Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@19:10:48 GMT

امام جمعه مهریز: محله‌گرایی مانع توسعه شهرستان است

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۹۳۲۸

امام جمعه مهریز: محله‌گرایی مانع توسعه شهرستان است

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی سه‌شنبه شب به مناسبت  نهم اردیبهشت( روز شوراها) در دیدار اعضای  شورای اسلامی شهر افزود: مهمترین عامل در توسعه همه جانبه به خاطر ظرفیت‌های خوبی که شهر دارد، همدلی و هم‌افزایی همه اقشار برای کمک به یکدیگر است .

وی ادامه داد: اگر در شهر فضای ارتباطی مناسب بین مردم و مسوولان به دور از هرگونه محله گرایی داشته باشیم ،شاهد موفقیت در تمامی بخش‌ها هستیم و شهری زیبا ، آباد و توسه یافته خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه مهریز اظهار کرد: برای رسیدن به توسعه و عزت منطقه باید هم‌اندیشی جدی بین اعضای شورای شهر ، شهرداری و دستگاه‌های اجرایی با همکاری و مشارکت مردم و نخبگان به وجود آید .

محی‌الدینی از شوراها در جمهوری اسلامی که حاصل انتخابات و مشارکت مردمی است و به عنوان امانت الهی در اختیار مردم است، پیگیری مسایل منطقه را خواستار شد.

امام جمعه مهریز از تلاش اعضای شورای شهر در راستای اهداف عمرانی ، فضای سبز ، فرهنگی ، زیباسازی و مبلمان شهری و تصویب و اجرای نامگذاری بلوار امام خامنه‌ای در این شهر قدردانی کرد.

محی‌الدینی از کارهای ماندگاری که در سطح این شهر انجام گرفت مانند نصب تابلو شهدا در میدان ها و دیگر کارها تشکر کرد و  خواستار تداوم این قبیل فعالیت‌های فرهنگی شد.

وی همچنین موقعیت شهر به دلیل قرار گرفتن در کنار جاده اصلی تهران به بندرعباس و زاهدان  را یادآور شد و از تلاش‌های صورت گرفته با همکاری  مردم و خیران در مبارزه با بیماری کرونا قدردانی کرد.

شورای شهر مهریز پنج عضو دارد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.  

برچسب‌ها مهریز شورای شهر رونق اقتصادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز شورای شهر رونق اقتصادی مهریز شورای شهر رونق اقتصادی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۹۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی امام جمعه مرند از پهن کردن سفره‌های افطاری علوی در پنج نقطه این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام نعمت زاده در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، امسال نیز همانند سال‌های قبل در ۲ امامزاده و ۳ مسجد شهرستان مرند، سفره‌های افطاری علوی گسترده می‌شود.

وی ضمن اشاره به ساده بودن سفره‌های افطاری تاکید کرد: هدف از این کار، احیای نماز اول وقت و عمل کردن به سنت پیامبر و اهل بیت علیهم السلام در جهت اطعام روزه داران است.

امام جمعه مرند ادامه داد: هزینه این سفره‌ها توسط خیرین و ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان مرند تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • توصیه امام جمعه قم خطاب به مسئولان برای ایجاد وحدت
  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • از گلریزان ۲ میلیاردی تا کمک ۳۰ میلیونی به آزادی زندانیـان جرایم غیر عمد در یزد
  • نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مهریز
  • طبالی سحرگاهی؛ سنتی دیرینه در مهریز
  • هنرمندان در قرارگاه فرهنگی شهر فعالیت داشته باشند
  • قارون‌ها و سامری‌های جهان امروز مانع از پیروزی مردم فلسطین هستند
  • گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند
  • قیمت گذاری دستوری، مانع مشارکت مردم در تولید
  • منتخب مردم باید عمل‌گرایی را جایگزین شعارها کند