Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان اردبیل در ملاقات مردمی این هفته خود،درخواست های٧٠ نفر از مراجعین را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم برای رفع مشکلات آنان را صادر کرد. تاریخ انتشار: 23:12 - 09 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۶۴۶۴

خبرگزاری میزان-ملاقات مردمی رییس کل دادگستری استان اردبیل به همراه مسئولان قضایی استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، روز‌های سه شنبه هرهفته در محل ساختمان مرکزی دادگستری استان اردبیل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ملاقات مردمی این هفته ناصر عتباتی رییس کل دادگستری استان اردبیل که دادستان مرکز و معاون قضایی رییس کل دادگستری استان نیز حضور داشتند، به درخواست‌های ٧٠ نفر از مراجعین از قبیل اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، مرخصی زندانی، تسریع در رسیدگی و تقاضای عفو و بخشودگی و...، رسیدگی و دستورات قضایی لازم صادر شد.

   بیشتر بخوانید:   ملاقات چهره به چهره با بیش از ۱۲ هزار نفر از مراجعان به دادگستری در سال گذشته انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری اردبیل ملاقات مردمی رییس کل دادگستری استان اردبیل ملاقات مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۶۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر چهارشنبه در ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره با مردم جم اظهار داشت: مردم ولی نعمت ما هستند و باید تمام انرژی و توان خود را مصروف خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات جامعه کنیم.

استاندار بوشهر افزود: دیدارهای چهره به چهره، فرصت مناسبی برای شناخت بهتر و نزدیک‌تر مشکلات مردم است که معاونان استاندار و مدیران استان بوشهر و فرمانداران نیز به طور مکرر این دیدارها را باید برگزار کنند.

در این برنامه ۲۷ نفر از مردم شهرستان جم، بی واسطه و مستقیم، مشکلات و دغدغه‌های خود را با استاندار مطرح کردند.

در این ملاقات عمومی، مشکلاتی در حوزه اشتغال، مسکن، تسهیلات بانکی، درمان، آموزش، کشاورزی و صنعتی و … مطرح و استاندار نیز خطاب به مدیران مرتبط دستورات لازم را برای پیگیری و رفع مشکلات صادر کرد.

کد خبر 6087926

دیگر خبرها

  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان