Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، «محمد علیخانی» رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درباره ساز و کار اجباری شدن ماسک در مترو، تاکسی و اتوبوس گفت: در حال حاضر مصوبه کلی مطرح و با آن موافقت شده است و برای اجرا باید منتظر جزییات مصوبه بود. پیشنهاد ما این است که در ایستگاه‌هایی که حمل و نقل عمومی جریان دارد مکان‌هایی درنظر گرفته شود و ماسک در صورت امکان از طرف دولت به صورت رایگان تامین شود و یا به قیمت دولتی و مناسب توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: باید منتظر ابلاغ مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا باشیم تا مشخص شود، درباره نحوه تامین ماسک چه تصمیمی گرفته شده است. 

علیخانی در خصوص قیمت‌ ماسک‌هایی که قرار است در ایستگاه‌های مشخص در اختیار شهروندان قرار گیرد؟ گفت: دولت ممکن است، قادر به تامین این حجم عظیم ماسک به صورت رایگان نباشد و احتمالا با قیمت مناسب تامین و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت. 

او در پاسخ به این سوال که با این مصوبه آیا از ورود افراد بدون ماسک به وسائل حمل و نقل عمومی از مترو گرفته تا تاکسی و اتوبوسرانی ممانعت می شود یا خیر؟ گفت: اگر کسی از ماسک استفاده نکند، قاعدتا از ورود آنها جلوگیری می‌شود و اجازه ورود به وسیله نقلیه به او داده نخواهد شد. البته در اجرای این طرح با شهرداری و مدیران مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی جلساتی خواهیم داشت و براساس مصوبه چگونگی اجرای آن را مشخص خواهیم کرد. 

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران همچنین در خصوص اجرای طرح ترافیک در شرایط کرونا گفت: پیش‌نویس شیوه اجرای طرح ترافیک در دوره کرونا نهایی شده است و تا امروز (روز چهارشنبه) برای  ستاد مبارزه با کرونا ارسال می‌شود و به جمع بندی نهایی خواهیم رسید. 

او در خصوص جزئیات این طرح گفت: مقرر شد؛ ساعت اجرای طرح ترافیک از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ بعدازظهر باشد و همچنین تسهیلات برای برخی امور ضروری مانند کادر درمان بیمارستان‌ها و حمل و نقل عمومی و نیمه عمومی نظیر آژانس‌ها، تاکسی‌های فرودگاه و تاکسی‌های اینترنتی در نظر گرفته شده است.

علیخانی افزود: پیشنهاد داده شده است، علاوه بر اینکه سهمیه بنزین تاکسی‌ها سوخت نشود، ۲۰ درصد نیز به آن اضافه شود. 

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل افزود: در بسته پیشنهادی مذکور ضمن توجه به حفظ فاصله اجتماعی و سلامت مردم و تاکید بر جلوگیری از ازدحام و ترافیک، حمایت از معیشت رانندگان حمل و نقل و ماموران راهنمایی و رانندگی و همچنین تامین ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس برای شهر تهران نیز ذکر شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اجباری شدن ماسک آخرین اخبار از کرونا بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماشاربپوف بدون هماهنگی با نکونام از ایران رفت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از پایان بازی با شمس آذر، جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال، تهران را ترک کرد و برای مدت کوتاهی راهی دبی شد. البته این سفر در حالی صورت گرفت که جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال در جریان قرار نداشت و ظاهراً با او پیرامون این مسئله هماهنگ نشده بود!

به گزارش خبرورزشی، مربیان استقلال مدعی‌اند که حتی نمی‌دانند پاسپورت بازیکن ازبکستانی این تیم در داخل ساختمان باشگاه قرار داشته یا اینکه دست خود جلال الدین بوده است ولی این را می‌دانند که او از باشگاه برای سفرش اجازه گرفته و همین مسئله باعث تعجب آنها شده است چون قاعدتاً بازیکن باید سرمربی و سرپرست تیم را در جریان بگذارد و پس از کسب اجازه از آنها با باشگاه جهت سفرش هماهنگی‌های لازم را صورت بدهد!

با توجه به شناختی که از جواد نکونام داریم، قطعاً با بازیکن ازبکستانی استقلال برخورد خواهد کرد و او را بابت اتفاق فوق مورد مخذه قرار خواهد داد ولی نکته اینجاست که شکل برخورد با او چه خواهد شد؟ اگر قرار بر جریمه کردن ماشاریپوف باشد، نکونام عملاً نمی‌تواند کار اجرایی بکند چون پرداخت مطالبات و کم کردن قراردادها بر عهده خود باشگاه است و اگر ثابت شود که کادر مدیریتی استقلال به جلال الدین اجازه خروج داده‌اند، قطعاً این بازیکن زیر بار هیچ جریمه‌ای نخواهد رفت ولی باید منتظر بمانیم و ببینیم که ملی پوش ازبکستانی استقلال در جدال هفته آینده برابر تراکتوربا نظر نکونام نیمکت نشین می‌شود یا اینکه تا آن زمان قضایا حل و فصل خواهد شد؟

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898384

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • تجهیز کریدورهای حمل بار مازندران به سامانه هوشمند توزین
  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری
  • ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران
  • ماشاربپوف بدون هماهنگی با نکونام از ایران رفت!
  • بلاتکلیفی ۲۰۰۰ خودروی برقی وارداتی