Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@12:30:29 GMT

محقق ایرانی در زندان آمریکا به کرونا مبتلا شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۹۴۲۲

محقق ایرانی در زندان آمریکا به کرونا مبتلا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، سیروس عسگری محقق ایرانی که در زندان مهاجرت ایالات متحده آمریکا به سر می برد، به ویروس کووید ۱۹ مبتلا شده است.

عسگری یکی از محققان علوم مواد و مهندسی است که در ماه مارس درباره شرایط غیربهداشتی و غیرانسانی وضعیت خود در بازداشتگاه های اداره مهاجرت آمریکا سخن گفت. 

وی هم اکنون در زندان سازمان مهاجرت و گمرک آمریکا در ایالت لوییزنا است و به انفرادی منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکیل او روز گذشته از ابتلایش به ویروس کووید۱۹ مطلع شده است. 

عسگری هنگام مصاحبه با خبرنگار گاردین نیز سرفه می کرد و از تب خود خبر داده بود.

عسگری و خانواده اش خواهان بستری شدن وی در بیمارستان هستند تا بتواند از خدمات درمانی استفاده کند. او در این باره می گوید: هم اکنون به  نظرم عاقلانه است که مرا در اسرع وقت به بیمارستان بفرستند. من به آنها اطمینان ندارم.

چند هفته قبل عسگری از احتمال گسترش ویروس کووید۱۹ در زندان های اداره مهاجرات خبر داده بود. این خبر موجی از خشم را در سطح بین المللی ایجاد کرد. 

سیروس عسگری به بهانه نقض تحریم های آمریکا در بدو ورود به آمریکا بازداشت شده بود. او چندماه بعد از این اتهامات تبرئه شد اما دوباره به بهانه حضور غیرقانونی بازداشت شد.

کد خبر 4912471 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: محقق ایرانی ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان نوآوری تحقیقات علمی فناوری نانو تولید اینترنت واکسن موبایل ماهواره فناوری فضایی گوشی هوشمند ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۹۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه بمباران سنگین سوریه توسط آمریکا و شهادت مستشار ایرانی

بازدید 3 آمریکا شب گذشته دست کم ده بمب بر روی نقاطی از ابوکمال در مرز سوریه و عراق و دیرالزور پرتاب کرد و بر اثر این بمباران، بهروز واحدی از رزمندگان سپاه پاسداران که در مامور مستشاری بود، به شهادت رسید. لحظات بمباران منجر به شهادت این رزمنده و همچنین لحظات حضور نیروها در سر صحنه را در تابناک می‌بیید.

دیگر خبرها

  • آمریکا: از هر اهرمی در افغانستان استفاده می‌کنیم
  • روایت حامد عسگری از سلام سرباز دهه هشتادی به آقا و پاسخش
  • افزایش تمایل آمریکایی‌ها برای مهاجرت
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • مک‌کال:بایدن برای آزادی زندانیان از افغانستان کاری نکرده است
  • کلاهبردار آیفون در آمریکا به ۵۱ ماه حبس محکوم شد!
  • وحشت آمریکا از عواقب شهادت مستشار ایرانی | پنتاگون : ما نبودیم !
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • لحظه بمباران سنگین آمریکا و شهادت مستشار ایرانی
  • لحظه بمباران سنگین سوریه توسط آمریکا و شهادت مستشار ایرانی