Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سایت کول دانلود، آقازاده، قورباغه، جیران و عاشقانه 2 نام سریال هایی هستند که در سال 99 راهی شبکه نمایش خانگی می شوند. گرچه در بین این عناوین، سریال های دیگری چون قبله عالم، موچین و ملکه گدایان هم حضور دارند. در ادامه کوشش شده است که پس از ارایه معرفی و مشخص کردن چند و چون این سریال ها، لینک دانلود آن ها را نیز در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به یادآوری است که همگی این فیلم ها و سریال ها با ترافیک نیم بها و بدون هزینه اضافی در وبسایت کول دانلود برای شما آماده شده اند. کول دانلود از به روز ترین و پیشگام ترین وبسایت ها در زمینه دانلود فیلم و سریال های ایرانی می باشد.

 

سریال آقازاده / اثری سیاسی اجتماعی و جذاب

و اما آقازاده محتمل ترین سریالی که بسیار به پخش آن نزدیک هستیم. سریالی که در مراحل پایانی و تنها 3 هفته دیگر تا پایان فیلمبرداری خود قرار داشت که تقریبا 3-4 هفته قبل از پایان سال 98، پروژه به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شد.

امیر آقایی, امین تارخ, مهدی سلطانی, لعیا زنگنه, کامبیز دیرباز, جمشید هاشم پور, سینا مهراد, سامیه لک, دیبا زاهدی, امین حیایی, ثریا قاسمی, نیکی کریمی بازیگران سریال آقازاده را تشکیل داده اند.

بهرنگ توفیقی در مقام کارگردان سریال آقازاده اعلام کرده است که: «ما «آقازاده» را فقط برای سرگرمی مردم نمی سازیم تا تنها در سبد تفریحات و اوقات فراغت آنها قرار بگیرد. حتی سریالی نمی سازیم که بتوان بعد از دیدن آن به راحتی خوابید، بلکه «آقازاده» را می سازیم تا بسیاری را بی خواب کنیم و مخاطبانمان را به جنبه های مختلف مسائل اجتماعی به فکر بیندازیم.

لینک قانونی این اثر: دانلود سریال آقازاده

 

 قورباغه / سریالی متفاوت از هومن سیدی

شاید بتوان قورباغه را بزرگ ترین و عظیم ترین پروژه سریالی دانست که به پایان کار خود نزدیک شده است. سریالی که تقریبا دو سالی زمان برده تا به مرحله پخش برسد. سحر دولتشاهی , صابر ابر , نوید محمدزاده , هومن سیدی ، نوید پورفرج و فرشته حسینی، انتخاب بازیگران هومن سیدی در مقام کارگردان در این اثر بوده اند.

خلاصه داستان قورباغه به ما می گوید که: دنیا براى من جاى کوچیکىه. بعضى اوقات فکر مى‌کنم دارم خفه مى‌شم. احساس مى‌کنم همه جا بسته است و من نمى‌تونم نفس بکشم.

این سریال با تم و حال و هوایی کاملا متفاوت نسبت به سایر آثار ایرانی، امید بسیاری دارد که بتواند رونق اساسی به شبکه نمایش خانگی بدهد. پروژه ای که با سخت گیری های بسیاری به پیش رفته و حال باید دید که تا چه حد می تواند انتظارات را برآورده کند.

لینک قانونی این سریال: دانلود سریال قورباغه

 

سریال جیران ، اثر جدید حسن فتحی

حسن فتحی کارگردان پرسابقه و موفق ایرانی پس از ساخت فصل سوم شهرزاد چندبار از این شاخه به اون شاخه داشته و هر بار یک پروژه را به عنوان کار بعدی خود عنوان کرده از پوریای ولی تا کنتس سلما ولی این بار به نظر می رسد که نام اثر بعدی وی جیران خواهد بود.

سریالی که بازیگران ان نیز مشخص شده اند: بابک حمیدیان , بهرام رادان , پریناز ایزدیار , رعنا آزادی ور , شبنم مقدمی , گلاره عباسی خبر از کستینگ قوی و گلچین شده این کار دارند.

چیزی که درباره جیران می توان گفت، همانند دیگر آثار آقای فتحی یک کار تاریخی/درام می باشد که همچو سریال پهلوانان نمی میرند در زمان قاجار روایت می شود. داستان سریال درباره‌ عشق ناصرالدین شاه به یکی از زنان حرمسرایش به نام جیران است. جیران یکی از همسران محبوب و اولین سوگلی ناصرالدین‌شاه بوده. جیران، با سایر زنان دربار ناصرالدین‌شاه فرق داشته. شیفته شکار و اسب سواری بوده و هنگام سواری، چکمه و لباس مردانه می‌پوشیده. اولین بار برای فرا گرفتن رقص به دربار قاجار راه پیدا می‌کند ناصرالدین شاه در اولین نگاه به او دل می‌بندد.

دانلود قانونی از سایت کول دانلود: دانلود سریال جیران

 

و سرانجام فصل دوم عاشقانه 2

این طور به نظر می رسد که سرانجام پس از کش و قوس های فراوان فصل دوم سریال عاشقانه در بهار 99 کلید می خورد. با پخش سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی بسیاری از مخاطبین این گونه گمان می کردند که دل همان عاشقانه 2 است ولی این فرضیه اشتباهی بود چرا که اصلا حتی شباهتی هم بین این دو سریال نبود.

هنوز جزییاتی از این سریال درز پیدا نکرده است گرچه به گفته کارگردان، سناریو رسال آماده است و ما آماده فیلمبرداری هستیم. درباره بازیگرها هم هنوز به جز گلزار حضور فردی قطعی نشده است ولی اگر بنا باشد که همان هنرپیشه های فصل اول را در نظر بگیریم باید به محمدرضا گلزار ، ساره بیات ، حسین یاری ، هومن سیدی ، فرزاد فرزین ، بهاره کیان افشار ، مسعود رایگان ، حمیدرضا پگاه ، پانته آ بهرام ، مهناز افشار ، علیرضا زمانی نسب و سارا رسول زاده. اشاره کنیم.

دانلود قانونی: دانلود فصل دوم سریال عاشقانه

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اوقات فراغت زنان امین حیایی لعیا زنگنه بهاره کیان افشار ناصرالدین شاه سریال آقازاده کول دانلود هومن سیدی عاشقانه 2 سریال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۰۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع تیراندازی با سلاح شکاری در گرمسار/ضارب دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ داوود آقازاده غروب دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی گرمسار ضمن بیان اینکه وقوع یک مورد تیراندازی با سلاح شکاری به مأموران کلانتری ۱۱ گرمسار اطلاع داده شد، ابراز داشت: بررسی‌ها حاکی از تیراندازی به سوی یک شهروند و متواری شدن ضارب بود.

وی ضمن بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی پلیس و مأموران کلانتری و راهنمایی شاکی پرونده ضارب شناسایی شد، افزود: این فرد در مخفیگاهش طی اقدام ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گرمسار ضمن بیان اینکه متهم در بازجویی‌های فنی به جرم خود اعتراف کرده است، ابراز داشت: انگیزه این فرد وجود اختلافات شخصی قبلی با شاکی بوده است.

آقازاده در ادامه تصریح کرد: متهم به مراجع قضائی ارجاع داده شد و قطعاً خیابان محل قدرت نمایی نیست و پلیس با این اقدامات به شدت برخورد می‌کند.

کد خبر 6079229

دیگر خبرها

  • ۳ سریالی که طرفداران «جومونگ» نباید از دست بدهند
  • (ویدئو) دانلود قسمت سیزدهم سریال نوخ ۵ | قسمت ۱۳ نون خ ۵
  • ببینید | گریه‌های ماهور الوند از دیدن سکانسی عاشقانه با بازی زانیار خسروی
  • دستگیری عامل تیراندازی در گرمسار
  • وقوع تیراندازی با سلاح شکاری در گرمسار/ضارب دستگیر شد
  • ما قورباغه در آب جوش نیستیم
  • (ویدئو) دانلود قسمت ۱۲ سریال نوخ ۵
  • بهترین سریال‌های عاشقانه کره‌ای با حال و هوای «فانتزی»
  • بهترین سریال‌های عاشقانۀ کره‌ای با حال و هوای «فانتزی»
  • دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۰ دهم ( قسمت 10 فصل 2 زودیاک ) با حجم نیمه رایگان