Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره شایعه تماس از سوی فدراسیون فوتبال با استراماچونی عنوان کرد: «هیچ تماسی از سوی مقامات فدراسیون فوتبال ایران با استراماچونی وجود نداشته است. این مبحث قطعا شایعه بوده و به عنوان مبحثی به دور از واقعیت تکذیب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران است و هرگونه گمانه زنی درباره تماس فدراسیون با مربیان دیگر رسما تکذیب می‌شود.»

در برخی رسانه ها عنوان شده بود که با توجه به تعویق مسابقات انتخابی جام جهانی فدراسیون فوتبال به دنبال جایگزینی برای اسکوچیچ است. همچنین جانلوکا دی مارتزیو  خبرنگار ایتالیایی در سایت خود عنوان کرده که «آندره استراماچونی به فکر بازگشت به ایران است. سرمربی سابق اینتر پس از تجربه قبلی خود با استقلال در حال مذاکره است تا سرمربی بعدی تیم ملی ایران شود. این کار مذاگره همچنین تا پیش از این به جیانی دی بیاسی ارائه شده است و تغییر احتمالی در صدر فدراسیون می تواند جایگزینی فوری در نیمکت تیم ملی ایران را ایجاد کند. همچنین وضعیت آینده دراگان اسکوچیچ در نیمکت ایران  در هاله ای از ابهام قرار دارد و ایران برای امیدوار ماندن به صعود به جام جهانی قطر باید بازی های آتی خود در دور مقدماتی را با پیروزی پشت سر بگذارد. حضور استرا روی نیمکت ایران بسیار جالب توجه خواهد بود پون بسیاری از بازیکنان به دلیل تجربه حضور او در استقلال در حال حاضر با او آشنا هستند. استرا می تواند برای هدایت تیم ملی به ایران برگردد و می تواند مسئول  تیم ملی ایران در بازی های تعیین کننده جام جهانی باشد.»

کد خبر 506232 برچسب‌ها فوتبال - تیم ملی مربی - استراماچونی دراگان اسکوچیچ - تیم ملی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی مربی استراماچونی دراگان اسکوچیچ تیم ملی فدراسیون فوتبال تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۷۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم قهرمان ایران با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، جامعه ورزش کشور و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان ایران در سالن همایش‌های صداوسیما، در حال برگزاری است.

بنابر روایت ایسنا، در بخش اول این مراسم بهترین‌های ورزش ایران از نگاه مردم انتخاب شدند که به ترتیب در ادامه اسامی آن‌ها آمده است:

گل برتر: گل سید مهدی میرجلیلی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی

میرجلیلی پس از کسب این جایزه، گفت: یزدی صحبت می‌کنم و لهجه دارم و دم همه مردم گرم که به من رای دادند و امیدوارم لیاقت این همه محبت را داشته باشم و جان خود را برای خوشحال کردن مردم، می‌گذارم.

صحنه ماندگار ورزشی: پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی فوتبال ژاپن در جام ملت‌های آسیا

وحید امیری که به نمایندگی از ملی‌پوشان فوتبال ایران این جایزه را دریافت کرد، گفت: از مردم تشکر می‌کنم که این صحنه ماندگار را رقم زدند و برای مردم عزیز کشورم آرزوی توفیق روز افزون دارم.

برترین تیم ملی (دیپلم افتخار) : تیم ملی هاکی بانوان

سنایی، کاپیتان تیم ملی هاکی بانوان ایران در این رابطه، بیان کرد: خوشحالیم که دختران خود را دیدید از مردم، وزیر ورزش و صداوسیما که به دیدن شدن ما کمک کردند، تشکر می‌کنیم و زنانه جنگیدیم تا توانایی زنان را نشان دهیم و همیشه به این مسئله افتخار می‌کنیم.

برترین تیم ملی: تیم‌ملی فوتبال ساحلی

منصور بیک‌وردی پس از دریافت جایزه تیم ملی فوتبال ساحلی، گفت: امیدوارم وزیر ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای به پا برهنه‌های فوتبال ساحلی داشته باشد.

جایزه افتخار تاریخی: کاوران فرزندان ایران زمین

برترین چهره پارالمپیک: رزا ابراهیمی

رزا ابراهیمی پاراتکواندوکار ایران با اشاره به اینکه خیلی خوشحالم که لایق این مهم شدم، گفت: از هموطنان عزیزم تشکر می‌کنم و شرمنده آن‌ها هستم.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899294

دیگر خبرها

  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان