Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:52:32 GMT

۷۵ نفر در استان بوشهر به عنوان سرباز معلم جذب می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۲۰۵۱

۷۵ نفر در استان بوشهر به عنوان سرباز معلم جذب می‌شوند

غلامرضا دانش فر روز سه‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: داوطلبان دارای برگه آماده به خدمت بدون مهر غیبت فقط با مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد که تاریخ اعزام به خدمت آنان ماه‌های تیر، مرداد و شهریور ۱۳۹۹ باشد، می‌توانند برای ثبت نام به اداره‌های شهرستان یا منطقه خود مراجعه کنند.

وی بیان کرد: اداره‌های شهرستان یا منطقه موظف هستند فهرست و مدارک افراد حائز امتیاز لازم را تا حداکثر تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ در اختیار هسته گزینش استان قرار داده و هماهنگی لازم برای دریافت نظر نهایی تا حداکثر ۲۹ اردیبهشت به عمل آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: برای جلوگیری از هدر رفتن سهمیه جذب استان، حوزه گزینش اداره‌های شهرستان یا منطقه موظف هستند نظر خود را از تاریخ ۱۵ اردیبهشت به حوزه ستادی در کوتاه‌ترین زمان ممکن اعلام کنند تا اسامی پذیرفته شدگان نهایی تا روز  دوشنبه ۲۹ اردیبهشت به اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت ارسال شود.

دانش فر یادآورشد: داوطلبان هنگام ثبت‌نام، فرم تعهدنامه، فرم درخواست و همچنین فرم پرسشنامه اطلاعات گزینش فردی را تکمیل کرده و به ادارات شهرستان یا منطقه تحویل دهند.

وی عنوان کرد: داوطلبان باید از سلامت کامل جسمی، روحی و روانی متناسب با شغل معلمی برخوردار باشند و این مهم باید به تائید اداره کل آموزش و پرورش استان برسد.

دانش فر با ممنوع دانستن به کارگیری معلمان وظیفه در بخش‌های اداری، مدارس شهری و مرکز استان، تاکید کرد: معلمان وظیفه فقط در کلاس‌های درس واحدهای آموزشی در مناطق محروم روستایی به کارگیری خواهند شد.

 دانش فر گفت: ادامه اشتغال معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت موظف در آموزش و پرورش ممنوع است و انجام خدمت ضرورت، هیچگونه حق استخدامی برای افراد در آموزش و پرورش ایجاد نمی‌کند.

دانش فر از داوطلبانی که درخواست معافیت تحصیلی یا معافیت پزشکی کرده‌اند خواست تا برای جلوگیری از حذف شدن از لیست سرباز معلمی در مهلت ثبت نام نسبت به ابطال درخواست معافیت خود اقدام کنند.

وی با تاکید براینکه"مدت خدمت در برنامه سرباز معلم ۲ سال تمام است و از این رو باید افرادی انتخاب شوند که کسر خدمت ندارند، اعلام کرد: پذیرفته شدگان برنامه سرباز معلم برای خدمت ۲ سال تمام در کلاس‌های درس واحدهای آموزشی در مناطق محروم روستایی در تاریخ اول تیر ۱۳۹۹ به مراکز آموزش نظامی اعزام می‌شوند.

برچسب‌ها مدارس بوشهر ستاد کل نیروهای مسلح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس بوشهر ستاد کل نیروهای مسلح مدارس بوشهر ستاد کل نیروهای مسلح شهرستان یا منطقه آموزش و پرورش دانش فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین

نقی سیاهکالی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دوره ضمن خدمت سواد رسانه‌ای «طرح شهیده طاهره هاشمی» با حضور ۱۵۰ مدرس آموزش خانواده و دبیر سواد رسانه استان قزوین برگزار شد.

وی افزود: این دوره با همکاری سازمان فضای مجازی سراج و به منظور توانمند سازی کنشگران در سواد رسانه و فضای مجازی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: اخبار جعلی در عصر پساحقیقت، نوجوان دیجیتال یا هویت رسانه‌ای، سواد روایت، تربیت در عصر پسا حقیقت و مدیریت رسانه در خانواده، سرفصل‌های دوره ضمن خدمت طرح شهیده طاهره هاشمی بود.

وی در پایان یادآور شد: در این دوره اساتید برجسته و کشوری همچون صالح اصغری و صادق جهانبخش حضور داشتند.

کد خبر 6088134

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان