Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@19:07:20 GMT

در صورت ادامه خشونت‌ها، طالبان باید منتظر پاسخ باشد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۱۰۶۹

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «اسکات میلر»، فرمانده نیروهای آمریکا و سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در افغانستان هشدار داد که اگر طالبان از خشونت‌ها نکاهد با پاسخ روبه‌‌رو خواهند شد.

میلر روز گذشته -‌سه‌شنبه- تاکید کرد که کاهش خشونت‌ها نیازی جدی است و باید طالبان از فرصت پیش‌آمده برای صلح استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او‌ افزود:  «اگر طالبان به خشونت‌ها ادامه دهند، باید منتظر پاسخ نیز باشند. ما از آنان می‌خواهیم که خشونت‌ها را کاهش دهند و این کاهش به رهبری سیاسی تمامی جناح‌ها این فرصت را می‌دهد تا یک راه صلح‌آمیز را انتخاب کنند.»

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: افغانستان طالبان اسکات میلر خشونت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت اشتباه مجدد ، قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر موسوی در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش استان در گچساران ، اقدام ایران در حمله موشکی به رژیم صهیونیستی را مشروع دانست و افزود: به زعم خیلی‌ها که فکر می‌کردند کسی نمی‌تواند به رژیم صهیونیستی حمله موشکی بکند، اما ایران دست به این اقدام مهم زد.
 وی اضافه کرد: علاوه برآمادگی کامل پدافند هوایی رژیم صهیونیستی در عملیات آن شب، بیش از ۱۰۰ فروند هواپیمای مختلف درآن طرف مرز‌های غربی کشور سامانه موشکی و پهبادی ایران را رصد می‌کردند.
 سرلشکر موسوی با اشاره به اینکه زدن و موشک باران کردن یک شهر ارزش نظامی ندارد گفت: اینکه در فاصله هزار کیلومتر یک نقطه نظامی مورد هدف قرار بگیرد دارای ارزش نظامی است و این مهم‌ترین هدف عملیات وعده صادق بود.
وی در بخش دیگری از سخنانش از ارسال پیام‌های پشت سر هم مقامات آمریکایی حین و بعد از عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: آنها از طریق واسطه‌های مختلف مدام پیام می‌دادند که با آمریکا کاری نداشته باشید و این ترس و خوف آمریکا، یکی از برکات خون شهیدان است.

دیگر خبرها

  • در صورت اشتباه مجدد ، قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم
  • پیش‌بینی نگران کننده: امسال رشد اقتصادی نداریم؛ منتظر کاهش قیمت ارز و نرخ تورم هم نباشید
  • به صورت گسترده در جهان پذیرفته شده ایم
  • دنیای اقتصاد : در سال ۱۴۰۳ نه منتظر کاهش قیمت ارز باشید، نه کاهش نرخ تورم/ رشد اقتصادی هم بالا نخواهد رفت
  • در سال ۱۴۰۳ نه منتظر کاهش قیمت ارز باشید، نه کاهش نرخ تورم/ رشد اقتصادی هم بالا نخواهد رفت
  • ادامه گشت زنی پهپادهای ناشناس در آسمان افغانستان
  • کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی شنبه موافق است/ منتظر پاسخ استعلام از دفتر رهبری هستیم
  • یزدی‌ها منتظر آبگرفتگی معابر سطح شهر باشند
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم