Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا شایان گفت: سه انبار کالای اساسی با پرونده عرضه خارج از شبکه در چابهار شناسایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا شایان، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: در ماه های گذشته کالاهای اساسی از طریق مبادی ورودی با ارز دولتی وارد کشور شده و پس از تایید وزارت صمت و جهاد کشاورزی، تخفیفات ارزی به کالاها تخصیص یافته که برنج، شکر و نهاده های دامی از جمله این کالاها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان این که تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از الویت های دولت است، افزود: امسال نیز کالاهای اساسی از جمله برنج از طریق بنادر مختلف از جمله بندر چابهار وارد کشور شده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: برنج های وارداتی در اسکله ها دپو شده است تا پس از انجام تشریفات گمرکی و تاییدیه های لازم در کشور توزیع شود، اما به دلیل مشکل تامین ارز، تاکنون اجاره ترخیص از گمرک برای این کالاها صادر نشده است.

شایان تصریح کرد: در این خصوص برخی تجار، که کالای آنها، در اسکله ها دپو بود، اقدام به جابه جایی کالا به انبارهای ثانویه کرده اند که البته اجازه فروش و عرضه کالا را در شبکه توزیع ندارند و در صورت مشاهده با آنها برخورد می شود.

وی ادامه داد: در همین رابطه کالای حمل شده 4 کشنده به میزان 96 تن از انبارهای استان هرمزگان به این شهرستان که اجازه فروش در شبکه توزیع را نداشت، در 3 انبار چابهار شناسایی و توقیف شد و برای یکی از متصدیان این انبارها که میزان 12 تن کالا را از مکان اعلام شده جابه جا کرده بود، پرونده عرضه خارج شبکه به ارزش یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال تنظیم شد و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۱۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی اکبر نصری سرآسیا اظهار کرد: طی رصد و پایش عمده فروشی‌های مصلی در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی برنج تقلبی توسط یکی از افراد سودجو، بررسی موضوع را در کمترین فرصت ممکن آغاز کردیم.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد ادامه داد: طی بررسی‌های بیشتر به انباری در بازار مصلای مشهد رسیدیم که وجود برنج تقلبی در آن عنوان شده بود.

وی افزود: پس از رسیدن به انبار علی رغم مخالفت فرد متخلف جهت ورود به انبار با دستور قضائی به محل ورود پیدا کردیم.

نصری سرآسیا بیان کرد: پس از ورود به انبار با ۷ تن برنج تقلبی و ۳ دستگاه چرخ کیسه دوز و مقدار زیادی کیسه خالی برنج با برندهای درجه یک رو برو شدیم.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد تصریح کرد: پس از مشاهده تخلف در محل انبار و در حضور مسؤولین دستگاه‌های نظارتی صورت جلسه تنظیم و اموال امانت سپاری و نمونه جهت آزمایش به اداره نظارت بازرسی انتقال یافت.

وی با بیان اینکه با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد گفت: انبار در حضور مسؤولین نظارتی پلمب شد.

کد خبر 6088371

دیگر خبرها

  • میان افزایش حقوق کارگران و قیمت کالاها، توازن برقرار شود
  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • حدود ۳٫۵ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • رشد ۲۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱
  • بانک مرکزی اعلام کرد: تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو