Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- زن ۳۵ ساله در کلانتری پرده از سودجویی‌های حیله گرانه یک زن غریبه برداشت .او در حالی که خیانت همسرش را قابل گذشت نمی‌دانست، پرده از سودجویی‌های حیله گرانه یک زن غریبه برداشت و با بیان این که آن زن با شگرد تصادف‌های ساختگی مردان هوسران را فریب می‌دهد، به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: به تازگی در یکی از رشته‌های کاردانی دانشگاه دانش آموخته شده بودم که «آریا» به خواستگاری ام آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر او که کارمند یکی از کتابخانه‌های شهر بود، مرا در حال مطالعه دیده و زیر نظر گرفته بود. آن زمان خودم را برای شرکت در آزمون کارشناسی آماده می‌کردم که با این خواستگاری پای سفره عقد نشستم و این گونه زندگی مشترک من و آریا آغاز شد. او در یک شرکت صنایع غذایی کار می‌کرد و زندگی متوسطی داشت. من به همسرم عشق می‌ورزیدم و او را عاشقانه دوست داشتم، به همین خاطر با قناعت و صبوری همه تلاشم را برای پیشرفت همسرم به کار می‌گرفتم تا این که با ارثیه پدرم و فروش طلاهایم منزلی خریدیم، ولی همسرم اصرار داشت خودروی پرایدش را نیز تعویض کند. اگرچه من مخالف بودم، ولی برای خوشحالی همسرم سکوت کردم و او یک خودروی شاسی بلند خارجی خرید. یک ماه بعد از این ماجرا، روزی همسرم به خانه آمد و در حالی که با زنی آن سوی خط تلفن قرار می‌گذاشت، به من گفت: پشت چراغ قرمز با خودرویی تصادف کردم که راننده آن زن است. وحشت زده پرسیدم:خودت طوری نشدی؟ وقتی همسرم را سالم دیدم خدا را شکر کردم و گفتم: خسارت ماشین فدای سرت!

قرار بود آن زن جوان خسارت خودروی همسرم را پرداخت کند و به همین دلیل مدام تلفنی با یکدیگر در تماس بودند تا این که آرام آرام حرکات و رفتار آریا تغییر کرد. با آن که پس از شیوع ویروس کرونا خانه نشین شده بود، اما تلفن هایش را در بیرون از خانه پاسخ می‌داد و به بهانه‌های مختلف منزل را ترک می‌کرد. ابتدا اهمیتی نمی‌دادم و تصور می‌کردم با دوستان یا همکارانش قرار ملاقات دارد، ولی رابطه عاطفی ما هر روز سردتر و رفتارهای آریا مشکوک‌تر می‌شد.
۱۵ سال عاشقانه در کنار همسرم و دو فرزندم زندگی کرده بودم، اما وسوسه عجیبی به ذهنم خطور کرده بود. با خودم عهد کردم اجازه ندهم هیچ چیزی این زندگی شیرین را خراب کند، تا این که وقتی همسرم و فرزندانم خواب بودند به پارکینگ رفتم و خودروی همسرم را زیر و رو کردم که ناگهان یک گوشی زیر صندلی راننده پیدا کردم. گوشی رمز نداشت و من با حیرت و وحشت زده به تصاویری نگاه می‌کردم که همسرم را در کنار زنی با آرایش‌های غلیظ نشان می‌داد.
وضعیت زننده این تصاویر و پیامک‌های عاشقانه دنیا را روی سرم خراب کرد. باورم نمی‌شد همسرم به من خیانت کرده باشد. اشک ریزان و عصبانی از پله‌ها بالا رفتم و از همسرم توضیح خواستم. او با دیدن گوشی حقیقت ماجرا را فاش کرد و گفت که فریب طنازی‌های زن جوانی را خورده است که با او تصادف کرده بود. همسرم گفت که آن زن به بهانه پرداخت خسارت خودرو او را به مکان‌های خلوت کشانده و با شیوه‌های حیله گرانه به دام انداخته است. همسرم هم با آن که قصد ارتباط با او را نداشته، در نهایت وارد یک رابطه هوس آلود شده. با این حال، بارها تصمیم به قطع این رابطه گرفته، اما آن زن تهدیدش کرده که ماجرای این روابط شیطانی را برای همسرت بازگو می‌کنم و ...
 همان روز با شماره آن زن غریبه تماس گرفتم، ولی او با بی حیایی و بی شرمی ادعا کرد این گونه رفتارها منبع درآمد من است! من بعد از تصادف‌های ساختگی مردان هوسران را به دام می‌اندازم و آن‌ها هم از ترس آبرو برای مدت‌ها هزینه‌های خوش گذرانی من را می‌پردازند و ... این بود که به کلانتری آمدم تا از خیانت همسرم و آن زن خیابانی شکایت کنم.
 

منبع: خراسان

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۸۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریب افراد سودجو و فرصت‌طلب را نخورید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ معظمی گودرزی رئیس پلیس فتای تهران بزرگ نسبت به کلاهبرداری از داوطلبان شرکت در کنکور به بهانه فروش سوالات و منابع و ... هشدار داد.

وی با بیان اینکه این نوع از کلاهبرداری نزدیک به زمان کنکور رخ می‌دهد، گفت: متاسفانه افراد زیادی هم درگیر این نوع از کلاهبرداری می‌شوند. عمدتا تبلیغات این افراد سودجو نیز در بستر شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها انجام می‌شود و در نهایت نیز یا داوطلبان را به صفحات فیشینگ هدایت کرده و حساب بانکیشان را خالی می‌کنند، یا اینکه سوالات جعلی را به فروش رسانده و در نهایت سبب می‌شوند که داوطلبان به این امید واهی که سوالات را در اختیار دارند، نتایج بدی در کنکور اخذ کرده و هم کنکور را از دست بدهند و هم مبلغ زیادی را پرداخت کنند.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه مجرمان سایبری پا را فراتر گذاشته و در ماه‌های اخیر شاهد پیش فروش سوالات کنکور در فضای مجازی بودیم، گفت: مجرمان سایبری با جعل هویت و با ادعای واهی دسترسی به سؤالات آزمون سراسری یا ارتباط و همکاری با طراحان سؤال، اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از داوطلبان کنکور می‌کنند. همچنین در مواردی اقدام به جعل لوگوی سازمان سنجش می‌کنند تا افراد بیشتری را وسوسه کرده و مورد اغفال قرار دهند.

معظمی گودرزی با بیان اینکه انتشار چنین آگهی‌هایی در فضای مجازی جرم است، گفت: همچنین هرگونه خرید و فروش تحت عنوان فروش سوالات کنکور و آزمون‌ها و... در فضای مجازی جرم است. از این رو لازم است که مردم به هیچ عنوان فریب تبلیغات دروغین جذاب و اغوا کننده فروش سوالات کنکور در شبکه‌های اجتماعی را نخورند و صرفا با تکیه بر دانش و معلومات خود در کنکور شرکت کنند. هچنین هرگونه اخبار در مورد کنکور و آزمون‌های جامع را از رسانه‌های رسمی و سایت رسمی سازمان سنجش پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • ماجرای خودروی شراکتی دکتر معتمدی و دکتر مرندی و خرید بلیت قسطی هواپیما
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضد انقلاب
  • فریب افراد سودجو و فرصت‌طلب را نخورید
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضدانقلاب+ عکس