Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@23:37:09 GMT

جشنواره فروش اینترنتی اقلام ماه رمضان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۷۳۱۴

به گزارش اکوفارس به نقل از مرکز توسعه تجارت الکترونیک، "جشنواره فروش اینترنتی رمضان" با ایجاد بستر خرید و فروش غیرحضوری (تلفنی و اینترنتی) اقلام ویژه و پرمصرف مورد نیاز مردم در این ماه، از روز شنبه، ششم اردیبهشت ماه، همزمان با ماه مبارک رمضان از طریق سایت جشنواره به نشانی Bahar۹۹.ir آغاز به کار کرد.

 به دنبال اجرای موفقیت آمیز مرحله اول جشنواره بهاره مجازی همدلی مردم و اصناف طی هفته پایانی اسفندماه ۱۳۹۸، مرحله دوم نیز از شانزدهم تا پایان فروردین ماه ۱۳۹۹ برگزار گردید و در ادامه، جشنواره فروش اینترنتی ویژه ماه مبارک رمضان با ایجاد بستر خرید و فروش غیرحضوری (تلفنی و اینترنتی) اقلام ویژه و پرمصرف مورد نیاز مردم از جمله خرما، زولبیا، بامیه، آش و حلیم، از روز شنبه، ششم اردیبهشت ماه، همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش ریسک‌های سلامتی مربوط به حضور هموطنان در سطح شهر، به منظور کمک به حفظ هرچه بیشتر سلامتی مردم عزیز و همچنین تسهیل دسترسی عمومی به تأمین اقلام پرمصرف ماه مبارک رمضان نظیر خرما، زولبیا، بامیه، آش و حلیم، فروش اینترنتی این محصولات در قالب "جشنواره فروش اینترنتی رمضان" و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز گردید؛ بنابر این، واحد‌های صنفی و فروشگاه‌های اینترنتی دعوت به عمل می‌آید تا با مراجعه به وب سایت جشنواره به نشانی Bahar۹۹.ir، در این طرح ملی شرکت کنند و از منافع آن بهره‌مند شوند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: جشنواره فروش اینترنتی ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۷۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر در انبارالوم

فرزانه شهردار و دبیر برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر گفت: این جشنواره روز یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۹ صبح در ورودی انبار الوم جنب سی ان جی آغاز خواهد شد.

او افزود: امسال برای اولین بار این جشنواره در چهار نژاد خارجی، بلوچ، ترکمن و کرد برگزار می‌شود.

فرزانه ادامه داد: مالکین شتر‌ها می‌توانند برای شرکت در این جشنواره با تلفن‌های ۰۹۱۱۱۷۱۷۹۸۷ و ۰۹۱۱۳۷۱۳۲۹۸ تماس بگیرند و ثبت نام کنند.

شهردار انبارالوم افزود: برپایی غرفه‌های فروش فرآورده‌های شتر، اجرای موسیقی و فروش صنایع دستی از برنامه‌های جنبی این جشنواره است.

به گفته فرزانه تاکنون ۷۰ مالک شتر برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کرده اند و از هر نژاد ۳ شتر برتر انتخاب و از سبوس رایگان بهره مند می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • کرمانشاه رتبه سوم در طرح عید تا عید را کسب کرد
  • برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر در انبارالوم
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان
  • تغییر ناگهانی آمار پربیننده ترین برنامه ماه رمضان تلویزیون / محفل چگونه صدرنشین شد؟
  • گلایه رئیس سازمان غذاودارو از فروش اقلام غیرمجاز در عطاری‌ها
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز