Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@17:30:30 GMT

رکوردشکنی بهرام افشاری در عرصه‌ای تازه

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۹۰۵۳

آفتاب‌‌نیوز :

در شرایطی که بحران کرونا، میان علاقه مندان تئاتر با صحنه نمایش فاصله انداخته است، بهرام افشاری تصمیم گرفت فیلمی از اجرای نمایش کمدی «جوجه تیغی» را به کارگردانی، نویسندگی و با بازی خودش در سرویس‌های وی‌اودی منتشر کند تا این فاصله کمتر به چشم بیاید و مخاطبان در بحران کرونا، به تماشای یک نمایش کمدی بنشینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرام افشاری در نمایش «جوجه تیغی» چگونه ظاهر شده و چرا این تئاتر مورد استقبال تماشاگران قرار گرفته است؟ اجرای مسلط و تأثیرگذار بهرام افشاری در نمایش «جوجه تیغی» نقش جوانی را بازی می‌کند که از شهرستان به تهران آمده تا رویای بازیگر شدن را تبدیل به حقیقت کند، اما نه ثروتمند است و نه پارتی دارد تا از آن استفاده کند، بنابراین درگیر مشکلاتی می‌شود. افشاری تا به حال در گفت‌وگوهایش درباره مسیر سختی که برای ورود به عرصه بازیگری پیش رویش داشته صحبت کرده و در بخش‌هایی از اجرای خود، سرگذشت واقعی‌اش را با زبان طنز و شوخی روایت می‌کند.

روایت ملموس، تاثیرگذار و واقعی او، یکی از دلایلی است که باعث شده این اجرا مورد توجه قرار بگیرد. او که تنها بازیگر این نمایش است با تسلط کامل بر صحنه و اجرا، دیالوگ‌هایش را می‌گوید، از فیزیک خود استفاده بامزه‌ای می‌کند و در حالی که مخاطب را به خنده می‌اندازد، تلخی نمایش طنزش را هم به او تزریق می‌کند و تماشاگر را کاملا تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. دیالوگ‌های خوب و شوخی‌های «جوجه تیغی» نشان می‌دهد که بهرام افشاری در نوشتن متن اجرایش نیز به اندازه خود اجرا، موفق بوده است.

«جوجه تیغی» روایت تلخ، تاثیرگذار و البته طنزی از شکست‌، امید، آرزو، حسرت و رویاهاست. «جوجه تیغی» رکورد زد نمایش «جوجه تیغی» موفق شد در پلتفرم آنلاین فیلیمو، میان فیلم تئاترهایی که تا به حال منتشر شده رکورد بزند و حتی از بعضی فیلم‌های سینمایی بیشتر دیده شود. این فیلم تئاتر، دو روز پس از انتشار در فیلیمو رکورد تماشای سه میلیون و 800 هزار دقیقه را از آن خود کرد و بسیار خوب دیده شد.

تا دیروز برای فیلم تئاتر «جوجه تیغی»، تعداد 17 هزار و 772 رای ثبت شده و این اجرا مورد پسند 95 درصد کاربران قرار گرفته است. این درحالی است که تعداد آرای بعضی فیلم تئاترهای خاص با حضور بازیگران شناخته‌شده، به زور به عدد دو هزار می‌رسد. «جوجه تیغی» در مقایسه با بعضی فیلم‌های سینمایی هم میزان رضایت و تعداد آرای عجیبی داشته مثلا «مردی بدون سایه» که اواخر فروردین در نمایش خانگی منتشر شد، تا دیروز مورد پسند 72 درصد کاربران قرار گرفته وهفت هزار و 527 رای داشته است یا فیلم «معکوس» که هفته گذشته منتشر شد، تعداد چهار هزار و 741 رای دارد.

منبع: روزنامه خراسان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرونا جوجه تیغی تئاتر بهرام افشاری بهرام افشاری فیلم تئاتر جوجه تیغی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفری: برای قهرمانی با 73 امتیاز رکوردشکنی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، بهمن جعفری در گفت‌وگو با "ورزش سه" با بیان اینکه هر ساله لیگ برتر در سطح قوی‌تری قرار می‌گیرد، اظهار کرد: قطعا مانند همه بازیکنان به لژیونر شدن فکر می‌کنم و امیدوارم شرایط به نحوی پیش برود که بتوانم در تیم‌های بزرگ دنیا بازی کنم کما اینکه یکی دو پیشنهاد از کشورهای آسیایی و عربی داشتم اما در حال حاضر اولویت اول من لیگ برتر ایران است. 

این بازیکن مشهدی در خصوص شرایط تیم گیتی پسند، گفت: گیتی‌پسند، باشگاه بزرگ و حرفه‌ای هست و امیدوارم که باشگاهی این‌چنینی در مشهد و خراسان رضوی ایجاد شود البته که فرش‌‌آرا جزء بهترین تیم‌های لیگ برتر بوده است به ویژه در حوزه اخلاقی، اگر بتواند از نظر مالی بازیکنان خود را تامین کند شرایط بسیار بهتری نیز خواهد داشت. 

جعفری در خصوص قهرمانی زود هنگام گیتی‌پسند در لیگ برتر کشور گفت: بازی کردن در تیمی که به بازیکن به ویژه به جوانان اعتماد می‌شود بسیار دلچسب است که خوشبختانه تیم از این اعتماد نهایت استفاده را برد و موفق به شکستن یک رکورد در لیگ برتر فوتسال شد چرا که موفق شدیم از میان 26 بازی 24 مرتبه پیروز میدان باشیم و با 73 امتیاز قهرمان شویم.

جعفری ادامه داد: دو فصل و نیم برای فرش‌آرا مشهد بازی کردم و از جمله تیم‌هایی بوده که همیشه حریفان خود را اذیت کرده است تیمی ریشه‌دار و فرهنگی است و از طرفی، هواداران فوق‌العاده‌ای داشته و مجموعا تیم خوبی است اما مبلغ قرارداد‌های فرش‌آرا کم است و اگر از نظر مالی به خوبی حمایت می‌کرد فرش‌آرا می‌ماندم و از طرفی برای شخص بنده هم بهتر بود چرا که بیشتر بازی می‌کردم و بیشتر دیده ‌می‌شدم.

وی در ادامه در خصوص وضعیت فوتسال کشور گفت: فوتسال در کشور ما مظلوم است و نتایج آن دیده نمی‌شود، نتایجی را تیم ملی و لژیونرها در تیم‌های مختلف پرافتخار جهان کسب می‌کنند که اگر این نتایج توسط فوتبالیست‌ها کسب می‌شد نه تنها دیده می‌شدند که حمایت بیشتری هم می‌شدند، همه ورزشکاران دوستان ما هستند و دوستشان داریم اما درخواست داریم این تبعیض‌ها رفته رفته از بین برود.

دیگر خبرها

  • (تصویر) تیپ و استایل متفاوت الناز حبیبی در کنار بهرام افشاری
  • جعفری: برای قهرمانی با 73 امتیاز رکوردشکنی کردیم
  • (تصاویر) نوروز در آتشکده بهرام در یزد
  • نمایشِ بهرام افشاری ۲ میلیاردی شد
  • دقیقی به دنبال رکوردشکنی در سال جدید
  • بازگشت بهرام افشاری به صحنه تئاتر
  • استقبال مخاطبان از «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»
  • نمایشِ بهرام افشاری قبل از آغاز، ۲ میلیاردی شد!
  • راه کار موسسه خودکفایی صنعتی کشور با استفاده از ظرفیت و تفکر نخبگان بومی است
  • عکسی که از استایل تازه پانته‌آ بهرام وایرال شد + عکس