Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-19@01:17:54 GMT

ژاله صامتی: حاشیه‌ها «زیرخاکی» را زمین نزد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۶۲۱۵

ژاله صامتی: حاشیه‌ها «زیرخاکی» را زمین نزد

خرداد: صامتی درباره حواشی اخیری که برای سریال «زیر خاکی» به واسطه یکی از بازیگران پیش آمد، گفت: «خدا را شکر سریال پخش شد. ما همه نگران بودیم. افراد از من جویا بودند که سریال چه سرنوشتی خواهد داشت و من جوابی نداشتم. این که به خاطر خطا، صحبت و یا رفتار یک فرد تمام افراد مورد مواخذه قرار بگیرند و زحمات یک عده زیر سوال برود بسیار سخت و طاقت‌فرسا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»


به گزارش خرداد به نقل از سیمافیلم، ژاله صامتی ـ بازیگر سریال «زیرخاکی» ـ درباره این حواشی و نگرانی‌های حاصل از آن افزود: جدای این که چقدر رفتار یا کردار فرد غلط است و چقدر درست اما در این موقعیت تر و خشک با هم می‌سوزند. حاصل ۲ سال تلاش افراد به خاطر یک رفتار سلیقه‌ای تحت تاثیر قرار می‌گیرد. خدا را شکر در این موضوع درایت شد و سریال پخش شد. از کامنت‌هایی که به من می‌رسد متوجه شدم مخاطب پیگیر پخش سریال بود. امیدوارم برای لحظاتی بیننده تلویزیون حالش خوب باشد.
او  درباره حضورش در سریال و هم‌بازی بودن با بازیگران حرفه‌ای سینما گفت: کار با بازیگران حرفه‌ای بسیار جذاب است. بازیگران در این سطح، کارشان را بلدند و کار برایم لذت بخش بود. پیش‌تر با آقای حجازی‌فر هم‌بازی نبودم اما کار با ایشان برایم تجربه خوبی بود. با آقای جمشیدی پیش‌تر تئاتر و فیلم کار کرده بودم؛ زوایای بازی ایشان را می‌شناختم و به همین دلیل به زبان مشترک در بازی رسیدیم.
این بازیگر درباره قسمت‌های پخش شده سریال گفت: تاکنون سه قسمت از سریال پخش شده؛ از کامنت‌هایی که دارم خدا را شکر مخاطب کار را پسندیده و با سریال ارتباط برقرار کرده است. به نظرم در ادامه هم سریال می‌تواند مخاطب را با خود همراه کند زیرا کار بسیار جذاب و دوست داشتنی است.
وی درباره نقش خود توضیح داد: من پریچهر را بازی کردم و برای ایفای آن تمام تلاش و توانم را به کار بردم تا ببینیم مخاطب چه قضاوتی درباره آن خواهد داشت.
پخش سریال «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان از اولین شب ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما آغاز شده و از بازیگران آن می‌توان به ژاله صامتی، هادی حجازی فر، پژمان جمشیدی و گوهر خیراندیش اشاره کرد. برچسب ها: ژاله صامتی ، زیرخاکی

منبع: خرداد

کلیدواژه: ژاله صامتی زیرخاکی ژاله صامتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربیننده ترین برنامه‌های صداوسیما مشخص شدند

به گزارش همشهری آنلاین، نشست خبری گزارش برنامه‌های نوروز و رمضان رسانه ملی امروز- سه‌شنبه- ۲۹ فروردین با حضور محسن شاکری نژاد رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما، حسین قرایی مدیرکل روابط عمومی، علی بخشی‌زاده معاون صدا، احمد خورشیدی مدیرعامل تلوبیون و سلیم غفوری قائم مقام معاونت سیما در سالن کوثر صداوسیما برگزار شد.

غفوری قائم مقام معاونت سیما در ابتدای این نشست گفت: در حوزه برنامه‌های رمضان، ۱۰ برنامه ویژه افطار و ۹ برنامه سحر داشتیم. همچنین ۵۰ ویژه برنامه معارفی به روی آنتن رفت. شبکه‌ها امسال به سراسر کشور توجه داشتند و قالب‌های برنامه‌سازی تنوع داشت.

احمد خورشیدی مدیرعامل تلوبیون نیز اظهار کرد: در تلوبیون ۵۰ میلیون دقیقه بازدید در ۲۴ ساعت منتهی به سال تحویل داشتیم. ۱۱۲ هزار و ۵۴۶ آی پی منحصر بفرد در لحظه سال تحویل شبکه سه را تماشا می‌کردند. بیش از ۴۰ هزار آی‌پی مخاطب شبکه یک بودند و بیش از ۳۰ هزار آی‌پی شبکه دو را تماشا می‌کردند.

«مهمانی» و «مردان آهنین» در تلوبیون پیشتاز شدند

وی افزود: پربازدیدترین برنامه افطار طی چهار سال اخیر برنامه «زندگی پس از زندگی» بوده است اما امسال برنامه «محفل» به «زندگی پس از زندگی» رسید. هر دو برنامه بیش از سه میلیون و ۱۰۰ هزار بازدید داشتند. برنامه‌های «پناه» و «هلال» در رده‌های بعدی قرار گرفتند. در بین برنامه‌های سال تحویل برنامه‌های سال نو، «شب عیدی» و «ایران دوست‌داشتنی» به ترتیب پرمخاطب بوده‌اند.

خورشیدی تاکید کرد: در میان برنامه‌های سرگرمی مهمانی، «مردان آهنین»، «شب خوش»، «پاورقی» و «معرکه» به ترتیب بیشترین مخاطب را داشتند. در حوزه سریال‌ها بر اساس تعداد مخاطب محاسبه ‌شده در هر قسمت «نون‌خ ۵»، «زیرخاکی»، «هفت سر اژدها» و «رستگاری» و «جومونگ۳» در تلوبیون پربیننده بودند.

محسن شاکری نژاد، رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما در ادامه مراسم با یادآوری این‌که نظرسنجی برنامه‌های صداوسیما را به صورت تلفنی و درب منازل انجام می‌دهیم بیان کرد: سریال‌ها هر دو هفته یک بار و برنامه‌های شاخص هر ماه یک بار نظرسنجی می‌شوند.

وی افزود: در آخرین نظرسنجی که داشتیم کلیت مخاطب صداوسیما ۶۶ درصد است. البته این نظرسنجی در تهران و مراکز استان‌ها انجام شده و میزان مخاطب در شهرستان‌ها و روستاها بیشتر است. این آمار در شهرستان‌ها حدود ۷۰ درصد و در روستاها ۷۸ درصد است. این اعداد در عصر اینترنت چیزی شبیه معجزه است. میزان مخاطبان شبکه‌های تلویزیونی آمریکا مشخص است و به ندرت به ده درصد می‌رسد. پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی انگلستان ۱۸ درصد مخاطب داشته‌اند.

رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما ادامه داد: بخشی از مخاطبان ما در بستر فضای مجازی دنبال می‌کنند. وقتی درباره میزان مخاطب صحبت می‌کنید باید مخاطب برودکست را هم لحاظ کنیم.

وی تاکید کرد: در بین سریال‌ها نون‌خ ۴۱ و نیم درصد، زیرخاکی ۲۴.۹ درصد، هفت سر اژدها ۲۲.۵ درصد و رستگاری ۱۵.۵ درصد مخاطب داشته‌اند. سریال نون.خ نسبت به پارسال ۱۰ درصد رشد مخاطب داشته است. همچنین در برنامه‌های شب قدر ۲ تا ۳ درصد ریزش مخاطب نسبت به سال قبل داشتیم. از این ریزش استقبال می‌کنیم چون نشان می‌دهد مردم در مراسم مساجد شرکت کرده‌اند.

شاکری‌نژاد با اشاره به میزان مخاطبان برنامه‌های افطار گفت: محفل با ۲۷.۹ درصد پرمخاطب‌ترین برنامه بوده و زندگی پس از زندگی ۲۷.۱ درصد در رتبه دوم قرار گرفته است. این دو برنامه رکورد سال قبل را شکسته اند. سال قبل مخاطب زندگی پس از زندگی ۲۶ درصد و مخاطب محفل ۱۹ درصد بود. پرمخاطب‌ترین برنامه‌های سحر هم، برنامه‌های شبکه‌های استانی، ماه خدا و ماه من بوده‌اند.

کد خبر 844938 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم تلویزیون - برنامه تلویزیونی بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» پربازدید شد
  • افزایش مخاطبان رسانه ملی
  • دستمزد نجومی بازیگران تلویزیون؛ شایعه یا واقعیت؟
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • همای سعادت بر شانه افعی تهران / در «افعی تهران» تعادل برقرار است
  • از «سلمان فارسی» چه خبر؟
  • پربیننده ترین برنامه‌های صداوسیما مشخص شدند
  • «نون. خ ۵» پربیننده‌ترین شد و «زیرخاکی» محبوب‌ترین
  • برمهانی: پربیننده شدن برنامه‌های معارفی یک اتفاق تحولی است/ سریال «زیرخاکی» پرمخاطب می‌شود+فیلم