویت بنیان‌های فکری و معنوی دانشجویان و اساتید

رئیس موسسه آموزسی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: تقویت بنیان‌های فکری و معنوی دانشجویان و اساتید نیاز حیاتی کشور است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، آیت‌الله رجبی در دیدار رئیس و مسئولان دانشگاه حضرت معصومه(س) قم که در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد ضمن تبریک ایام ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع)، اظهار داشت: دانشگاه تک جنسیتی با اعضای هیئت علمی و مدیریت قوی امری مطلوب است و به برکت انقلاب اسلامی در کشور بانوان برجسته‌ای وجود دارند که می‌توانند به خوبی مراکز علمی حتی در سطح دانشگاه را مدیریت کنند.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم تلاش برای تقویت بنیان‌های فکری و معنوی دانشجویان را مهم دانست و افزود: تا می‌توانید روی مسائل فکری و بنیان های معنوی و معرفتی دانشجویان کار کنید تا از این حیث نیز تقویت شوند.

وی ارتقای معرفتی نیروی انسانی اعم از اساتید، دانشجویان و مدیران دانشگاه حضرت معصومه(س) را مهم دانست و گفت: با توجه به استقرار این دانشکده در قم و کنار حوزه علمیه باید تلاش کنیم که دانشکده و خروجی های آن در عرصه‌های مختلف دانشی، اخلاقی و بصیرتی الگو باشند و برنامه‌ریزی عالمانه و حکیمانه در این زمینه برای نیروهای موجود دانشکده و نیروهایی که در آینده جذب می‌شوند بسیار مهم است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: شما مسئول و متولی دانشکده هستید لذا باید طرح و ایده داشته باشید و بدانید که اگر با یک برنامه ریزی درست و دقیق توانستید مبانی فکری و معرفتی جوانان دانشجو را تقویت کنید رسالت خود در قبال اسلام و انقلاب اسلامی انجام داده اید.

رجبی در ادامه نقش اساتید و تاثیرگذاری آنان بر دانشجو را مهم و غیر قابل انکار دانست و اظهار داشت: اگر اساتید دانشگاه ها خود از عمق جان معتقد به اسلام و انقلاب اسلامی باشد می تواند دانشجویان را در این مسیر تربیت کند و آنان را نیروهایی که مدافع اسلام و نظام اسلامی هستند بار بیاورند.

عضو هیئت امنای دانشکده حضرت معصومه(س) با بیان اینکه بانوان جامعه ما امروزه توانمند هستند و به خوبی توانایی اداره یک دانشگاه و یا مرکز علمی مهم را دارند ابراز داشت: امروزه در میان بانوان تحصیل کرده نیروهای توانمند زیادی هستند که در جهت مدیریت، رشد و توسعه مراکز علمی ویژه خواهران از بعد علمی، اخلاقی و بصیرتی می‌توانند نقش‌آفرینی کنند که باید از ظرفیت آنان به خوبی استفاده شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در پرتو تقویت، تعمیق و تعالی جنبه‌های معنوی و بصیرتی و مبانی فکری دانشجویان و اساتید حتما عرصه علمی آنان نیز رشد خواهد کرد.

در ابتدای این دیدار خانم بردبار رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س) به بیان گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات علمی این دانشگاه پرداخت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم تقویت بنیان‌های فکری و معنوی دانشجویان و اساتید
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • چگونه در جوانی پول‌دارتر و موفق‌تر شوید؟
  • استفاده از ظرفیت دانشجویان در فعالیت‌های فناورانه و دانش‌بنیان
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • توزیع بسته‌های مهربانی همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع)
  • وضعیت اخلاق مداری دانشجویان