Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@08:39:38 GMT

سه کتاب جدید روی «طاقچه»/ «فرشته‌های خاکی» در فرا کتاب

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۰۹۴۹

سه کتاب جدید روی «طاقچه»/ «فرشته‌های خاکی» در فرا کتاب

نسخه الکترونیک سه کتاب «پشت صحنه یک رویا» نوشته مریم بصیری، «مرغ غریب عشق» به نویسندگی نصرالله قادری و «پناه» تالیف الهام تیموری برای سهولت دسترسی مخاطبان در نرم افزار کتابخوان «طاقچه» قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، نسخه الکترونیک سه کتاب «پشت صحنه یک رویا» نوشته مریم بصیری، «مرغ غریب عشق» به نویسندگی نصرالله قادری و «پناه» تالیف الهام تیموری برای سهولت دسترسی مخاطبان در نرم افزار کتابخوان «طاقچه» قرار گرفت این سه کتاب از سوی انتشارات سروش روانه بازار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«پشت صحنه یک رویا» تازه‌ترین اثر مریم بصیری است که خواندن این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی دینی پیشنهاد می‌کنیم. بصیری در این کتاب  بر اساس تحقیقات تاریخی به موضوع مهدویت و انتظار پرداخته است. پشت صحنه‌ یک رویا داستان دختری به نام رها است که در مسیر یک کار مسیر زندگی‌اش تغییر می‌کند و چیزهای جدیدی یاد می‌گیرد.

 او که  قرار است در یک نمایش نقشی را بازی کند همه چیز در ابتدا به نظرش عادی می‌آید و در مسیر تلاش برای ایفای نقش در یک نمایش حرفه‌ای، توجهش معطوف به راه و روش زندگی مادر امام زمان (عج) می‌شود این شناخت زندگی او را تغییر می‌دهد.

«مرغ غریب عشق» نیز به عنوان تازه ترین اثر نصرالله قادری است که به زندگی شهید مهدی شاه‌آبادی می پردازد. شاه آبادی شخصیت منحصر به فرد و عالمی بود که زبان، ریاضیات، فقه و.... می‌دانست و زبان صریح و روشنی داشت.

 تحقیق و پژوهش کتاب برای نویسنده چهار سال زمان برده است و او  حدود دو هزار صفحه مصاحبه با دوستان، آشنایان و نزدیکان شهید انجام شده بوده را مطالعه کرده است. همچنین اسناد بسیاری از شهید، کتاب‌های درسی ایشان، سخنرانی‌ها، کتاب‌های چاپ شده در خصوص شهید و .... وجود داشته که با کنار هم گذاشتن همه این منابع اطلاعات کامل شد و شروع به نوشتن کرده است. این کتاب نگاهی عاشقانه و زبانی شاعرانه دارد.

«پناه» عنوان کتابی است که به نویسندگی الهام تیموری منتشر شده  و نسخه الکترونیک آن هم اکنون در نرم افزار طاقچه در اختیار علاقه مندان به داستان‌های مذهبی قرار گرفته است.

این کتاب روایت پناه دختری‌ است که به خیال خودش به آزادی پناه برده است اما اتفاقات به او نشان می‌دهد آرامش طور دیگری رقم می‌خورد و باید به پناه واقعی برگردد. پناه از دین و خدا دور شده است و واقعیت زندگی را گم کرده است. این کتاب روایت پیدا کردن مسیر خوشبختی و آرامش است.

«فرشته‌های خاکی» در فرا کتاب

همچنین نسخه الکترونیک کتاب «فرشته‌های خاکی» به نویسندگی اسماء هاشمی گلپایگانی در نرم افزار کتابخوان فرا کتاب برای علاقه‌مندان به حوزه شهدا قرار گرفته است. این کتاب تعدادی داستان کوتاه درباره مدافعان حرم شهر سامرا برای نوجوانان دارد. مدافعان حرمی که در سامرا با داعش می‌جنگند و زمانی که داعش به حرم امام هادی (ع) نزدیک می‌شود و قصد نابودی این مکان مقدس را دارد، فرشته‌هایی با حکم جهاد آیت الله سیستانی، به دفاع از حرم سامرا می‌پردازند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کتاب سروش پناه کتاب دیجیتال نسخه الکترونیک نرم افزار پشت صحنه یک رویا سه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط کارمندان دولت تعطیلند؛ بقیه مردم باید پنجشنبه‌ها کار کنند!

بازدید 7 در حالی که تصور می‌شد قرار است در ایران همچون دیگر کشورها، شاهد افزایش تعطیلات باشیم و دو روز در هفته تعطیل شود، مهدی یزدان پناه معاون حقوقی، مجلس و استان‌ها سازمان اداری و استخدامی کشور آبی پاکی را روی دست مردم ریخت و تاکید کرد از این خبرها نیست! یزدان پناه گفت تنها کارمندان دولت از این امتیاز برخوردارند و بانک‌ها و بخش خصوصی تعطیل نیستند! در واقع تنها کارمندان دولت روز پنجشنبه تعطیلند و مابقی مردم باید روز پنجشنبه کار کنند. اظهارات این مقام را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • «نشان سبز» درباره زندگی پیامبر اکرم (ص) منتشر شد
  • حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری خطیب نماز جمعه این هفته تهران
  • کتاب آینه‌ دلیل من در کرمانشاه منتشر شد
  • درس اخلاق طلاب مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه
  • حجت‌الاسلام حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • برپایی هفت میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران
  • فقط کارمندان دولت تعطیلند؛ بقیه مردم باید پنجشنبه‌ها کار کنند!
  • ساره خسروی؛ مترجم: روانشناسان خواندن «سلام زیبا» را به مراجعین خود پیشنهاد می‌کنند
  • کتابی که با آن تنها گریه کردم