Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، توفیق اختک (رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی بوکان) از بیمه‌شدگان و کارگران ساختمانی خواست تا زمان بهبود شرایط، از مراجعه و تجمع در دفاتر کارگزاری یا یک نقطه خاص خودداری کنند و و در صورت لزوم فیش‌های بیمه خود را به صورت رایگان از انجمن صنفی کارگران ساختمانی یا از کافینت‌های سطح شهر به صورت پراکنده تهیه و از طریق دستگاه‌های عابربانک رفاه پرداخت کنند تا از تجمع در یک نقطه خاص جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او؛ طبق دستور وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی، تمامی دفترچه‌های درمانی تا پایان اردیبهشت دارای اعتبار هستند و نیازی به تمدید اعتبار ندارند.

او ادامه داد: در شرایطی که تمام مشاغل و اصناف سطح شهرستان از بیماری کرونا آسیب دیده و متضرر شده‌اند، کارگزاری‌های تامین اجتماعی نه تنها در این مدت اصلا متضرر نشده‌اند بلکه با ارائه اطلاعات نادرست به مردم و بیمه‌شدگان موجب ایجاد تجمع‌های گاها چند صد نفری در جلوی این مراکز شده‌اند، تنها دلیل تجمع مردم در جلوی دفاتر کارگزاری‌های تامین‌اجتماعی، عدم ارائه اطلاعات درست توسط کارگزاری‌ها به مردم است.

اهتک تصریح کرد: ضمن اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه و سازمان تامین اجتماعی بارها اعلام کرده که دفترچه‌های درمانی بدون مهر و تمدید اعتبار تا پایان اردیبهشت سالجاری در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها قابل پذیرش هستند اما برخی کارگزاری‌ها برای اخذ درآمد واقعیت را از مردم پنهان می‌کنند و شنیدەایم که بیمە‌شدگان را اشتباه راهنمایی می‌کنند تا بدون توجه به سلامت جامعه، با صدور و پرداخت فیش‌های بیمه‌شدگان درآمدهای خودشان محفوظ نگه دارند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کارگران ساختمانی دفاتر کارگزاری کارگران ساختمانی تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان

سخنگوی شورای نگهبان از تایید «طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی خود نوشت:

««طرح استفساریه ماده (5) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در شورای نگهبان تایید شد
  • تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • طحان نظیف: طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در شورای نگهبان تایید شد
  • اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد
  • تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • خبر مدیرعامل تامین اجتماعی درباره سن بازنشستگی
  • نماینده کارگران ساختمانی : بیمه ۴۰۰ هزار نفر در دولت رئیسی قطع شد
  • خدمات رایگان برای افراد بالای ۶۵ سال در یزد
  • خدمات بستری رایگان افراد بالای ۶۵ سال