Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@13:52:42 GMT

طرح «سفره‌های آسمانی» در ملایر اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۹۳۹۱

طرح «سفره‌های آسمانی» در ملایر اجرا می‌شود

محمدی گفت: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) اطعام 300 نفر از مددجویان کمیته امداد و خانواده های نیازمند به مدت 15 شب اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، محمدی عضو مرکز نیکوکاری محمد رسول الله(ص) در گفتگو با خبرنگار ما از اجرای طرح سفره‌های آسمانی با شرکت 300 نفر مددجو طی رمضان امسال در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در ماه مهمانی خدا و ماه کریم اهل بیت(ع) به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع)طرح اطعام نیازمندان به مدت 15 شب اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: این سفره های آسمانی به همت اداره ورزش و جوانان و کمیته امداد امام خمینی(ره) اجرا و بسته های غذایی به دست خانواده های مددجود و نیازمند می رسد.

این عضو مرکز نیکوکاری محمد رسول الله(ص) تاکید کرد: همچنین در روز نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) 230 بسته غذایی نیز در بین خانواده های هدف توزیع می شود.

محمدی یادآور شد: بحث تکریم ایتام جزو برنامه های دینی ما به شمار رفته و در دین مبین اسلام نیز بارها بر آن تاکید شده است به همین منظور حمایت از این نیازمندان همواره نه تنها در ماه رمضان بلکه در ماه های دیگر سال نیز یکی از اولویت های اصلی ما به شمار می رود.

وی در ادامه تصریح کرد: کسانی که در این ماه مهربانی ها نذروراتی دارند می توانند کمک های خود را به شماره کارت این مرکز 6037997950050899  واریز نمایند.

این عضو مرکز نیکوکاری محمد رسول الله(ص) در خصوص فعالیت های این مرکز از ابتدای سال 99، گفت: از ابتدای سال 99 تعداد 300بسته غذایی با همکاری خیرین و کمیته امداد امام خمینی(ره) توزیع شد.

محمدی در ادامه عنوان کرد: از سومین روز فروردین بنا به نیاز واجب شهرستان ملایر به لوازم بهداشتی از جمله ماسک اقدام به تولید و توزیع بیش از 14هزار ماسک کاملا بهداشتی توسط اتوکلاو بصورت صلواتی کرده است.

وی در پایان ابراز داشت: با این طرح هم توانستیم در شکست قیمت و انحصار تولید قدمی برداریم و هم خانواده های هدف و سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا را پوشش بدهیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: طرح سفره های آسمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۹۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ درصد از قانون جوانی جمعیت اجرا شده

به گزارش جام جم آنلاین، صابر جباری در پاسخ به این پرسش که آیا افزایش مشکلات اقتصادی قانون جوانی جمعیت را با حاشیه نبرده است؟ توضیح داد: مسائل اقتصادی در این بین بی‌تاثیر نیستند، زیرا خانواده‌ها باید بتوانند به راحتی از پس هزینه‌های فرزندآوری برآیند. اما در این بین ما فقط با مشکلات اقتصادی رو به رو نیستیم و باید به مسائلی مانند تغییر سبک زندگی نیز بپردازیم.

وی ادامه داد: برای نمونه بررسی‌ها نشان می‌دهد که در برخی استان‌های برخوردار کشور نرخ رشد موالید کمتر از برخی استان‌های کم برخوردار است.

 رییس مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت در پاسخ به پرسش دیگر جام جم‌آنلاین مبنی بر اینکه آیا قانون جوانی جمعیت بدرستی اجرا می‌شود؟ نیز بیان کرد: این قانون به طور کامل اجرایی نشده و حدود ۳۵ درصد آن اجرایی شده است.

جابری درباره اینکه آیا شاهد افزایش شیب کاهش نرخ موالید در کشور هستیم؟ نیز توضیح داد: نرخ موالید کاهشی است. اما شیب کاهشی آن در سال‌های اخیر کمتر شده است. برای نمونه سال ۹۸ در مقایسه با ۹۷ حدود ۱۲۰ هزار کاهش موالید را شاهد بودیم در سال ۹۹ این آمار به حدود یکصد هزار رسید. اما با اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۲ این عدد به حدود ۱۷ هزار رسیده است. 

‌وی ادامه داد: افزون بر این روند زایمان سوم، چهارم و پنجم نیز در کشور افزایشی شده است. به همین دلیل می‌توان گفت قانون جوانی جمعیت بالاخره جواب داده است.
رییس مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت یادآور شد: علاوه بر این شاهد افزایش میزان موالید در سنین ۲۰ تا ۲۴ سال و ۲۵ تا ۲۹ سال نیز هستیم.

جابری تاکید کرد: البته هنوز با شرایط ایده‌آل فاصله داریم و باید شرایطی ایجاد کنیم که نرخ موالید افزایشی شود.

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • ۳۵ درصد از قانون جوانی جمعیت اجرا شده
  • طرح پزشک خانواده طرحی برای ارتقای نظام سلامت
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • از محاکمه کرباسچی تا قطعی شدن کاندیداتوری محمد خاتمی