Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام گفت: مشارکت گسترده مردم ایلام در طول سال‌های بعد از انقلاب در انتخابات، بیانگر بینش قوی آنان در مشارکت سیاسی و اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در حاشیه نشست ویدئو کنفرانس وزیر کشور با استانداران در موضوع انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت گسترده مردم ایلام در انتخابات بیانگر بینش قوی آنان برای حضور در صحنه و مشارکت سیاسی و اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم استان ایلام در تمام ۱۱ دوره مجلس شورای اسلامی همواره حضوری پرشور و بیشتر از متوسط کشوری در انتخابات داشته‌اند.

استاندار ایلام بیان داشت: بر اساس اعلام وزارت کشور استان ایلام با ۶۰/۷ درصد حضور رتبه سوم از نظر میزان مشارکت در انتخابات را کسب کرد. 

وی بیشترین نرخ مشارکت مردم ایلام در انتخابات را مختص دوره پنجم با ۹۰/۶ درصد حضور اعلام کرد و گفت: میانگین درصد مشارکت مردم استان در همه دوره‌های مجلس در استان ۷۶/۴ درصد بوده است.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: نتایج انتخابات در حوزه شمال استان مشخص شد و تکلیف نماینده حوزه جنوب نیز شهریور ماه امسال با مشارکت حداکثری مردم مشخص می‌شود.

وی اضافه کرد: مجموعه استان همدلی، هم افزایی و همکاری بسیار خوبی بین نماینده محترم ولی فقیه، ائمه جمعه، هیات نظارت، بازرسی، اصحاب رسانه و سایر گروه‌ها در انتخابات نشان دادند.

وی عنوان کرد: هیچ تنش اجتماعی در انتخابات این دوره مشاهده نشد و همه برای یک انتخابات پر شور و گسترده و کیفی تلاش کردند.

وی افزود: آرامش انتخابات مجلس یازدهم در ایلام مرهون تلاش‌ها و زحمات گسترده همه دست اندرکاران انتخابات بود که با برگزاری جلسات متعدد و پیگیری این انتخابات سالم برگزار شد.

استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص افزایش آمار ابتلا به کرونا در استان هشدار داد و گفت: اگر مردم پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی هوشمند را رعایت نکنند، شاهد افزایش امار ابتلا و مرگ و میر بیشتر خواهیم بود و در این راستا از مردم عزیز استان تقاضا دارم در حفظ سلامت خود و همنوعان دستورالعمل‌های ارائه شده را رعایت کنند و جدی بگیرند. 

انتهای پیام /970821

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام مشارکت انتخابات مجلس شورای اسلامی استاندار ایلام مردم ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران