Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرامگاه شمس تبریزی از مکان‌های گردشگری و زیارتی استان آذربایجان غربی است که به اعتقاد برخی مدفن شمس تبریزی شاعر صوفی و پارسی‌گوی در آنجا قرار دارد. ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خوی، آرامگاه شمس تبریزی از مکان‌های گردشگری و زیارتی خوی در آذربایجان‌غربی که به اعتقاد اکثریت محل مدفن شمس تبریزی است و همه‌ساله علاقه‌مندان شمس تبریزی از خوی و دیگر شهرهای ایران و حتی کشورهای همسایه در مراسمی بزرگداشت این صوفی و عارف را گرامی می‌دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمستان سال 97 با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی مجموعه یادمان شمس تبریزی با بودجه 15 میلیارد‌تومانی کلنگ‌زنی شد.

در حال حاضر کنگره بین‌المللی شمس تبریزی همه ساله در شهر خوی برگزار می‌شود و نخستین کنگره بین‌المللی شمس تبریزی در خوی سال 1389 با حضور بیش از 40 بازیگر معروف از خانه سینمای ایران چون علی نصیریان، پرویز پرستویی، هانیه توسلی، حمید جبلی و آوازخانی‌های شوالیه ایران، شهرام ناظری و خوانندگان دیگری چون مختاباد، سراج، سالار عقیلی و چهره بین‌المللی با نام عالیم قاسیم اوف کلید خورد و منار شمس تبریزی به شماره 996 در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

تصاویر از علی آقایاری

انتهای پیام/7548/ ز

R7548/P/S6,48/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شمس تبریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۶۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دکتر ناصر عتباتی با اعلام این خبر گفت: فردی با هویت ش- ق مرتکب قتل شده بود که پرونده وی پس از رسیدگی به حکم قصاص نفس منتهی و در آستانه اجرا قرار داشت.
عتباتی ادامه داد: به منظور تلاش برای اخذ رضایت از اولیای دم چندین جلسه سازش در شعبه ۱۹ شورای حل اختلاف مستقر در زندان ارومیه برگزار که خوشبختانه این تلاشها منجر به نتیجه گردید و با گذشت اولیای دم از حق خود، محکوم از دار مجازات رهایی و فرصت دوباره زندگی یافت.

دیگر خبرها

  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • قابهایی شبیه به زندگی از جنس فلسفه و شعر و عرفان
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی