Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت هندبال کهگیلویه گفت: رئیس فدراسیون هندبال با انتصابات خوب مسیر درستی برای موفقیت این ورزش اتخاذ کرده است.

مصطفی پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه در واکنش به انتصابات جدید رئیس فدراسیون هندبال اظهار داشت: تغییر و تحولات صورت گرفته آینده روشنی برای هندبال رقم خواهد زد.

رئیس هیأت هندبال کهگیلویه گفت: سابقه روشن و روزمه آقای پاکدل فدراسیون هندبال با سابقه درخشان و موفقیت‌های چشمگیر ملی و آسیایی وی سند روشنی از آینده هندبال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارسایی گفت: ترغیب و تشویق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای حضور در کازرون جهت حمایت از تیم لیگ برتری نیروی زمینی در جهت کمک به استعدادهای فرزندان دیار جنوب و استان فارس از جمله اقدامات ماندگار پاکدل است که بازیکنان سرباز و علاقمند به هندبال به جای خدمت سربازی در این تیم بازی می‌کنند و طبعا باعث کمک به رشد و توسعه ورزش هندبال در استان و کشور می‌شود.

 

پارسایی افزود : میزبان‌هایی فراوان استان فارس از مسابقات مختلف در رده‌های مختلف و احیای هندبال در این استان پس از یک دهه به کما رفتن این ورزش سبب شد هندبال در فارس به توسعه برسد و این رهاورد ارزشمندی داشت که هم به ورزش استان کمک کرد و هم باعث شد علی رضا رحیمی اسطوره ورزش هندبال ایران و نایب رئیس فدراسیون هندبال آسیا پاکدل را سزاوارانه ببیند و وی به عنوان را نایب رئیس فدراسیون هندبال وقت منصوب کرد.

وی تصریح کرد: بازنشستگی رحیمی باعث شد روند موفقیت مدیریتی پاکدل با انتخاب وی در مجمع به عنوان رئیس فدراسیون هندبال استمرار پیدا کرده و وی با انتخاب اعضای کمیته‌ها از جمله انتخاب سزاوارانه مراد کرمی به عنوان رئیس کمیته داوران که  هم پاکدست ،توانمند و با سابقه روشن است و هم باعث شد با جمع کردن پیشکسوتان خوش نام کمیته  داوران را سامان ببخشد.

 

وی با بیان اینکه انتخاب اکبر ریاحی فرزند شایسته زاگرس که با دانش و تدبیر خود و عملکرد موفق در جایگاه رئیس کمیته آموزش در سنوات قبل سابقه روشنی داشت به عنوان رئیس کمیته مربیان نیز به جا و شایسته بود،گفت: ریاحی در هر جایی مسؤولیت داشت چه در شهرداری و چه در جایگاه مدرسی دانشگاه و چه در فدراسیون هندبال موفق بود و نشان می‌دهد این انتخاب پاکدل هم از نظر کیفیت کار و هم به لحاظ نگاه هندبالی با رویکرد توجه به تجربه و دانش کارساز است.

پارسایی گفت : مسئولیت مهم و خطیر مدیر روابط عمومی فدراسیون هندبال به مهدی واعظی مجری خوش سلیقه و توانمند سیمای جمهوری اسلامی واگذار شد که حضور وی در کنار پاکدل می‌تواند به اطلاع رسانی دقیق در عصر رسانه و ارتباطات و کمک به بهتر دیده شدن هندبال در رسانه‌ها از جمله صداو سیما کمک کند.

وی همچنین انتخاب نائب رئیس فدراسیون را مورد اشاره قرار داد و گفت: انتخاب الهام سلوکی نشان می‌دهد پاکدل موفقیت‌های هندبال و آینده روشن این ورزش را در توجه به مدیرانی می‌داند که آینده را روشن می‌بیند و اهل برنامه و متخصص هست.

وی افزود : انتخاب حسن افتخاری به عنوان مسؤول کمیته مسابقات فدراسیون هندبال نیز افق روشنی برای آینده این ورزش ترسیم می‌کند.

