Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@07:29:39 GMT

مهار نسبی کرونا مرهون همراهی و همدلی همه‌جانبه

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۱۸۶۳

مهار نسبی کرونا مرهون همراهی و همدلی همه‌جانبه

ایسنا/گیلان رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان با تقدیر از زحمات طلاب و روحانیون در طول بحران کرونا، مهار نسبی این ویروس منحوس را مرهون همراهی و همدلی همه جانبه دانست.

ارسلان سالاری، صبح امروز در دیدار با مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه گیلان با تقدیر از خدمات و زحمات طلاب و روحانیون در طول دوران بحران کرونا، اظهار کرد: شیوع کرونا در گیلان بحران بسیار سخت و سنگینی را بر سیستم سلامت تحمیل کرد و ارایه خدمات طلاب در این برهه نیز مشهود و قابل تحسین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در مهار و کنترل نسبی کرونا همه دخیل بودند، افزود: بدون تلاش و همکاری مسئولان، مردم و گروه های جهادی مهار کرونا تا این حد غیر ممکن بود و اثر همدلی و همراهی بیش از پیش قابل لمس شد.

سالاری با اشاره به حضور طلاب و روحانیون در کنار کادر سلامت و ارایه خدمات به بیماران و همراهانشان، گفت: روحانیون و طلاب در بیمارستان‌های سانتر کرونا با تزریق روحیه به بیماران و همراهان و همچنین تغسیل جان‌باختگان کرونا نقش موثر و قابل تحسینی را از خود بر جای گذاشتند.

روحانیون در تزریق روحیه به بیماران نقش موثری داشتند

حجت الاسلام لاکانی، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه گیلان‌ گفت: در جهت اجرای سیاست های ستاد مقابله با کرونا هشت جلسه توجیهی برگزار شده و نتیجه آن همکاری و همراهی طلاب با کادر سلامت بوده است.

وی با اشاره به عملکرد مرکز خدمات حوزه های علمیه استان در جهت غربالگری بیماران کووید ۱۹، افزود: بالغ بر ۱۵ هزار نفر از جمعیت استان که به نوعی مرتبط با طلاب و روحانیون هستند مورد غربالگری قرار گرفتند.

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه گیلان همچنین با اشاره به حضور در خط مقدم طلاب گیلانی در ایام کرونا، بیان کرد: طلاب استان در بخش های مختلف علاوه بر ضد عفونی معابر و حضور در تهیه و توزیع اقلام حفاظت شخصی مردم، در غسل، حنوط، تیمم و حتی اقامه روضه بر پیکر جانباختگان کرونا و از همه مهمتر در تزریق روحیه بین بیماران و همراهان آنها نقش محوری داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس وحدت و همدلی طلاب و روحانیون مرکز خدمات حوزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام حمایت طلاب و اساتید حوزه علمیه منتظریه گنبد کاووس از سپاه + فیلم

طلاب و اساتید حوزه علمیه منتظریه شهرستان گنبد کاووس همزمان با سایر مردم کشورمان از اقدامات تنبیهی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق حمایت کردند.

شهروند خبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - گلستان

بیشتر بخوانید:

حمایت مردم تهران از پاسخ سپاه به رژیم صهیونیستی با تجمع در میدان فلسطین + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • حضور روحانیون در مدارس تیزهوشان برای تقویت اعتقادات نخبگان
  • حمایت طلاب حوزه‌های علمیه از عملیات «وعده صادق»
  • نبود امکانات عامل کاهش استقبال ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه شیراز است
  • لزوم توجه مراجع تقلید به آموزش طلاب
  • شرایط طلبگی کفاف زندگی حداقلی طلاب را نمی‌دهد
  • نشست شورای همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش هرمزگان
  • تجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در حمایت از مواجهه با اسراییل
  • تجمع طلاب و روحانیون در حمایت از عملیات سپاه علیه رژیم صهیونیستی - همدان
  • تجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه همدان به دنبال «وعده صادق»
  • اعلام حمایت طلاب و اساتید حوزه علمیه منتظریه گنبد کاووس از سپاه + فیلم