Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: ۱۰۰ بسته معیشتی با کمک نیکوکاران، موسسه‌های خیریه، ارتش، گروه‌های جهادی و نواحی بسیج تهیه شده که بصورت تدریجی بین خانوار‌های نیازمند زیرپوشش کمیته امداد یا افرادی که نیازمند هستند توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک مومنانه به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در ماه مبارک رمضان افزود: با هماهنگی بین بخشی کمیته امداد امام خمینی (ره)، سپاه، بنیاد مستضعفان و گروه‌های جهادی و نماینده ولی فقیه در خوزستان، در حال تلاش تامین بخشی از نیاز‌های آسیب دیدگان و خانوار‌های کم درآمد هستیم.

موصلی به اجرای طرح اکرام ایتام در خوزستان در ماه مبارک مضان اشاره کرد و بیان داشت: اکنون بیش از ۴۵ هزار نیکوکار در این طرح فعالیت می‌کنند و امید است این تعداد تا پایان ماه مبارک رمضان به ۵۵ هزار نفر برسد.

همزمان با شیوع ویروس کرونا، گروه‌ها و تشکل‌های مردمی، جهادی و بسیجی، موکب‌های اربعین، سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام، هلال احمر و موسسه‌های خیریه به یاری آسیب دیدگان بیماری کرونا و کادر درمانی بیمارستان‌ها شتافتند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک مومنانه بسته غذایی طرح اکرام ایتام ویروس کرونا کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۵۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری بیش از یک میلیارد تومان زکات فطریه در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، مجید الهی راد در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما  با بیان اینکه فعالیت پایگاه برای جمع آوری زکات فطریه همچنان ادامه دارد، گفت: علاوه برآن برای تسهیل فرآیند پرداخت کد‌های آسان پرداخت با شماره‌گیری# ۰۵۸*۸۸۷۷* فطریه و کارتخوان‌های نانوایی‌ها نیز برای پرداخت فطریه همچنان فعال است.
مردم خراسان شمالی سال گذشته هفت میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان فطریه پرداخت کردند که به حساب نیازمندان واریز شد.
کمک ۱۰۰ میلیارد تومانی خیران در ماه مبارک رمضان
مدیر کل کمیته امداد استان در ادامه از پخت و توزیع ۵۰۶ وعده غذای گرم، ۳۹۵ هزار افطاری ساده در محله‌های مختلف و یازده هزارو ۵۰۰ بسته معیشتی به همت مراکز نیکوکاری و خیران در ماه مبارک رمضان خبردادو گفت: برای انجام این اقدامات در مجموع ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شد.
همچنین به گفته الهی راد هزارو ۹۲۰ نفر در طرح اکرام ایتام ثبت نام کردند.
۵۴ هزار خانوار در خراسان شمالی زیر پوشش کمیته امداد هستند که در مجموع ۱۰۶ هزار نفر از خدمات کمیته امداد بهره مندهستند.

دیگر خبرها

  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران
  • امدادرسانی به ۴۳ نفر سیل‌زده در جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان شوش
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد
  • مشارکت ۳۱۳ میلیارد تومانی خیران هرمزگان در پویش اطعام مهدوی
  • توزیع بیش از ۷ هزار بسته معیشتی و ۳ هزار وعده غذایی گرم توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر
  • جمع آوری بیش از یک میلیارد تومان زکات فطریه در خراسان شمالی
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان