Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@00:26:51 GMT

۳۵۰ گروه طلایه‌داران امر به معروف در سنندج تشکیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۷۲۱۲

۳۵۰ گروه طلایه‌داران امر به معروف در سنندج تشکیل می‌شود

دبیر ستاد امر‌به‌معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: ۳۵۰ گروه طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر در سنندج تشکیل می‌شود. ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، نشست مسئولان با سرگروه‌های طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان امروز در این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود الله‌مرادی، دبیر ستاد امر‌به‌معروف و نهی از منکر استان کردستان در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ماه مبارک رمضان؛ از تشکیل 350 گروه طلایه‌داران امر به معروف در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: ماموریت‌ ستاد امر به معروف و نهی از منکر، «تذکر لسانی» است چراکه برخی منکرات با تذکر قابل حل است.

وی با بیان اینکه تشکیل گروه‌ها و محل فعالیت‌های طلایه‌داران امر به معروف باید بر اساس مناطق شهرداری باشد، افزود: باید مسئولان گروه‌ها از بین نیروهای شاخص و براساس انتخابات انتخابات و هرناحیه باید به اسم شهدای منطقه نام‌گذاری شود.

دبیر ستاد امر‌به‌معروف و نهی از منکر استان کردستان با ابراز اینکه برخی منکرات در جامعه با یک تذکر لسانی برطرف می‌شود اما نگرانی ما از برخی مدیرانی‌ست که مرتکب خلاف و در شأن آنان نیست، تصریح کرد: ظاهر مردم از باطن مسئولان شکل می‌گیرد چراکه هر اندازه مدیران برای داشتن جامعه‌ای سالم تلاش کنند، مردم نیز رعایت خواهند کرد.

وی با ابراز گله‌مندی از برخی مسئولان که به مسئولیت خود درست عمل نمی‌کنند، ادامه داد: متأسفانه برخی مسئولان امر‌به‌معروف را مزاحم جامعه و کار خود می‌دانند در صورتی‌که در سوره بقره آمده که باید عده‌ای مردم را به کار خیر دعوت و امر به معروف و نهی از منکر کنند، اینها جزو رستگارانند.

الله‌مرادی خطاب به آمران امر‌به‌معروف و نهی از منکر استان کردستان تاکید کرد: از تهمت و برخی صحبت‌های مردم و مسئولان در پیشبرد مأموریت‌های خود نگران نباشید و با «تذکر لسانی» در راستای پیشبرد اهداف تلاش کنید.

گروه‌های جهادی "امر به معروف و نهی از منکر" در چهارمحال و بختیاری تشکیل می‌شود

وی اظهار کرد: باید در این روزها و اوضاع اقتصادی با امر به معروف، ثروتمندان را به حمایت از فقرا و نیازمندان دعوت کنیم کمااینکه این همدلی و مواسات در قالب رزمایش کمک مومنانه سپاه تجلی یافته است.

دبیر ستاد امر‌به‌معروف و نهی از منکر استان کردستان ضمن قدردانی از تلاش‌های همه مسئولان و کادر درمانی در راستای مقابله با ویروس کرونا، بر تشکیل بانک اطلاعاتی برای حمایت درست از فقرا و قشر نیازمند جامعه تاکید کرد و گفت: متأسفانه «نبود بانک اطلاعاتی» یکی از اشکالات بزرگ بوده که باید برای رساندن کمک‌ها به دست نیازمندان واقعی این ایراد برطرف شود.

وی خطاب به آمران امر‌به‌معروف و نهی از منکر استان کردستان تاکید کرد: در امر به معروف نباید به‌هیچ وجه دنبال اقدامات سلبی باشیم بلکه باید با تذکر لسانی برای حل مشکلات، اصلاح و رفع ناهنجاری‌ها اقدام کرد.

دبیر ستاد امر‌به‌معروف و نهی از منکر استان کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه این‌روزها دنیا به عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران غبطه می‌خورند، یادآور شد: زمانی کشورهای غربی به‌خاطر داشتن تجهیزات جنگی، بمب، کشتی و زیردریایی مانور می‌دادند اما هر جا آمده‌اند به جمهوری اسلامی ضربه بزنند، خداوند آن‌ها را زمین‌گیر کرده است.

انتهای پیام/ ز

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طلایه داران امر به معروف تذکر لسانی گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۷۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، رژه نیروهای مسلح در سنندج صبح چهارشنبه در محوطه لشکر ۲۸ پیاده کردستان به مناسبت روز ارتش برگزار شد.

در این آئین یگان‌های نمونه ارتش آخرین توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند و تجهیزات جدید و پیشرفته نظامی و دفاعی موتوری و زرهی را در معرض دید حاضران قرار دادند.

‌نیروهای مسلح با رژه خودرویی، اقتدار خود را در دفاع از تمامیت ارضی کشور و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

استاندار کردستان در مراسم رژه نیروهای مسلح اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با نگاهی تیزبینانه و تدابیر لازم در همه دوران‌های پرتلاطم، هدایت جامعه را برعهده داشتند و با تکیه بر توانمندی‌های نظامی و دفاعی کشور ایران امروز از بزرگترین قدرت‌های نظامی دنیا محسوب می‌شود.

اسماعیل زارعی کوشا افزود: با اقدام تنبیهی سپاه علیه رژیم صهیونیستی گوشه‌ای از توانمندی ایران به نمایش گذاشته شد که توسط نیروی هوافضای سپاه با همراهی پدافند هوایی ارتش، در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ما در سوریه انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: نظام اسلامی ما مبتنی بر دین مبین اسلام است و براساس فرامین رهبر حکیم و پیامبر گونه، امروز دست به اقدامی می‌زند که همه دشمنان و دوستان ملت را در دنیا انگشت به دهان می‌گذارد و کسانی را که دل در گرو آزادگی دارند، خوشحال می‌کند.

زارعی کوشا اذعان کرد: پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی، کسانی را که به زعم باطل خود برای نظام اسلامی خواب‌های آشفته می‌دیدند، در بهت فرو برد که افتخاری بزرگ و ناشی از برکت خون شهداست.

استاندار کردستان به ویژگی‌های ارتش ایران اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: اسلامی بودن، ولایی بودن، مردمی بودن، خودکفایی، انضباط و سادگی از ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است که وجه تمایز ارتش کشورمان با دیگر ارتش‌های جهان را نشان می‌دهد.

وی یادآور شد: ولایی بودن به معنای فرمانبری از فرمان رهبری است که در جایگاه نیابت ولی عصر ایستاده و با درایت نیروهای مسلح را مدیریت می‌کند.

این آئین باحضور برخی از مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی مستقر در منطقه و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.

کد خبر 6080631

دیگر خبرها

  • افزایش ناگهانی مالیات صدای این گروه را درآورد
  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • نهادهای متولی فرهنگ از جامعه جامانده‌اند/ تذکر لسانی خودجوش مردمی موثرتر از نوع حاکمیتی است
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • رژه روز ارتش در سنندج
  • برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج
  • مراسم رژه روز ارتش در سنندج برگزار شد + فیلم