Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@22:39:53 GMT

کشف ۳۸ هزار دستکش لاتکس و یک هزار لیتر مواد ضدعفونی

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۵۸۳۷

کشف ۳۸ هزار دستکش لاتکس و یک هزار لیتر مواد ضدعفونی

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حاج احمد میرزایی گفت: روز گذشته با رصدهای اطلاعاتی تیم عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت در جریان جمع آوری اقلام بهداشتی سلامت محور در انباری در حوالی میدان آرژانتین قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی به دست آمد که ۲ محتکر با همکاری یکدیگر تعداد فراوانی دستکش لاتکس در انبار اعلامی پنهان کرده اند، گفت: نتیجه تحقیقات اولیه به مرجع قضائی منعکس شد و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنان اخذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران عملیات امنیت اخلاقی این پلیس موفق شدند صبح روز گذشته هر دو متهم را دستگیر و در بازرسی از آن مکان ۳۸ هزار دستکش لاتکس کشف کنند.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی پلیس پایتخت در ادامه به کشف یک هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده و دستگیری ۳ متهم دیگر اشاره کرد و در توضیح این خبر گفت: روز گذشته با دریافت خبری مبنی بر احتکار مواد ضد عفونی الکلی در انباری در حوالی تهرانسر بررسی موضوع در اختیار تیم دیگری از مأموران عملیات پلیس امنیت اخلاقی پایتخت قرار گرفت و مشخص شد سه نفر با همکاری یکدیگر مقدار فراوانی مواد ضد عفونی کننده در انبار کارگاهی در تهرانسر دپو و جمع آوری کرده اند.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه در بازرسی از این انبار ۵۰ گالن ۲۰ لیتری مواد ضد عفونی کننده الکلی کشف و ۳ متهم دستگیر شدند، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده در دو عملیات را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ میرزایی گفت: با دستور قضائی هر دو انبار پلمب و هر ۵ متهم روانه دادسرا شدند.

کد خبر 4912267

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس پایتخت احمد میرزایی احتکار ویروس کرونا ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران شهرداری تهران شیوع کرونا کمیته امداد امام خمینی قوه قضاییه شبکه شاد ماه مبارك رمضان شهر تهران آموزش مکمل سیدابراهیم رئیسی ترافیک محسن حاجی میرزایی مواد ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 

 سرگرد محمد زیدی اظهار کرد: ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات پلیس تهران هفته گذشته خبری را در خصوص تخریب اموال عمومی توسط یکی از اراذل و اوباش شرور منطقه خانی آباد دریافت کردند که با سلاح جنگی خود به منظور قدرت نمایی اقدام به تیراندازی و تخریب چندین خودرو پارک شده در منطقه کرده بود.

این مقام انتظامی عنوان داشت: به محض دریافت این خبر پرونده‌ای تشکیل و تیم‌های عملیاتی برای شناسایی و دستگیری متهم وارد عمل شدند.

وی افزود: طی اقدامات انجام شده ماموران طی یک هفته سرانجام روز گذشته مشخص شد این متهم پس از این قدرتنمایی از محل متواری و در مخفیگاه خود پنهان شده است.

سرگرد زیدی تصریح کرد: با به کار بردن شگرد‌های پلیس مخفیگاه این فرد شرور شناسایی و پس از اخذ دستورات قضایی نسبت به دستگیری این فرد اقدام شد که طی آن متهم دستگیر و در خصوص سلاح جنگی در بازجویی اولیه و تخریب اموال عمومی اعتراف کرد.

وی بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه وی نیز یک قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد نیز کشف شد که زمیمه پرونده شده و برای تحقیقات بیشتر به دادسرا منتقل شد.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس حافظ امنیت شهروندان است و در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار