Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@19:28:23 GMT

چهاردهمین دوره جشنواره موسیقی جوان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۰۶۷۴

به گزارش ایلنا، دبیر چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان از برگزاری این دوره از جشنواره خبر داد.

 هومان اسعدی در خصوص این دوره توضیح داد: در حال حاضر روند ثبت‌نام متقاضیان شرکت در چهاردهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان و بارگذاری و ارسال آثار به دبیرخانه از طریق سامانۀ «بامک» در جریان است.

وی در ادامه گفت: در صورت تداوم شرایط فعلی، دبیرخانه و ستاد جشنواره آمادگی دارد که مرحلۀ نهائی چهاردهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان را نیز از طریق همین سامانه و به‌صورت مجازی برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر گونه اخبار تکمیلی متعاقباً از طریق سایت انجمن موسیقی ایران اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است فراخوان دورۀ چهاردهم در اسفندماه ۹۸ منتشر شده و علاقمندان به حضور در این جشنواره تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری زمان برای ارسال آثار خود از طریق سامانۀ «بامک» دارند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: موسیقی وزارت ارشاد انجمن موسیقی دفتر موسیقی ارسال آثار جشنواره موسیقی جوان موسیقی جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بازی های بومی محلی در مدارس پارس‌آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل در این جشنواره، دانش آموزان با پوشش لباس‌های بومی و طبخ غذاهای محلی و نخ ریسی به روش سنتی و همچنین نمایش انواع داروهای گیاهی سعی در حفظ آداب و رسوم سنتی منطقه خود داشتند.
الله‌بخش نجفی مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس‌آباد گفت: این جشنواره به‌منظور ایجاد شور و نشاط و همدلی بین دانش‌آموزان، شناساندن و معرفی فرهنگ و سنت‌های گذشته برگزار شد و از برنامه‌های عملیاتی کشوری درس مطالعات اجتماعی محسوب می‌شود.
وی افزود: بازی‌های بومی محلی موجب تقویت فرهنگی اصیل ایرانی شده و دانش‌آموزان را با آداب‌ورسوم پیشینیان خود آشنا می‌کند.
نجفی اضافه کرد: بازی تنها امری ساده نیست، بلکه می‌توان بسیاری از مهارت‌های زندگی را از طریق بازی به دانش‌آموزان آموخت چرا که آموزش از طریق بازی اثرگذاری بیشتری دارد. از طریق بازی می‌توان اعتمادبه‌نفس و خودباوری در دانش‌آموزان خودباوری ایجاد کرد و خلاقیت، علوم پایه، مهارت‌های روانی و جسمی دانش‌آموزان را از طریق بازی تقویت کرد.
وی با اشاره به فواید بازی ادامه داد: اعتمادبه‌نفس در دانش‌آموزان، خودباوری، خلاقیت، علوم پایه، تقویت روانی و جسمی دانش‌آموزان را می‌توان از طریق بازی‌کردن ایجاد کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی جشنواره بومی محلی در مدارس پارس‌آباد

دیگر خبرها

  • چهاردهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • جشنواره بازی های بومی محلی در مدارس پارس‌آباد
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