Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@12:45:14 GMT

وضعیت بیماران کرونا در تهران

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۸۹۸۱

وضعیت بیماران کرونا در تهران

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، علیرضا زالی، با اشاره به کاهش آمار بیماران کرونا در تمامی شاخص‌های مراجعه به مراکز درمانی، پذیرش، بستری در بخش‌های عادی و مراقبت‌های ویژه، گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که در حدود ۵ تا ۷ درصد کاهش در میزان بستری بیمارستان‌ها داشته ایم، در مقابل تعداد بهبودیافتگان و ترخیص شدگان از مراکز درمانی پایتخت افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم مشارکت مردم برای حفظ شرایط، تصریح کرد: از هموطنان به ویژه گروه‌های پرخطر از جمله سالمندان، افراد دارای بیماری زمینه‌ای همچون دیابت، سرطان، مشکلات قلب و عروقی و تنفسی درخواست می‌کنم از ترددهای غیر ضرور پرهیز کنند، چراکه همکاری شهروندان در کاهش آمار مبتلایان نقش بسزایی دارد.

فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران، ضمن تشکر از مردم به خاطر رعایت بهداشت حرفه‌ای، مشارکت در طرح غربالگری و همکاری با مراقبین سلامت در سامانه ۴۰۳۰، افزود: در روزهای اخیر شاهد افزایش مراجعه مردم به سامانه سیب و دقت آنها در پاسخ دهی به همکاران ما که از طریق سامانه ۴۰۳۰ با شهروندان در ارتباط هستند، بوده ایم و امیدواریم این تعامل همچنان ادامه داشته باشد.

زالی اظهار کرد: ماسک‌های خانگی هم می‌توانند اثر حفاظتی مطلوبی در پیشگیری از ابتلاء به ویروس کووید ۱۹ داشته باشند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سرطان شاخص مراکز درمانی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۸۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است

پرویز سروری نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره جزئیات جشنواره شهر رمضان و اهدافی که در این جشنواره دنبال می‌شد گفت: مشخص است که ما برای تامین نیاز‌های مختلفی که مردم و شهروندان در شهر نیاز دارند، باید تامین امکانات و زمینه‌هایی را انجام دهیم تا بتوانند پاسخ نیازهایشان را دریافت کنند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: ماه مبارک رمضان شاید بزرگترین تاریخ مذهبی ما باشد و الحمدالله شاهد این هستیم که بعد از انقلاب اسلامی نگاه بسیار خوبی به این موضوع شده و تلاش شده پاسخ خوبی به سلایق مختلف مردم داده شود.

سروری در پاسخ به این سوال که آیا جشنواره شهر رمضان از جذابیت ویژه‌ای برخوردار بود گفت: در بوستان لاله و جشنواره شهر رمضان مشاهده کردیم که خلاقیت، نوآوری و تنوع بسیار بالایی وجود داشت و تلاش شده ضمن فضا‌های متنوعی که نیاز‌های مختلف شهروندان را دنبال می‌کند، به جنبه‌های مذهبی توجه ویژه‌ی شود و معنویت، نشاط و شادی کنار یکدیگر جمع شود.

وی با بیان اینکه در جشنواره شهر رمضان معنویت، نشاط و شادی در کنار هم جمع شده و شاهد استقبال خوب مردم از این جشنواره بودیم گفت: شهروندان در ماه مبارک رمضان استقبال خوبی از این برنامه داشتند و فکر می‌کنم این برنامه الگوی مناسبی باشد تا چنین برنامه‌هایی را برای همه مناطق تهران و محلات اجرایی کنیم تا مردم به همراه خانوادهایشان در این برنامه‌ها شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • افزایش ظرفیت‌های جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شیراز
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر
  • رشد ۵ درصدی بارش‌های کشور با فعالیت سامانه اخیر
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • بارش شدید باران در راه گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند