Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۳۷ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱.۳ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۸، اوج تردد بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محورهای دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته

ردیف

نام محور

استان

تعداد وسیله نقلیه

۱

آزادراه کرج - تهران (پل کلاک)

البرز

۱۲۳۰۵۰

۲

آزادراه تهران - کرج (کیلومتر ۲۵)

البرز

۱۰۹۸۰۷

۳

آزادراه کرج - قزوین (ترمینال کلانتری)

البرز

۱۰۶۶۵۷

۴

آزادراه قزوین - کرج (ترمینال کلانتری)

البرز

۹۹۱۲۹

۵

تهران - شهریار (شهر قدس)

تهران

۷۰۲۷۹

۶

شهریار - تهران (شهر قدس)

تهران

۶۶۷۸۵

۷

شهریار-کرج (هفت جوی)

تهران

۶۳۲۹۲

۸

تبریز - ایلخچی

آذربایجان شرقی

۶۱۰۰۲

۹

پاکدشت - تهران

تهران

۵۸۸۲۹

۱۰

ایلخچی - تبریز

آذربایجان شرقی

۵۷۹۳۳

محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه ۱۰ الی شنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۹

موتورسیکلت

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۲/۱۰ الی ساعت ۶ روز شنبه مورخ ۹۹/۰۲/۱۳ از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان– مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.

تبصره- تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سواری

محور کندوان

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۲/۱۲ از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۲/۱۲ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

نقلیه سنگین به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسد شدنی

محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می‌باشد.

محور هراز

الف- تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع می‌باشد.

ب- تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۲/۱۰ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۹۹/۰۲/۱۱ و ۹۹/۰۲/۱۲ از محور هراز ممنوع می‌باشد.

آخرین وضعیت محورهای شمالی

تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)

ضمناً محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس

ترافیک سنگین در آزادراه ساوه - تهران محدوده نسیم شهر

آخرین وضعیت جوی

بارش باران در برخی از محورهای استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، همدان، کردستان، اردبیل، گیلان و مازندران

مهم‌ترین عملیات کارگاه جاده‌ای

آزادراه تهران - شمال (قطعه یک)، واقع در استان تهران، از مورخ ۲۰ فروردین لغایت ۱۵ خرداد ۹۹، از ساعت ۱۹ الی ۷ صبح روز بعد، به دلیل اجرای عملیات تکمیل سامانه‌های هوشمند، مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین کرج - چالوس، هراز و فیروزکوه انجام می‌گردد.

محورهای مسدود شریانی

۱) شهداد - نهبندان

۲) خرم آباد - پلدختر

محدودیت تردد با تغییر مسیر

۱) آزادراه چالوس - مرزن آباد و بالعکس از ساعت ۱۹:۰۰ الی ۰۷:۰۰ روز بعد مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم چالوس - مرزن آباد انجام می‌گردد.

۲) محور قزوین - همدان (کیلومتر ۱۱۰) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به صورت دو طرفه انجام می‌گردد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اصفهان بارش باران کهگیلویه و بویراحمد محور کرج چالوس مواد سوختی و فاسد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی آزادراه تهران الی ۲۴ روز مرزن آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۰۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران

فرمانده پلیس راه استان مازندران، گفت: محدودیت‌های ترافیکی تا شنبه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرهنگ یدالله جهان‌تاب با تاکید بر اینکه مرکز مدیریت راه‌های کشور برخی محدودیت‌ها را در محورهای مازندران اعمال کرده‌ است، اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی از 29 فروردین آغاز شده و تا شنبه یکم اردیبهشت 1403 در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

وی درباره محدودیت‌های اعلام شده پلیس راه افزود: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 29 فروردین‌ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه یکم اردیبهشت‌ماه از محور‌های هراز، کرج - چالوس، محور تهران - سمنان، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

فرمانده پلیس راه استان مازندران بیان کرد: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

جهان‌تاب تصریح کرد: محدودیت‌ها در محور کندوان نیز اعمال می‌شود به‌گونه‌ای که محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور مذکور از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 31 فروردین‌ماه اعمال می‌شود و از ساعت 14 آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرو  به مقصد چالوس انجام می‌شود.

فرمانده پلیس راه مازندران عنوان کرد: از ساعت 15 از ابتدای پل زنگوله انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس انسداد به صورت کامل خواهد بود و  از ساعت 17 از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می‌‌شود و همچنین از ساعت 24 طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

وی یادآور شد: تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است.

جهان‌تاب با تاکید بر اینکه تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت 12 از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است، خاطرنشان کرد: در محور هراز در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه مورخ 1403/01/31 به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

فرمانده پلیس راه مازندران همچنین درباره محدودیت وسایل نقلیه سنگین به استثناء حاملین موادسوختی ویا فاسدشدنی گفت: در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

وی افزود: در محور هراز تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع می‌باشد و  تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 29 فروردین و همچنین از ساعت 6 تا 24 روز‌های پنجشنبه و جمعه 30 و 31 فروردین از محور هراز ممنوع خواهد بود.

وی با توصیه به رانندگان برای رعایت جوانب احتیاط تاکید کرد: رانندگان با سرعت مطمئنه در جاده‌های مازندران برانند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسافران از سفر به جنوب کشور پرهیز کنند/ ترافیک سنگین در محور‌های شمالی کشور
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان