Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد سالک از برگزاری جلسات مجازی با مجامع منتخب استانی خبر داد و گفت: برگزاری جلسات مجازی با منتخبین مجامع استانی استمرار خواهد داشت تا شرایط کنونی مانع از رسیدگی به سازمان های مردم نهاد نشود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سجاد سالک، مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به استمرار وضعیت بحرانی در خصوص شیوع ویروس کرونا و کاهش ارتباطات و جلسات با سازمان های مردم نهاد، در اداره کل مشارکت های اجتماعی تصمیم گرفتیم تا با اعضای مجامع منتخب ارتباط ویدئوی کنفرانس برقرار کنیم و پاسخگوی مطالبات آنها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: دور جدید مجامع استانی از زمستان گذشته آغاز به کار کرده است و فعالیت منتخبین جدید شروع شده است اما با توجه به این که شروع مجامع همزمان با انتخابات مجلس و شیوع ویروس کرونا همراه شد فرصت نکردیم با اعضای جدید دیدار و گفتگو داشته باشیم. بر همین اساس مقرر شد تا هرهفته با یک یا دو استان به صورت ویدئو کنفرانس جلسه داشته باشیم.

سالک با بیان اینکه کارشناسان اداره کل مشارکت های اجتماعی آماده هستند تا پاسخگوی مسائل و مشکلات باشند، گفت: نکات مورد نظر و مطالب روز را با اعضای منتخب در میان خواهیم گذاشت. بر همین اساس روزگذشته اولین جلسه ویدئو کنفرانس با استان خراسان جنوبی برگزار شد که در این جلسه در ابتدا رئیس مجمع سمن های خراسان جنوبی نکات و مسائل خود را به ما منتقل کردند.

مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: نکته جالب این بود قبل از جلسه اعضای مجمع استان فراخوانی را برای سمن ها صادر کردند و برگزاری چنین جلسه ای را اطلاع رسانی کردند آن ها هم اطلاعات و سوالات خود را جمع آوری و پاسخ  های لازم را دریافت کردند.

به گفته سالک این جلسات استمرار خواهد داشت تا شرایط کنونی مانع از رسیدگی به سازمان های مردم نهاد نشود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس خراسان جنوبی مشکلات وزارت ورزش و جوانان ویروس کل مشارکت های اجتماعی سازمان های مردم نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۹۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگسازی در حوزه پسماند با کمک گروه‌های اجتماعی بانفوذ در کشور

 امیر عبدوس به مناسبت دوم اردیبهشت ماه مصادف با روز زمین پاک اظهارکرد: به منظور افزایش آگاهی عمومی نسبت به خطرات آلوده‌سازی زمین، قدردانی بشر نسبت به خدماتی که از کره زمین دریافت می‌کند، ارتقای حس مشارکت مردم در حفاظت از زمین و پیشگیری از آلودگی آن روز جهانی زمین پاک نامگذاری شده است. 

وی در ادامه گفت: به همین مناسبت در کشور ما همه ساله مقارن با این مناسبت به مدت یک هفته برنامه‌های متنوعی با مشارکت مردم، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی و مدارس با محوریت سازمان حفاظت محیط زیست برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست افزود: سازمان حفاظت محیط زیست با توجه به فرمان رهبرمعظم انقلاب در نامگذاری امسال با شعار «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین» را برای بزرگداشت هفته زمین پاک انتخاب و اعلام کرده و برنامه‌های متنوعی بر اساس تصمیمات مشورتی در ستاد برگزاری این مراسم برای اجرا به استان‌ها ابلاغ شده است.

عبدوس تصریح کرد: برنامه محوری معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی در این هفته نیز با توجه به این شعار، برنامه‌ریزی برای آموزش اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا با مشارکت شورای عالی استان‌ها خواهد بود. این گروه از مخاطبان خاص به عنوان یکی از مهم‌ترین گروه‌های اثرگذار اجتماعی در حوزه مدیریت پسماند با ضریب نفوذ بالا در اقصی نقاط کشور هستند که در حیطه مدیریت پسماند و ترویج و توسعه چرخه بازیافت از توان بالقوه و اثرگذاری بسیار بالایی برخوردارند.

وی تاکید کرد: بدین منظور در نشست وبیناری که به‌صورت همزمان در ستاد سازمان و ادارات کل حفاظت محیط زیست استان‌ها با شورای عالی استان‌ها و شورا‌های استانی برگزار خواهد شد، در قالب تفاهمنامه‌ای که یین معاون رئیس جمهویر و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و رئیس شورای عالی استان‌ها تنظیم شده، مقرر است برنامه آموزش مبانی محیط زیست و اصول مدیریت پسماند با سرفصل‌های مصوب و تحت نظارت مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیطبان برای تمامی اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا در اقصی نقاط کشور الزامی شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، عبدوس در پایان اظهارکرد: همچنین در این نشست مباحث و مشکلات فی مابین محیط زیست و شورا‌های اسلامی در سطوح ملی و استانی مورد بحث و پاسخگویی و شفاف سازی قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • عکسی عجیب از محسن رضایی در جمع اعضای شریان /راه او از قالیباف و حدادعادل جدا شد؟
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین
  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • تشریح ماجرای عفو مسعود رجوی توسط شاه
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • فرهنگسازی در حوزه پسماند با کمک گروه‌های اجتماعی بانفوذ در کشور