Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،ستاد خلبان «غلامرضا ضمیری شایان» فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه ضمن گرامی‌داشت یاد و راه شهید سرلشکر خلبان شیرودی و همرزمانش در حماسه بازی دراز گفت : یادمان شهید شیرودی، هرساله میعادگاه عاشقانی است که با حضور در این یادمان، با معارف ایثار و شهادت خلبانان شهید هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس تجدید بیعت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : امسال تصمیم گرفتیم در هشتم اردیبهشت، همزمان با سالروز شهادت شهید خلبان شیرودی با ضدعفونی معابر و خیابان‌ها و پخش بسته‌های بهداشتی و احداث ایستگاه سلامت و ارایه خدمات سلامت و بهداشت به مردم منطقه یادمان شهید شیرودی و شهرستان سرپل ذهاب، یاد این شهید عزیز و رابطه مستحکم مردم منطقه با خلبانان هوانیروز ارتش در دوران دفاع مقدس را گرامی بداریم.

شایان با بیان اینکه حرکت عظیم راهیان نور، باعث تغذیه فرهنگی و اعتقادی حرکت مصمم انقلاب اسلامی در راه رسیدن به آرمان‌های والای انقلاب است، افزود: در همه این سال‌ها مردم شریف استان کرمانشاه و منطقه بازی دراز میزبان خوبی برای زائران بودند و از هیچ خدمتی به زائران راهیان نور دریغ نکرده‌اند.

او گفت: امسال و در شرایط متفاوت ایجاد شده در مبارزه با ویروس منحوس کرونا، پایگاه یکم هوانیروز ارتش در کرمانشاه، وظیفه خود را در خدمت به این مردم شریف تشخیص داده و در سالروز شهادت شهید شیرودی با انجام رزمایش خدمت در روستا‌های منطقه بازی دراز و نیز ارائه خدمات متنوع بهداشتی، خدمات بزرگ مردم این منطقه را در خدمت به اسلام و آرمان‌های انقلاب و راهیان نور پاس داشت.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه گفت: این پایگاه مثل همیشه، ضمن آمادگی کامل برای ادامه راه شهید شیرودی و دفاع قاطعانه در مقابل هرگونه تجاوز دشمن، با قدرت تمام پرواز‌های خدمت خود را به مردم عزیز ادامه خواهد داد .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پایگاه هوایی خلبان هواپیما خلبان شهید رزمایش نظامی شهید شیرودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۰۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: سلمان کلیوند عباسی جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس شهرستان اهواز منطقه یک پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

حسن نورانی افزود: این جانباز سرفراز در یکم مهرماه ۱۳۲۶ متولد شد و در ۱۹ مهر ماه ۱۳۵۹ بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ دشمن بعثی در منطقه عملیاتی خرمشهر به درجه جانبازی نائل آمد که در تاریخ در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ به همرزمان شهیدش پیوست.

وی ادامه داد: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید گرانقدر فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین برگزار و در گلزار شهدای اهواز به خاک سپرده می‌شود. 

 

 

دیگر خبرها

  • نگاهی به فیلم سینمایی آسمان غرب/روایت ارتشی از جنگ
  • پایگاه هوانیروز مشهد ۷۵ عملیات پروازی مردم‌یاری انجام داد
  • نقش هوانیروز مهم و تاثیرگذار است
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • اهدای خون کارکنان پایگاه هوانیروز شهید وطن پور
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • تجلیل ارتش از «آسمان غرب»
  • از تسلیم در ۸۰ ساعت تا تحقق وعده صادق در ۵ ساعت
  • تغییر نام ۱۷ معبر شهر تهران