Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@06:42:15 GMT

باقیمانده «پایتخت ۶» سه قسمت شد!

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۳۹۸۸

باقیمانده «پایتخت ۶» سه قسمت شد!

غفوری درباره نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره شروع دوباره فیلمبرداری سریال پایتخت افزود: شروع دوباره فیلمبرداری سریال پایتخت به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا و ما به همین دلیل باید جلساتمان را برای این اتفاق برگزار کنیم، پس از این اقدامات می‌توان نظر نهایی درباره این شروع دوباره را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است سریال تلویزیونی «پایتخت ۶» به کارگردانی سیروس مقدم نوروز امسال در پانزده قسمت از شبکه یک سیما روی آنتن رفت و توانست مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند، براساس گفت‌وگوی زنده سیروس مقدم در تلویزیون سریال تلویزیونی «پایتخت ۶» حداقل ۳ قسمت دیگر خواهد داشت.
پس از شیوع ویروس کرونا در ایران، شایعاتی مبنی بر توقف تصویربرداری این مجموعه در فضای مجازی منتشر شد که با تکذیبیه الهام غفوری مواجه شد. با این حال اعلام شد که پخش این فصل از سریال پایتخت به دلیل آماده نشدن قسمت‌های پایانی، در نوروز ۱۳۹۹ به اتمام نخواهد رسید.
با وجود تمام گمانه زنی‌ها سریال پایتخت به نوروز امسال رسید، اما در انتها به دلیل شیوع کرونا ناتمام باقی ماند. نمایش جمله «با شکست کرونا برمی‌گردیم، این داستان ادامه دارد» در انتهای قسمت آخر فصل ششم پایتخت همه مخاطبان را در انتظار بازگشت دوباره خانواده معمولی باقی خواهد گذاشت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سریال تلویزیونی پایتخت پایتخت 6 الهام غفوری ستاد ملی مبارزه با کرونا کرونا کروناویروس سیروس مقدم شیوع ویروس کرونا پارسی خبر سریال پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۳۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت صحنه «نون خ ۵» به‌زودی روی آنتن می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، مجموعه طنز «نون خ ۵» در ۲۴ قسمت به کارگردانی سعید آقاخانی، تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و نویسندگی امیر وفایی از ۱۵ فروردین ماه امسال به روی آنتن شبکه یک سیما رفت و پخش این سریال تا نهم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

طبق روال هر سال با پایان سریال، بخش‌هایی از پشت صحنه «نون خ» در یک قسمت پخش خواهد شد. 

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی و ... از بازیگران «نون خ ۵» هستند.

به گزارش سریال «نون خ ۵» هرشب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود.

دیگر خبرها

  • سریال سرزمین مادری متوقف شد
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲
  • جزییات درباره ساخت افعی تهران ۲
  • گاف عجیب در قسمت آخر «گناه فرشته»
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟
  • ۲۰ سریال برتر اکشن کره‌ای
  • چرا قسمت آخر «گناه فرشته» ناامید کننده بود؟ 
  • پشت صحنه «نون خ ۵» به‌زودی روی آنتن می‌رود