Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید مسیگر، مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: قبل از تعطیلی لیگ برتر ما شرایط خوبی داشتیم و برای ماندن در لیگ برتر تلاش می‌کنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، سعید مسیگر در رابطه با صحبت‌های مطرح شده مبنی بر واگذاری باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اظهار کرد:

ابتدای فصل هم نمی‌توانستیم تیم‌داری کنیم و شاهین طبق قانون نباید زیر نظر شهرداری ادامه می‌داد اما با صحبت‌هایی که انجام شد یک مجوز یک ساله گرفتیم تا از کمک شهرداری بهره‌مند شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:

گمانه‌زنی‌های مختلفی در این رابطه شده اما فعلا صحبت خاصی نشده و روی هدفمان تمرکز کرده‌ایم و برای ماندن تلاش می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم در لیگ بمانیم و به مسئله واگذاری باشگاه فکر نمی‌کنیم چرا که شاهین یک باشگاه پرطرفدار است و متکی به شخص نیست و مطمئن باشید به مشکلی  برنخواهد خورد.

 مدیرعامل شاهین بوشهر در پاسخ به این سوال که درباره «وضعیت لغو یا ادامه لیگ بسته پیشنهادی به سازمان لیگ ارائه دادید؟» عنوان کرد:

ما در این خصوص نامه نگاری کردیم و گفتیم ابتدا اولویت سلامتی باید در نظر گرفته شود اما به هر حال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و امکان دارد موج دوم این بیماری نیز در راه باشد.

مسیگر اضافه کرد:

اگر قرار بر ادامه بازی‌هاست هیچ هراسی نداریم. اتفاقا باید بگویم تعطیلی لیگ به ضرر ما بود اما فوتبال و سلامت جامعه دو مسئله کاملا جداست. فعلا قرار شده پانزدهم اردیبهشت جلسه بگذارند و در این رابطه تصمیم گیری و به ما هم اعلام کنند و ما هم با یک برنامه‌ریزی مناسب تمریناتمان را آغاز می‌کنیم.

وی درباره قرارداد میشو کریستیچوویچ گفت:

ابتدا که قرار نبود لیگ تعطیل شود ما شرایط خوبی داشتیم و از کار او هم راضی هستیم چرا که با مربی‌گری او تیم دوم جدول در نیم فصل دوم هستیم. اکنون مشخص نیست اما با توجه به شرایط  تلاش می‌کنیم تا ایشان ماندنی شود چرا که تا امروز هر دو طرف متعهد به قرارداد بوده اند و میشو ارتباط خوبی با باشگاه داشته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر شاهین شهرداری بوشهر لیگ برتر باشگاه شاهین شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۶۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری گرگان مقتدرانه مهرام را شکست داد

دیدار نخست تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال آقایان  برگزار شد که شهرداری گرگان موفق شد با نتیجه ۸۴ بر ۵۹ به پیروزی برسد و سری ۱ بر صفر به سود این تیم شد.

 در این دیدار سالار منجی با ۸ امتیاز،۱۱ ریباند، ۳ بلاک و کارایی ۲۱ بهترین بازیکن بازی شد.

مرحله نیمه‌نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ از ۵ برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • رمز و راز مافیایی که با زباله های تهران میلیاردر شدند
  • تصمیم انتحاری ویسی بعد از شکست تلخ
  • شهرداری گرکان اولین دیدار نیمه‌نهایی را برد
  • شهرداری گرگان مقتدرانه مهرام را شکست داد
  • معرفی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی
  • معرفی ۱۰ چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر
  • چهره‌های برتر هنر انقلاب استان بوشهر معرفی شدند
  • تعطیلی کاخ عالی‌قاپو اصفهان در ۳۰ فروردین
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند