Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان گفت: به منظور کاستن از کمبودهای بخش بهداشت و درمان هرمزگان، ایحاد دانشکده پزشکی در دانشگاه آزاد هرمزگان در اولویت اساسی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احسان کامرانی شب گذشته در گفت‌وگویی خبری با اشاره به ضرورت ایجاد دانشکده پزشکی در دانشگاه آزاد هرمزگان، اظهار کرد: یکی از مشکلات مردم هرمزگان در حوزه بهداشت و درمان است و لذا به منظور تقویت این حوزه و رفع کمبودها و با توجه به زیرساخت‌های موجود، ظرفیت راه‌اندازی دانشکده پزشکی در هرمزگان به مرکزیت بندرعباس وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جهت‌گیری دانشگاه آزاد اسلامی به سمت و سوی ایجاد رشته‌های علمی متناسب با نیاز هرمزگان است و لذا در همین راستا، تقویت رشته‌های مرتبط با ظرفیت‌های استان در دستور کار قرار دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان با بیان این که نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در ارتقای توان تولیدی و رفع نیازهای کشور در سال‌های اخیر پررنگ شده و در استان نیز باید با حمایت از دانشجویان خلاق و بازتعریف برخی ظرفیت‌های دانشگاهی به رونق این شرکت‌ها کمک کنیم، خاطرنشان کرد: درآمدزایی از آزمایشگاه‌های معتمد دانشگاه و ایجاد  مراکز تحقیقاتی حوزه شیلات نیز در سال ۹۹ در دستور کار جدی قرار دارد.

کامرانی همچنین با تاکید بر تقویت ارتباط میان دانشگاه و صنعت، گفت: هرمزگان استانی چند وجهی در عرصه‌های صنعتی، بندری، گمرکی، شیلاتی و اقتصادی است و افق آینده تمامی این بخش‌ها به نظام علمی استان وابسته است که چگونه در این راستا برنامه‌ریزی و اقدام کند.

این استاد دانشگاه، کاهش وابستگی بودجه دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان به شهریه‌های دانشجویی را نیز مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: رفع این محدودیت در گروی برنامه‌ریزی ما در استفاده از ظرفیت‌های درونی دانشگاه است.

انتهای پیام/۳۲۶۴

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه آزاد هرمزگان کامرانی بندرعباس دانشگاه آزاد اسلامی دانشکده پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۷۰ هزار ظرفیت اشتغال در دانشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ عرفان خسرویان، رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای گفت: طرح کنسرسیوم‌های اشتغال‌پذیری در شهر‌های کرمان، اراک و خراسان رضوی برگزار شده و توانسته است زمینه اشتغال دانشجویان و فارغ‌التحصیلان را به نحو قابل قبولی فراهم کند و نزدیک به ۷۰ هزار ظرفیت اشتغال ایجاد کرده است.
به گفته خسرویان، در سال گذشته تقویت زیرساخت‌های دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای پیگیری شد که ۱۳ طرح عمرانی به بهره برداری رسید.

دیگر خبرها

  • لزوم تقویت بنیان‌های فکری و معنوی دانشجویان و اساتید
  • دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • دانشکده‌ هوش مصنوعی در تبریز تاسیس می شود
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم
  • سردار تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • ایجاد ۷۰ هزار ظرفیت اشتغال در دانشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای
  • تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است