Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@22:58:35 GMT

مرز شیخ صله فعالیت خود را از روز پنج‌شنبه از سر می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۳۹۰۸

مرز شیخ صله فعالیت خود را از روز پنج‌شنبه از سر می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدروح اله لطیفی گفت: به دنبال رایزنی‌های مسئولان جمهوری اسلامی ایران با مقامات منطقه کردستان عراق، فعالیت مجدد بازارچه مرزی «شیخ صله» از روز پنجشنبه با پذیرش محموله‌های صادراتی از سر گرفته می‌شود.

سخنگوی گمرک اظهار داشت: امروز مرز شوشمی نیز فعال شده بود و با بازگشایی بازارچه مرزی شیخ صله ششمین مرز کشورمان با منطقه اقلیم کردستان عراق فعالیت خود را مجدداً آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطیفی گفت: بر اساس آخرین تماس تلفنی مدیران گمرک کرمانشاه با طرف عراقی، اعلام شد که از روز پنجشنبه بازارچه مرزی شیخ صله کرمانشاه بازگشایی خواهد شد.

وی افزود: دراین مرز روزانه حدود دویست کامیون صادارتی کالای خود را به عراق منتقل خواهند کرد.

سخنگوی گمرک، در ادامه اعلام کرد: به کارکنان گمرک این بازارچه مرزی ابلاغ شد تا از فردا چهارشنبه در محل کار خود حاضر شوند.

گفتنی است مرز شیخ صله در شهرستان ثلاث باباجانی واقع شده و تا مرکز استان کرمانشاه ۱۳۶ کیلومتر فاصله دارد

کد خبر 4912122

منبع: مهر

کلیدواژه: مرز مهران اقلیم کردستان عراق عراق ویروس کرونا قیمت نفت بانک مرکزی ایران قیمت دلار وزارت جهاد کشاورزی تولید نفت وزارت صنعت معدن و تجارت بازار سرمایه بورس تهران بورس قیمت سکه بهار آزادی نفت خام بازار سهام افزايش شاخص بورس بازارچه مرزی شیخ صله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۳۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه

داودی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه به همراه محمد جوانبخت معاون امور آب و آبفای وزیر نیرو در هنگام بازدید از پروژه آبرسانی مجتمع نروی شهرستان پاوه با اشاره به اینکه پروژه مجتمع نروی هم اکنون با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است، گفت : در صورت تأمین و تزریق به موقع اعتبارات این پروژه نیمه نخست سال‌جاری به اتمام می‌رسد که با اتمام این پروژه، تنش آبی روستاهای نروی، وزلی و شهر نوسود مرتفع خواهد شد.

رضا داودی افزود: اکنون روستای سخت‌گذر «کوگاه» با تلاش های شبانه روزی پرسنل آبفا و قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در مدار بهره برداری قرار گرفته و خوشبختانه اهالی این روستا پس از سالها بی آبی از نعمت آب شرب سالم و پایدار برخوردار شدند.

وی با اشاره به اینکه در این پروژه جهت تامین آب شرب ۸۲۸ خانوار این روستاها، ۱۳ باب مخزن با حجم کلی سه هزار و ۶۴۰ مترمکعب در نظر گرفته شده است افزود: تاکنون ساخت مخزن ۲ هزار متر مکعبی «کل چنار» و مخزن ۵۰۰ متر مکعبی تامین فشار به اتمام رسیده، ساخت مخزن ۱۰۰ مترمکعبی نودشه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ساخت باقی مخازن نیز در دست اقدام است.

داودی تاکیدکرد: مجتمع های لاران، میرآباد و بانی عزیز نیز با پیشرفت ۹۵ درصدی طی یک ماه آینده تکمیل شده و مردم این روستاها از آب شرب پایدار برخوردار خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بنای تاریخی ملک زاهدان در اختیار صنعتگران صنایع دستی قرار می گیرد
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد
  • عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه
  • انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی
  • پنج میلیارد و ۷۳۰ میلیون دلار میزان مبادلات تجاری مرز رسمی پرویزخان
  • آخرین وضعیت تردد کامیون ها در گمرک مرزی آستارا | تردد به حالت عادی برگشت
  • تصاویری از تردد عادی کامیون ها در گمرک مرزی آستارا
  • تردد کامیون‌ها در گمرک مرزی آستارا به حالت عادی برگشت
  • تردد کامیون‌ها در گمرک مرزی آستارا به حالت عادی برگشت + فیلم
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا سه شنبه/دمای هوا افزایش می‌یابد