Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین خدادوست مدیر بورس اوراق بهادار خراسان رضوی و خراسان شمالی گفت: در فروردین امسال ۲ میلیون و ۱۵۵ هزار سهم به ارزش ۲۰ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار خراسان رضوی و خراسان شمالی معامله شد.


او افزود:شاخص کل قیمت بورس اوراق بهادار این استان‌ها در پایان دوره معاملات در مدت اسفند ماه پارسال به ۵۱۲ هزار و ۹۰۱ واحد بود که این شاخص در فروردین ماه امسال به ۶۹۰ هزار و ۳۷ واحد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر بورس اوراق بهادار خراسان رضوی و خراسان شمالی ادامه داد: مقایسه شاخص کل قیمت سهام در بورس اوراق بهادار خراسان شمالی و خراسان رضوی در فروردین ماه امسال با اسفندماه سال قبل نشان می‌دهد که این شاخص به میزان ۱۷۷ هزار و ۱۳۶ واحد رشد کرده است.

خدا دوست بیان کرد: متوسط ارزش خرید و فروش هر سهم در ماه گذشته در بورس اوراق بهادار خراسان شمالی و خراسان رضوی یک میلیارد و ۱۹۶ میلیون و ۴۸۶ هزار ریال بود.

او تصریح کرد: در این دوره ایستگاه‌های معاملاتی ۵۸ کارگزاری و تعداد شرکت‌های استانی درج شده ۱۳ مورد بودند که ارزش بازاری این شرکت‌ها به ۴۶۱ هزار و ۳۴۴ میلیارد ریال رسید.

انتهای پیام//ف. ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بورس اوراق بهادار شاخص بورس معاملات بورس بورس اوراق بهادار خراسان بورس اوراق بهادار خراسان شمالی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نفت افزایش یافت

تداوم تنش‌ها در خاورمیانه قیمت نفت را روز دوشنبه افزایش داد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، ادامه ارزیابی خطرهای ژئوپلیتیک در منطقه خاورمیانه از سوی سرمایه‌گذاران، سبب شد قیمت‌ نفت روز سه‌شنبه (چهارم اردیبهشت‌)، پس از کاهش در معامله‌های روز پیش، افزایش یابد.

قیمت نفت خام شاخص برنت دریای شمال روز سه‌شنبه تا ساعت ۶ و ۳۴ دقیقه به‌وقت گرینویچ با ۱۸ سنت افزایش به ۸۷ دلار و ۱۸ سنت برای هر بشکه رسید.

در همین حال، نفت خام شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا روز سه‌شنبه با ۱۶ سنت افزایش، ۸۲ دلار و ۶ سنت برای هر بشکه معامله شد.

پس از نشانه‌هایی مبنی بر تأثیر اندک تنش‌های بین ایران و رژیم صهیونیستی بر عرضه نفت از خاورمیانه، قیمت هر دو شاخص نفت خام در معامله‌های روز دوشنبه (سوم اردیبهشت) ۲۹ سنت کاهش یافت.

سگاندا ساچدوا، بنیان‌گذار شرکت تحقیقاتی اس‌اس ولث استریت در دهلی، گفت: کاهش صرف ریسک ژئوپلیتیکی به‌دلیل مختل‌نشدن قابل‌ توجه عرضه نفت به‌تازگی سبب کاهش قیمت نفت خام شده است. بااین‌حال، تحولات چشم‌انداز ژئوپلیتیک همچنان در تنظیم قیمت نفت خام بسیار تأثیرگذار است.

وی افزود: با اینکه هیچ نشانه‌ای مبنی بر یک جنگ تمام‌عیار زودهنگام بین کشورهای درگیر وجود ندارد، اما تشدید تنش‌ها می‌تواند به‌سرعت روند کنونی را معکوس کند.

تحلیلگران مؤسسه ای‌ان‌زد هم با انتشار پادکستی اعلام کردند: هم‌اکنون تحولات ژئوپلیتیک هنوز هم با خطرهای زیادی همراه است، بنابراین واضح است که تا زمان مشخص‌نشدن موضوع شاهد نوسان‌های زیادی خواهیم بود.

سرمایه‌گذاران همچنین منتظر انتشار آمار مربوط به تولید ناخالص داخلی ایالات‌متحده و داده‌های مربوط به شاخص هزینه‌های مصرف شخصی در ماه مارس به‌عنوان معیار تورم ترجیحی بانک مرکزی آمریکا در اواخر این هفته هستند تا مسیر سیاست پولی را ارزیابی کنند.

دیگر خبرها

  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی رتبه اول عملکرد کشوری را کسب کرد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط آلوده است
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • قیمت نفت افزایش یافت
  • تکلیف مجلس به سازمان امور مالیاتی برای قبول هزینه‌های دارای صورتحساب الکترونیکی
  • تکالیف سازمان امور مالیاتی در باره صورتحساب الکترونیکی
  • سازوکار تعیین هزینه‌های قابل قبول مالیاتی مشخص شد