Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@17:00:03 GMT

ممنوعیت ساخت و ساز در شهرک خیرآباد ورامین  

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۸۳۵۷

ممنوعیت ساخت و ساز در شهرک خیرآباد ورامین  

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسین کاغذلو اظهار کرد: برای ساماندهی  و تعیین تکلیف وضعیت شهرک صنعتی خیرآباد، هر گونه ساخت و ساز مجاز یا غیرمجاز در این منطقه اقتصادی ممنوع شده است تا پس از تعیین تکلیف وضعیت تغییرکاربری‌ها و استقرار هیأت رئیسه جدید، ساخت و سازهای مجاز با اخذ مجوز در این شهرک صنعتی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بر اساس بازدید صورت گرفته از شهرک صنعتی خیرآباد که با حضور دادستان، فرماندار، رئیس امور اراضی استان تهران و سرپرست جهاد کشاورزی ورامین صورت گرفت، مقرر شد تا هیچ‌گونه ساخت وسازی در شهرک صنعتی انجام نشود در صورت مشاهده، با متخلفان برخورد می‌شود.

حسین کاغذلو افزود: تا پیش از این، خرید و فروش اراضی شهرک صنعتی خیرآباد صرفا در دفاتر مشاور املاک مجاور این شهرک انجام می‌شد که از این پس، هر گونه معامله اراضی شهرک صنعتی تنها پس از  استعلام از هیأت رئیسه شهرک صنعتی خیرآباد و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان انجام می‌شود تا وضعیت کاربری اراضی مورد معامله مشخص شود.

وی گفت: اعضای هیأت رئیسه شهرک صنعتی خیرآباد از حمایت کامل دستگاه قضایی برخوردارند و ساخت و سازهای غیرمجاز بر اساس قانون حفاظت  از اراضی کشاورزی تخریب می‌شود.

وی افزود: شهرک صنعتی خیرآباد از زیرساخت‌های مناسب برخوردار نیست، چندین راه به آن دسترسی دارد و با وجود فعالیت تعداد زیادی واحد تولیدی که اقدام به صادرات محصولات خود می‌کنند، شرایط برای پذیرایی از سرمایه گذاران به‌ویژه بخش خارجی مناسب نیست، لذا باید با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، شرایط را برای فعالیت مناسب‌تر واحدهای تولیدی فراهم کنند.

کد خبر 506255 برچسب‌ها تهران استان تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تهران استان تهران شهرک صنعتی خیرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۸۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین

ایستگاه سنجش آلودگی هوا در شهر صنعتی چرمسازی بوئین زهرا، همزمان با هفته زمین پاک، راه اندازی شد.

۵۰ واحد تولیدی در این شهرک فعالیت می‌کند.

طبق قانون شهرک‌های صنعتی ملزم به راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • افزایش غیر منطقی تعرفه برق با شعار سال هم‌ خوانی ندارد
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • ۱۰ واحد صنعتی اردستان در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت
  • برخورد جدی با دستگاه‌هایی که مرتکب ترک فعل شوند
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی