Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@00:59:05 GMT

شرط AFC برای میزبانی جام ملت های آسیا ۲۰۲۷

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۱۶۷۰

شرط AFC برای میزبانی جام ملت های آسیا ۲۰۲۷

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد کشور میزبان مسابقات جام ملت‌های آسیا باید حداقل ۸ تا ۱۰ ورزشگاه در سطح بین المللی داشته باشد.

به گزارش مشرق، به نوشته روزنامه الشرق الاوسط، شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص انتخاب میزبان جام ملت‌های ۲۰۲۷ گفت: چین فقط ۳ سال دیگر تا برگزاری مسابقات ۲۰۲۳ فرصت دارد و به اعتقاد من باید برای کشوری که قرار است میزبان دوره بعدی مسابقات باشد مهلت بیشتری در نظر بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به توسعه مسابقات در جام ۲۰۱۹ امارات رقابت‌ها را با حضور ۲۴ تیم برگزار می‌کنیم و این یعنی برگزاری ۵۱ مسابقه که لازم است حداقل ۸ تا ۱۰ ورزشگاه بین‌المللی در اختیار داشته باشیم. 

بیشتر بخوانید:

درخواست ایران برای میزبانی جام ملت‌های 2027

الشرق الاوسط در همین حال اعلام کرد کشورهای عربستان و قطر به شکل رسمی آمادگی خود را برای میزبانی از مسابقات جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۷ اعلام کرده‌اند در حالی که کشورهای ازبکستان ، اردن و عراق هم مایل به میزبانی از این رقابت‌ها هستند. کشورهای آسیایی به منظور اعلام آمادگی خود تا دو ماه دیگر وقت خواهند داشت.

به گزارش تسنیم، فدراسیون فوتبال ایران هم بنا بر اعلام سخنگوی فدراسیون نامزد میزبانی این مسابقات در سال ۲۰۲۷ شده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور سال جهش تولید اخبار بورس شیخ سلمان کنفدراسیون فوتبال آسیا جام ملت های آسیا میزبانی فوتبال جام ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۱۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم ملی پاراتکواندو بانوان کشورمان در حالی آخرین تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی زنان آسیا در ویتنام آمده می‌کند که براساس فهرست نهایی این تیم مرضیه عبداللهی ورزشکار وزن بعلاوه ۶۵ کیلوگرم قم قرار است در این رقابت‌ها به روی شیاپ چانگ برود.

مسابقات پاراتکواندو قهرمانی زنان آسیا ۲۹ اردیبهشت تا دوم خرداد به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • برگزاری هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)