پارسائی انتخاب‌های پاکدل در تیم ملی را کارشناسی شده دانست و گفت : مشورت گیری از کمیته فنی فدراسیون مانند سابق که مشی مدیریتی خردورزانه پاکدل یعنی استفاده از قابلیتهای خرد جمعی است برای اولین بار شاهد حضور همه لژیونرهای هندبال ایران در کنار تیم ملی بودیم که اگرچه با بدشناسی به جام جهانی نرفتیم اما نشان داد عزم‌ها جدی است و آینده تیم ملی روشن است.

پارسائی افزود: انتخاب اعضای هیات رئیسه که خود رقیب انتخاباتی پاکدل برای حضور در جایگاه ریاست فدراسیون بودند نشان می‌دهد وی به انتخاب‌ها خردمندانه نگاه کرد نه غرض ورزانه.

پارسایی انتخاب رضا عزتی به عنوان سرپرست دبیر فدراسیون هندبال برگ درخشان دیگری از عملکرد موفق پاکدل دانست و گفت: عزتی کارمند وزارت ورزش ، معاونت مالی پشتیبانی اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه و ریاست هیات هندبال استان کرمانشاه را در کارنامه دارد و با سابقه روشن مدیریتی و ورزشی انتخاب احسن برای هندبال بود.

انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: هندبال فدراسیون هندبال فارس فرازبام دهدشت رئیس فدراسیون هندبال سابقه روشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی

رئیس فدراسیون جهانی کوراش از وزیر ورزش به سبب حمایت در راستای برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش پوریا ولی قدردانی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، حیدر فرمان رئیس فدراسیون جهانی کوراش طی نامه‌ای به کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان؛ از وی به سبب حمایت از کوراش و برگزاری مسابقات جام پوریا ولی تشکر و قدردانی کرد.

فروش مدال قهرمان کوراش جهان برای آزادی زندانیان اسفراین




در متن نامه حیدر فرمان خطاب به کیومرث‌ هاشمی آمده است:

«جناب آقای دکتر کیومرث هاشمی
وزیر محترم ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران

امیدوارم حال شما خوب باشد، می‌خواهم صمیمانه از حمایت‌های ارزشمند شما از مسابقات بین‌المللی پوریای ولی در اسفراین ایران تشکر کنم. تعهد پایدار شما به ترویج ورزش و ایجاد فرصت برای ورزشکاران نه تنها الهام بخش بوده، بلکه تغییرات مثبت و قابل توجهی در زندگی این ورزشکاران ایجاد کرده است، که گواهی بر رهبری تأثیرگذار شما است.

مدیریت فوق العاده شما نقش اساسی در تضمین موفقیت چشمگیر این مسابقه قهرمانی ایفا کرده است. این یک بستر جهانی برای نشان دادن استعدادهای ورزشکاران ما فراهم کرده و فدراسیون بین‌المللی کوراش واقعاً از این بابت سپاسگزار است.

یک بار دیگر از تعهد شما نسبت به ورزش تشکر می‌کنم. رهبری مستمر شما باعث تاثیر مثبت می‌شود و ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری در مسابقات بعدی قهرمانی کوراش بزرگسالان آسیا در ایران در ماه ژوئن 2024 هستیم.

در پایان جا دارد از جناب آقای دکتر امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشوی ایران بابت سختکوشی و زمانی که نسبت به این رویداد تاریخی صرف کردند، تشکر کنم. از استاندار خراسان شمالی جناب آقای دکتر حسین نژاد و مدیر کل ورزش استان خراسان شمالی جناب آقای دکتر شاکری بابت ایجاد امکانات مناسب در مکان تاریخی زینل خان تشکر و قدردانی می‌نماییم.

امیدوارم پوریای ولی تبدیل به یک رویداد سالانه شود که هر ساله بهترین بازیکنان کوراش در سراسر جهان را جذب کند.

با احترام
حیدر فرمان
رئیس فدراسیون جهانی کوراش»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • یک انتصاب در فدراسیون شطرنج
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد