Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی ایوب دهقانکار را به عنوان سرپرست موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن جوادی با صدور حکمی ایوب دهقانکار را به عنوان سرپرست موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این حکم آمده است:

«نظر به سابقه، تجربه و تعهد جنابعالی در حوزه نشر و کتاب که حاصل سال‌ها فعالیت در بخش‌های گوناگون معاونت امورفرهنگی بوده است بدین وسیله جنابعالی به عنوان سرپرست موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران منصوب می‌شوید.

انشالله با درایت و تدبیری که در جنابعالی و روحیه همکاری و همدلی که در همکاران  موسسه وجود دارد شاهد رونق فعالیت‌های فرهنگی به ویژه با رویکرد  نوآورانه و همراه با صرفه‌جوئی باشیم.

با توجه به اینکه در دوره گذار برای سامان‌دهی موسسات معاونت فرهنگی در قالب یک موسسه فراگیر قرار داریم  و مسئولیت این مهم نیز بر عهده جنابعالی خواهد بود لازم می‌دانم نکات زیر را یاد آوری کنم .

1. ساماندهی موسسات بر اساس منطق روشن بهره‌وری بیشتر، نوآوری و همگرائی در فعالیت‌ها، کاهش هزینه‌ها و یافتن منابع مالی مناسب دولتی و بخش خصوصی طراحی شده است. لازم است این نکات در همه مراحل ساماندهی مد نظر باشد

2. در مسیر ساماندهی موسسات، حفظ کرامت و حرمت همه همکاران در موسسات ضروری است و هرگونه تصمیمی در مورد آنها باید توجیه کافی داشته و با جلب رضایت همکاران و رعایت احتیاط لازم  و بدون شتابزدگی باشد .

3.ضوابط قانون کار باید بدون تبعیض در مورد همه همکاران لحاظ شود و منافع مشروع و قانونی آنها  تامین شود.

4.با توجه به  وجود افراد صاحب‌نظر در هیات امنا و هیات مدیره موسسات و نیز مدیران و کارشناسان با تجربه،  لازم است نظر مشورتی آنها در همه مراحل سامان‌دهی مورد توجه باشد و اولویت انتخاب مدیران و مسئولان بخش‌های گوناگون از کارکنان موسسات باشد.

5. امید به خداوند و اخلاص در عمل و دقت در تصمیم‌گیری و تدبیر و دوراندیشی رمز موفقیت شما در این سمت جدید است.

در پایان لازم می دانم از برادر گرامی جناب آقای دکتر قادر آشنا که در طول مدت مدیریت خود در موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران ،  فعالیت‌های موثر و خوبی داشتند ،  تقدیر و تشکر کنم و برای ایشان از خداوند منان توفیق خدمت بیشتر به فرهنگ کشور را مسالت نمایم

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایوب دهقانکار موسسه نمایشگاه های فرهنگی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپرست موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی در بابلسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حسن برقی رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بابلسر گفت: نمایشگاه ملی صنایع دستی با ۶۰ غرفه تا ۱۵ فروردین در این شهرستان دایر است.
او افزود: پارکینگ‌های ساحلی شهرستان بیشترین حجم گردشگران و مسافران را به خود اختصاص داده‌اند.
رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بابلسر در خصوص حضور مسافران به امامزاده‌های شهرستان، گفت: با توجه به تقارن تعطیلات نوروز با ماه مبارک رمضان امامزاده‌های بابلسر آمار بازدیدکننده قابل توجهی دارد.
او به برپایی دو نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات در شهرستان اشاره کرد و افزود: ۲ نمایشگاه در هتل میزبان و ساحل بابلسر برپا شد که نمایشگاه ساحلی از اول تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری دایر خواهد بود.
برقی ادامه داد: نمایشگاه ساحلی بابلسر دارای ۶۰ غرفه صنایع‌دستی است و هنرمندان و صنعت‌گران سراسر استان‌های کشور در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.
رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بابلسر از برپایی ۲ نوروزگاه نوروزی در بابلسر و هادی شهر در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: نوروزگاه شهید آیت الله عباس سلیمانی در بابسر و نوروزگاه آیت الله روحانی در هادی‌شهر به گردشگران و مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌کنند
او در خصوص نظارت در تنظیم بازار و تاسیسات گردشگری، افزود: در بازدید‌های نظارتی و مشترک شهرستان انجام شد ۳ نانوایی به دلیل گران‌فروشی پلمپ شد و در موارد دیگر با تذکر لسانی حل شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی در بابلسر
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی در اشنویه
  • دیدار نوروزی مدیران بانک ایران زمین از شعب پایتخت
  • امضای تفاهمنامه همکاری وزارت مهاجرین طالبان با موسسات خصوصی
  • اختصاص اعتبار به طرح‌های میراث فرهنگی در چهارمحال و بختیاری
  • نمایشگاه پویش «زندگی با آیه‌ها» در گذر فرهنگی چهارباغ
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • کرمانشاه مهد فرهنگ خوراک ایران است
  • ضرورت جرم انگاری متناسب در حوزه حفاری‌های غیر مجاز
  • راه کار موسسه خودکفایی صنعتی کشور با استفاده از ظرفیت و تفکر نخبگان بومی است