Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@14:52:02 GMT

اعتراض بیش از ۱۷۰ پزشک و جراح به تحریمهای ضدبشری آمریکا

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۶۰۹۴

ساعت 24 -بیش از ۱۷۰ نفر از جراحان و پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف از کشورهای جهان طی ارسال نامه‌ای خطاب به دبیر کل سازمان ملل متحد نسبت به تحریم‌های ظالمانه و ضدحقوق بشری دولت آمریکا اعتراض کردند.

به گزارش سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی، بیش از ۱۷۰ تن از جراحان  و پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف از کشورهای مختلف جهان با ارسال نامه‌ای خطاب  به دبیرکل سازمان ملل متحد نسبت به تحریم‌های ظالمانه و ضدحقوق بشری دولت آمریکا اعتراض کرده و تصریح کردند که این تحریم‌ها باعث شده تا در شرایط پاندمی ویروس کرونا، جان افراد بیگناه و کادر درمانی به شدت به مخاطره بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پزشکان که از کشورهای سریلانکا، ایران، فیلیپین، افغانستان، پاکستان، بنگلادش، سوریه و عراق هستند از دبیر کل سازمان ملل و مدیر کل سازمان بهداشت جهانی خواسته‌اند تا با استفاده از ابزارهای قانونی دولت آمریکا را وادار به لغو تحریم‌های یکجانبه و ضد بشری کنند.

جمهوری اسلامی ایران در حالی در یکی دوماه اخیر با ویروس کرونا مقابله می کند که تحریم های آمریکا در این فرایند مشکلات جدی ایجاد کرده است. 

ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: جراحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۶۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اعتراض کودکان غزه به جنایت‌های اسرائیل (فیلم) اعتراض محیط زیستی در آلمان؛ اشغال یک جنگل (فیلم) مراسم تحلیف نخست وزیر جدید پاکستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • تظاهرات دانشجویان در آمریکا یادآور اعتراض‌ها به جنگ ویتنام است
  • محکومیت تهدید تحریم دولت اسلام آباد از سوی آمریکا
  • حضور ایران در بریکس تاکنون مثمرثمر بوده است
  • روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم)
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند