Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:45:02 GMT

مرکز ماده ۱۶ باید در کمترین زمان در قزوین ایجاد شود

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۵۱۸۹

مرکز ماده ۱۶ باید در کمترین زمان در قزوین ایجاد شود

محمد قاسمی روز سه شنبه در جلسه  شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ،  با بیان اینکه شخص معتاد امنیت روحی و روانی جامعه را به مخاطره می اندازد، افزود: مرکز ماده ۱۶ در واقع مجتمع درمانی، آموزشی، پرورشی و فرهنگی است و همه دستگاه ها باید در این مرکز متناسب با خدماتی که ارائه می دهند، حضور فعال داشته و ایفای نقش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاسمی ادامه داد: باید برای دوران بعد از خروج معتادان از این مرکز نیز برنامه داشته باشیم، در غیر اینصورت فرد مجددا به اعتیاد گرایش پیدا کرده و در دام بلای خانمانسوز گرفتار می شود.
وی یادآورشد : دادستان کل کشور در نشست ویدئو کنفرانسی با دادستان مراکز استان ها و دبیران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تاکید داشتند که تمامی دستگاه ها باید در زمینه مبارزه ایفای نقش کنند.
وی با اشاره به این که مبارزه با مواد مخدر نیازمند اقدامات هماهنگ است، یادآور شد:  چنانچه دستگاهی در بحث مبارزه با مواد مخدر وظیفه خود را انجام ندهد و مصوبات مربوط به خود را اجرایی نکند، در دستگاه قضایی به دلیل ترک فعل پرونده قضایی تشکیل شده و باید پاسخگو باشد.

برچسب‌ها مواد مخدر استان قزوین دادستان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر استان قزوین دادستان قزوین مواد مخدر استان قزوین دادستان قزوین مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۵۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یوسف ملک‌زاد جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مطلع شدند قاچاقچیان در شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.
وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شیراز شناسایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع حشیش ، کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • مواد شیمیایی ماریجوانا 5 برابر سیگار
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز